United Partners е PR агенция на годината за 2014г.

All Channels Communication Group си тръгна с най-много награди от годишния конкурс BAPRA Bright Awards

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА)
Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА)    ©  Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА)
Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА)
Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА)    ©  Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА)

United Partners e PR агенция на годината според конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Агенцията спечели в най-престижната категория, която отличава агенции с богато портфолио от услуги, които имат иновативен и стратегически подход към измислянето и изпълняването на кампании.

Аll Channels Communication Group пък е агенцията с най-голям брой награди от конкурса - 5, от които 3 първи места. Златните призове са за кампанията Philips CityScape "Саундтракът на София", съответно в категориите "Комуникационна кампания на годината", "Иновативна кампания на годината" и "Специално събитие". Агенцията спечели и трето място в категория "Специално събитие" с проекта "Mtel Media Masters – Човекът е изчезващ вид".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал