United Partners е PR агенция на годината за 2014г.
17 Нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

United Partners е PR агенция на годината за 2014г.

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА)

United Partners е PR агенция на годината за 2014г.

All Channels Communication Group си тръгна с най-много награди от годишния конкурс BAPRA Bright Awards

9868 прочитания

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА)

© Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА)


United Partners e PR агенция на годината според конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Агенцията спечели в най-престижната категория, която отличава агенции с богато портфолио от услуги, които имат иновативен и стратегически подход към измислянето и изпълняването на кампании.

Аll Channels Communication Group пък е агенцията с най-голям брой награди от конкурса - 5, от които 3 първи места. Златните призове са за кампанията Philips CityScape "Саундтракът на София", съответно в категориите "Комуникационна кампания на годината", "Иновативна кампания на годината" и "Специално събитие". Агенцията спечели и трето място в категория "Специално събитие" с проекта "Mtel Media Masters – Човекът е изчезващ вид".

PR компаниите се състезаваха в общо 7 категории - кампания за устойчиво развитие, специално събитие, иновативна кампания, кампания, реализирана от вътрешен PR отдел, комуникационна кампания в публичния сектор, комуникационна кампания на годината" и агенция на годината.

Тази година в конкурса са се включили рекорден брой проекти - 97, подадени от 19 комуникационни агенции и 4 вътрешни PR отдела на компании и организации, или това са 13% повече заявки в сравнение с миналата година.

Ето и пълният списък с победителите:

Категория "Агенция на година"

Първо място: United Partners
Второ място: BBDO Group за кампанията "Най-добър старт за всяко дете"

Трето място: DeConi за кампанията "СТАНИ ЕКОГЕРОЙ: Научи всички вкъщи да събират разделно"

Категория "Специално събитие"

Първо място делят: All Channels Communication Group за кампанията "Саундтракът на София" и APRA Porter Novelli Group за кампанията "Живей активно!"
Второ място: Publicis Groupe Bulgaria за кампанията "Офис под небето"

Трето място: All Channels Communication Group за кампанията "Мtel Media Masters 2014 – "Човекът е изчезващ вид"

Категория "Иновативна кампания"

Първо място:  All Channels Communication Group за кампанията "Саундтракът на София"
Второ място: United Partners за кампанията "EE Music"

Трето място: M3 Communications Group, Inc. за кампанията "Буквата С е навсякъде"

Категория: "Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел"

Първо място: Българска национална телевизия за кампанията "Купувам българското"
Второ място: FOX International Channels Bulgaria за кампанията: "FOX International Channels Bulgaria"

Трето място: AMI Communications за кампанията "Съвременните двама"

Категория "Комуникационна кампания на годината"

Първо място: All Channels Communication Group за кампанията "Саундтракът на София"
Второ място: Грозданов Комюникейшънс Консултинг за кампанията: Предотвратяване приемането на вредния "Закон срещу търговските вериги"

Трето място: M3 Communications Group, Inc. за кампанията: Хепи ли Си?

Категория "Комуникационна кампания в публичния сектор"

Първо място: APRA Porter Novelli Group за кампанията "Величественият Дунав – непокътнати природни красоти и люлка на древни народи"

Второ място: Intelday Solutions за кампанията "Информационна кампания "Младежта в движение", София 2014"


1 коментар
  • 1
    _tsiki_ avatar :-P
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)

    Голям смях в залата. Задавам въпрос: коя е агенцията, която пробутваше южен поток в българия и що за откровени тъпотии лансираха по темата за войната в украйна и превземането на крим. Иначе се наредили сред победителите!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK