Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
29 апр 2015, 18:11, 3227 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (30 април)

MTG разработва своя автоматизирана платформа, Google ще си партнира с европейски медии, Snapchat създава новинарско звено

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация


Още по темата

Мобилните оператори се готвят да блокират онлайн реклами

Подобен ход ще се отрази драстично на бизнеса на интернет компаниите

17 май 2015

Седмични новини за маркетинг и реклама (15 май)

Kamenitza с нова кампания за връзка с българите от чужбина, Google е най-големият медиен собственик

14 май 2015

Седмични новини за маркетинг и реклама (8 май)

Адрияна Михайлова става управляващ директор на Ogilvy PR, Facebook и IBM влизат в ново партньорство, Sanoma продава дела си в руския вестник "Ведомости"

7 май 2015

Седмични новини за маркетинг и реклама (17 април)

За втори път ще се проведат наградите BAAwards, AOL представи автоматизираната си рекламна платформа, Рекламните инвестиции в социални мрежи ще достигнат 24 млрд. долара

16 апр 2015

Седмични новини за маркетинг и реклама (9 април)

All Channels | PR поема PR обслужването на Райфайзенбанк, ThinkDigital представи първите лектори на фестивала за дигитален маркетинг ICEEfest 2015, Пазарът на мобилна реклама ще стигне 100 млрд. долара до 2016 г.

8 апр 2015

Google ще си партнира с европейски медии


Google представи новия си проект The Digital News Initiative, с който цели да помогне на европейските медии да дистрибутират по подходящ начин своето съдържание в дигиталната среда. Тази новина идва скоро след като европейските регулатори обвиниха интернет гиганта, че е манипулирал резултатите в търсачката си, за да промотира собствените си услуги и продукти. В първоначалните преговори за партньорство участват The Guardian, Financial Times, Les Echos във Франция, NRC Media в Холандия, El Pais в Испания, La Stampa в Италия и Faz и Die Zeit в Германия.

"Интернет предлага големи възможности за създаването и разпространението на добро журналистическо съдържание. Въпросът е как то може да бъде поддържано в дигиталната ера. Чрез The Digital News Initiative Google ще работи рамо до рамо с издателите и медийните организации, за да разработим заедно устойчив новинарски модел", казва Карло д’Асаро Биондо, оглавяващ стратегическите взаимоотношения на интернет гиганта в Европа. Компанията се надява в бъдеще и други медии да се включат в инициативата.

MTG разработва своя автоматизирана платформа

Медийния гигант MTG представи своя собствена автоматизирана (programmatic) платформа, наречена VideoRange. Системата ще предлага на рекламодателите възможност да закупуват видеореклама по поръчка (advertisement video on demand - AVOD). В инвентара на VideoRange ще са включени сайтове от Швеция, Норвегия, Дания, България, Чехия и балтийските републики. Във всеки един от тези пазари платформата ще е първият по рода си начин агенции и рекламодатели да закупуват видеоформати чрез programmatic.



Автоматизираната система е създадена от дигиталния акселератор на МTG, носещ името MTGx. Компанията предвижда, че 15% от разходите за онлайн видеореклама за 2015 г. ще бъде продавана чрез автоматизирани платформи. Това от своя страна ще помогне на MTG да порасне пропорционално с 36% до 2020 г. на пазарите, използващи AVOD формати. В тези страни MTG очаква и инвестициите в programmatic да нараснат с 31% до 2020 г.

Snapchat създава новинарско звено

Политическият репортер на CNN Питър Хамби ще се присъедини към екипа на Snapchat. Новина беше публикувана по-рано тази седмица от Politico, а по-късно потвърдена и от самата компания.
Хамби е създателят и водещ репортер в рубриката Hambycast, която представя избрани политически кампании отблизо. Интересите на Питър Хамби включват и обвързването на политиката с дигиталната среда, като най-популярният му материал по темата включва именно Snapchat и разказва как потребителите отстъпват от телевизията и се насочват към социалните мрежи.

Създаването на новия отдел в компанията обаче е стъпка към обвързването й с други медийни организации, смятат маркетолозите. Snapchat направи заявка за това по-рано тази година, когато стана ясно, че преговаря със създатели на съдържание, които да използват платформата като новинарски поток. Питър Хамби ще продължи да бъде част и от CNN до 2016 г. Медията от своя страна планира да надгради дигиталния си екип, който ще бъде увеличен с поне 40 нови журналисти.

Новини в 140 знака:
- Facebook ще премахне достъпа на рекламодателите до приятелите на техните фенове.
- Amazon представи търговска платформа, която свързва индивидуални бизнеси с доставчици.
- Мултиканалната мрежа Maker Studios ще продава рекламна площ в YouTube.
- Yahoo ще разработва 18 собствени продукции, за да достигне до младата аудитория.
- AOL и NBCUniversal ще разработват и разпространяват общо съдържание.
- Мобилните реклами ще предлагат подходящи видеоматериали според съдържанието, което потребителите четат.
- Best Buy е сред първите брандове, които използват Apple Pay.
- YouTube ще започне да продуцира късометражни и пълнометражни филми с най-големите звезди от платформата си.
- Продуцентите на новия филм за Джеймс Бонд отказват продуктовото позициониране на мобилни телефони с марката LG.
- Pinterest представи нова рекламна и партньорска платформа, която да подобри маркетинговите кампании на рекламодателите.
- Автоматизираната платформа Google DoubleClick ще продава рекламни позиции в Twitter.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

2 март 2018г.
Sofia Event Center

capital.bg/emobility

E-mobility and The Future of Urban Transportation Forum



Теми в програмата:
Политики за стимулиране на чист транспорт
Бъдещето на градската мобилност
Дигиталнa трансформация в транспорта и технологични иновации
Каква икономика стои зад новата градска мобилност
Как Мобилността като услуга (MaaS), ще революционизира и промени градовете


Прочетете и това

Кой страхува журналистите 7 Кой страхува журналистите

Депутатът от ДПС Делян Пеевски системно използва медиите си за атака срещу независими издания, телевизии и журналисти. Тази седмица си набеляза Светослав Иванов от bTV

16 яну 2018, 9576 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (16 януари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (16 януари)

Осем оферти в търга за мащабната туристическа реклама в 22 държави; Рекламните инвестиции в България ще нарастнат с 3% през 2018 г.; "Нова броудкастинг груп" получи правата за тенис турнира в София; "Стандарт" може да смени собственика си; Новата печатна реклама на IKEA и расистка ли е наистина рекламата на H&M и др.

16 яну 2018, 990 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Как да организираме по-добре работното си време

Няколко основни съвета как да бъдете по-ефективни и фокусирани

Стажове, стипендии, конкурси (8-14 януари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 декември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (4 - 10 декември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (27 ноември - 3 декември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Драмата "България без TV7"

Изземането на имущество на медиата е логично следствие от случващото се в нея пред последните години

Голямото прочистване на ОББ

Банката избра EOS Matrix за купувач на рекордния портфейл за 460 млн. лв. необслужвани потребителски заеми

Убийственото начало на европредседателството

Стрелбата по близък до управляващите бизнесмен показва напреженията в модела "ГЕРБ"

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Човешка "Въртележка"

Театърът на живота в новия филм на Уди Алън

Комунизмът (не) си отива

Най-обемният труд за социалистическия концлагер в Белене и други проекти, свързани с близкото минало

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 2

Капитал

Брой 2 // 13.01.2018 Прочетете
Капитал PRO, Заемите за корпоративния сектор ще стават още по-евтини

Емисия

DAILY @7AM // 17.01.2018 Прочетете