С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
29 апр 2015, 18:11, 3314 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (30 април)

MTG разработва своя автоматизирана платформа, Google ще си партнира с европейски медии, Snapchat създава новинарско звено

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация


Още по темата

Мобилните оператори се готвят да блокират онлайн реклами

Подобен ход ще се отрази драстично на бизнеса на интернет компаниите

17 май 2015

Седмични новини за маркетинг и реклама (15 май)

Kamenitza с нова кампания за връзка с българите от чужбина, Google е най-големият медиен собственик

14 май 2015

Седмични новини за маркетинг и реклама (8 май)

Адрияна Михайлова става управляващ директор на Ogilvy PR, Facebook и IBM влизат в ново партньорство, Sanoma продава дела си в руския вестник "Ведомости"

7 май 2015

Седмични новини за маркетинг и реклама (17 април)

За втори път ще се проведат наградите BAAwards, AOL представи автоматизираната си рекламна платформа, Рекламните инвестиции в социални мрежи ще достигнат 24 млрд. долара

16 апр 2015

Седмични новини за маркетинг и реклама (9 април)

All Channels | PR поема PR обслужването на Райфайзенбанк, ThinkDigital представи първите лектори на фестивала за дигитален маркетинг ICEEfest 2015, Пазарът на мобилна реклама ще стигне 100 млрд. долара до 2016 г.

8 апр 2015

Google ще си партнира с европейски медии


Google представи новия си проект The Digital News Initiative, с който цели да помогне на европейските медии да дистрибутират по подходящ начин своето съдържание в дигиталната среда. Тази новина идва скоро след като европейските регулатори обвиниха интернет гиганта, че е манипулирал резултатите в търсачката си, за да промотира собствените си услуги и продукти. В първоначалните преговори за партньорство участват The Guardian, Financial Times, Les Echos във Франция, NRC Media в Холандия, El Pais в Испания, La Stampa в Италия и Faz и Die Zeit в Германия.

"Интернет предлага големи възможности за създаването и разпространението на добро журналистическо съдържание. Въпросът е как то може да бъде поддържано в дигиталната ера. Чрез The Digital News Initiative Google ще работи рамо до рамо с издателите и медийните организации, за да разработим заедно устойчив новинарски модел", казва Карло д’Асаро Биондо, оглавяващ стратегическите взаимоотношения на интернет гиганта в Европа. Компанията се надява в бъдеще и други медии да се включат в инициативата.

MTG разработва своя автоматизирана платформа

Медийния гигант MTG представи своя собствена автоматизирана (programmatic) платформа, наречена VideoRange. Системата ще предлага на рекламодателите възможност да закупуват видеореклама по поръчка (advertisement video on demand - AVOD). В инвентара на VideoRange ще са включени сайтове от Швеция, Норвегия, Дания, България, Чехия и балтийските републики. Във всеки един от тези пазари платформата ще е първият по рода си начин агенции и рекламодатели да закупуват видеоформати чрез programmatic.



Автоматизираната система е създадена от дигиталния акселератор на МTG, носещ името MTGx. Компанията предвижда, че 15% от разходите за онлайн видеореклама за 2015 г. ще бъде продавана чрез автоматизирани платформи. Това от своя страна ще помогне на MTG да порасне пропорционално с 36% до 2020 г. на пазарите, използващи AVOD формати. В тези страни MTG очаква и инвестициите в programmatic да нараснат с 31% до 2020 г.

Snapchat създава новинарско звено

Политическият репортер на CNN Питър Хамби ще се присъедини към екипа на Snapchat. Новина беше публикувана по-рано тази седмица от Politico, а по-късно потвърдена и от самата компания.
Хамби е създателят и водещ репортер в рубриката Hambycast, която представя избрани политически кампании отблизо. Интересите на Питър Хамби включват и обвързването на политиката с дигиталната среда, като най-популярният му материал по темата включва именно Snapchat и разказва как потребителите отстъпват от телевизията и се насочват към социалните мрежи.

