Печалбата на bTV се увеличава

Състоянието на телевизията и собственика й Central European Media Enterprises се стабилизира

Павел Станчев, bTV    ©  Велко Ангелов
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Най-голямата медийна група в България - bTV Media Group, е приключила първите три месеца на годината с печалба от близо 2.1 млн. долара, докато за същия период на миналата година компанията е била на загуба от 2.8 млн. долара. Това показват финансовите резултати на международния собственик на bTV - Central European Media Group (CME).

Приходите на българската медийна група за същото време са се свили с над 12%, показва още официалният отчет. Изпълнителният директор на медийната група Павел Станчев обаче обяснява, че причината за това се крие в рязката промяна във валутния курс на долара през това време. "Като изключим силния скок на долара през последните 12 месеца, то за първото тримесечие на тази година приходите на bTV Media Group бележат ръст от 5.8%, a оперативната ни печалба се увеличава с над 180%," обясни той пред "Капитал Daily". 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове