С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
29 апр 2015, 18:11, 3459 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (30 април)

MTG разработва своя автоматизирана платформа, Google ще си партнира с европейски медии, Snapchat създава новинарско звено

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация



Google ще си партнира с европейски медии


Google представи новия си проект The Digital News Initiative, с който цели да помогне на европейските медии да дистрибутират по подходящ начин своето съдържание в дигиталната среда. Тази новина идва скоро след като европейските регулатори обвиниха интернет гиганта, че е манипулирал резултатите в търсачката си, за да промотира собствените си услуги и продукти. В първоначалните преговори за партньорство участват The Guardian, Financial Times, Les Echos във Франция, NRC Media в Холандия, El Pais в Испания, La Stampa в Италия и Faz и Die Zeit в Германия.


"Интернет предлага големи възможности за създаването и разпространението на добро журналистическо съдържание. Въпросът е как то може да бъде поддържано в дигиталната ера. Чрез The Digital News Initiative Google ще работи рамо до рамо с издателите и медийните организации, за да разработим заедно устойчив новинарски модел", казва Карло д’Асаро Биондо, оглавяващ стратегическите взаимоотношения на интернет гиганта в Европа. Компанията се надява в бъдеще и други медии да се включат в инициативата.

MTG разработва своя автоматизирана платформа

Медийния гигант MTG представи своя собствена автоматизирана (programmatic) платформа, наречена VideoRange. Системата ще предлага на рекламодателите възможност да закупуват видеореклама по поръчка (advertisement video on demand - AVOD). В инвентара на VideoRange ще са включени сайтове от Швеция, Норвегия, Дания, България, Чехия и балтийските републики. Във всеки един от тези пазари платформата ще е първият по рода си начин агенции и рекламодатели да закупуват видеоформати чрез programmatic.



Автоматизираната система е създадена от дигиталния акселератор на МTG, носещ името MTGx. Компанията предвижда, че 15% от разходите за онлайн видеореклама за 2015 г. ще бъде продавана чрез автоматизирани платформи. Това от своя страна ще помогне на MTG да порасне пропорционално с 36% до 2020 г. на пазарите, използващи AVOD формати. В тези страни MTG очаква и инвестициите в programmatic да нараснат с 31% до 2020 г.

Snapchat създава новинарско звено

Политическият репортер на CNN Питър Хамби ще се присъедини към екипа на Snapchat. Новина беше публикувана по-рано тази седмица от Politico, а по-късно потвърдена и от самата компания.
Хамби е създателят и водещ репортер в рубриката Hambycast, която представя избрани политически кампании отблизо. Интересите на Питър Хамби включват и обвързването на политиката с дигиталната среда, като най-популярният му материал по темата включва именно Snapchat и разказва как потребителите отстъпват от телевизията и се насочват към социалните мрежи.

Създаването на новия отдел в компанията обаче е стъпка към обвързването й с други медийни организации, смятат маркетолозите. Snapchat направи заявка за това по-рано тази година, когато стана ясно, че преговаря със създатели на съдържание, които да използват платформата като новинарски поток. Питър Хамби ще продължи да бъде част и от CNN до 2016 г. Медията от своя страна планира да надгради дигиталния си екип, който ще бъде увеличен с поне 40 нови журналисти.

Новини в 140 знака:
- Facebook ще премахне достъпа на рекламодателите до приятелите на техните фенове.
- Amazon представи търговска платформа, която свързва индивидуални бизнеси с доставчици.
- Мултиканалната мрежа Maker Studios ще продава рекламна площ в YouTube.
- Yahoo ще разработва 18 собствени продукции, за да достигне до младата аудитория.
- AOL и NBCUniversal ще разработват и разпространяват общо съдържание.
- Мобилните реклами ще предлагат подходящи видеоматериали според съдържанието, което потребителите четат.
- Best Buy е сред първите брандове, които използват Apple Pay.
- YouTube ще започне да продуцира късометражни и пълнометражни филми с най-големите звезди от платформата си.
- Продуцентите на новия филм за Джеймс Бонд отказват продуктовото позициониране на мобилни телефони с марката LG.
- Pinterest представи нова рекламна и партньорска платформа, която да подобри маркетинговите кампании на рекламодателите.
- Автоматизираната платформа Google DoubleClick ще продава рекламни позиции в Twitter.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Новото лице на PR агенциите Новото лице на PR агенциите

Най-големите компании в сектора достигат общи приходи от 25.3 млн. лв. и ръст от 11%

14 дек 2018, 1455 прочитания

Боряна Великова: Рекламодателите трябва да съгласуват мерки и действия за етична комуникация Боряна Великова: Рекламодателите трябва да съгласуват мерки и действия за етична комуникация

Старши бранд мениджърът и ръководител категория "Негазирани напитки" в "Кока-Кола България" пред "Капитал"

13 дек 2018, 1114 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Предприемаческа програма изпраща 70 европейци в САЩ

Двама българи бяха стипендианти на Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative през 2018 г.

Стажове, стипендии, конкурси (19 – 25 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Драмата "България без TV7"

Изземането на имущество на медиата е логично следствие от случващото се в нея пред последните години

Ще кипне ли Черно море

Колкото и да драматизира българският премиер, Западът по-скоро търси деескалация на конфликта в Керченския проток

Как да изберем въздухопречиствател

Какво трябва да знаем, когато купуваме уред за пречистване на въздуха за вкъщи или офиса

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Tuesday, I'm in Love

Как Quiz Night Show създаде разрастващо се общество от ентусиасти в киното, музиката и литературата чрез състезанията си

Европа над всичко

Защо писателят и философ Робeрт Менасе продължава да гледа с надежда към Европейския съюз

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 50

Капитал

Брой 50 // 15.12.2018 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 15.12.2018 Прочетете