Създаването на новия отдел в компанията обаче е стъпка към обвързването й с други медийни организации, смятат маркетолозите. Snapchat направи заявка за това по-рано тази година, когато стана ясно, че преговаря със създатели на съдържание, които да използват платформата като новинарски поток. Питър Хамби ще продължи да бъде част и от CNN до 2016 г. Медията от своя страна планира да надгради дигиталния си екип, който ще бъде увеличен с поне 40 нови журналисти.

Новини в 140 знака:
- Facebook ще премахне достъпа на рекламодателите до приятелите на техните фенове.
- Amazon представи търговска платформа, която свързва индивидуални бизнеси с доставчици.
- Мултиканалната мрежа Maker Studios ще продава рекламна площ в YouTube.
- Yahoo ще разработва 18 собствени продукции, за да достигне до младата аудитория.
- AOL и NBCUniversal ще разработват и разпространяват общо съдържание.
- Мобилните реклами ще предлагат подходящи видеоматериали според съдържанието, което потребителите четат.
- Best Buy е сред първите брандове, които използват Apple Pay.
- YouTube ще започне да продуцира късометражни и пълнометражни филми с най-големите звезди от платформата си.
- Продуцентите на новия филм за Джеймс Бонд отказват продуктовото позициониране на мобилни телефони с марката LG.
- Pinterest представи нова рекламна и партньорска платформа, която да подобри маркетинговите кампании на рекламодателите.
- Автоматизираната платформа Google DoubleClick ще продава рекламни позиции в Twitter.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 юни) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 юни)

Колко инвестира БНТ в световното първенство по футбол; КЗК ще проверява сделката на "Нова" за "Нет инфо" по сигнал на конкуренти; Петя Жекова е новият мениджър "Маркетинг" на Sanofi Pasteur; Бисер Манолов поема управлението на "Forbes България" и др.

19 юни 2018, 1097 прочитания

Големият рекламен победител Големият рекламен победител

Агенцията на годината guts&brainsDDB иска да увеличи драстично приходите си от чужбина

15 юни 2018, 8262 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Георги Мутафчиев: Докато човек не е дал истински старт на своя бизнес, не може да твърди, че има компетенции в неговата сфера

Носителят на наградата "Най-добър стартъп" на младежкия форум "Изгряващи звезди", организиран от "Джуниър ачийвмънт" разказва откъде идва вдъхновението за неговия проект Knnect.Me

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 юни)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Помощ и вдъхновение за младите хора

Програмата "Дай старт на успеха" на "Джуниър ачийвмънт" и "Кока-Кола ХБК" влиза в училище, за да помогне на младитe да намерят нужната мотивация за развитие

Юбилейното 10-то издание на форума "Изгряващи звезди" събра най-добрите ученически и студентски стартъпи в България

В рамките на събитието, организирано от "Джуниър ачийвмънт България", бяха връчени награди в повече от 15 категории на младежи от цялата страна

Как да приобщим новия колега

Процесът е продължителен - започва още преди първия работен ден и не приключва непосредствено след края на обучителния период

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Драмата "България без TV7"

Изземането на имущество на медиата е логично следствие от случващото се в нея пред последните години

Невидимият мораториум върху лекарствата

Здравната каса въвежда лимити и изисквания, които затрудняват пациентите и ги отказват от лечение

Продава се хъб

Създаването на газовия разпределителен център може да отвори за приватизация газовата мрежа в България

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Ново място: Manzo

Зад Manzo е екипът, познат ни от Il Teatro и Forno Cipollini

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 24

Капитал

Брой 24 // 16.06.2018 Прочетете
Капитал PRO, Как се е развивал телеком секторът през 2017 г., севлиевската мебелна фабрика "Паралел" инвестира 20 млн. лв.

Емисия

DAILY @7AM // 20.06.2018 Прочетете