Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
1 7 май 2015, 18:32, 7782 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (8 май)

Адрияна Михайлова става управляващ директор на Ogilvy PR, Facebook и IBM влизат в ново партньорство, Sanoma продава дела си в руския вестник "Ведомости"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Адрияна Михайлова става управляващ директор на Ogilvy PR

[Личен архив]

Още по темата

HTC уплаши пазарите с влошени прогнози

Търсенето на луксозни телефони е много слабо

9 авг 2015

Седмични новини за маркетинг и реклама (23 май)

Български агенции с отличия на EMEA SABRE Awards, Financial Times представя нова рекламна метрика, USA Today може да спре печатното си издание в близко бъдеще

21 май 2015

Мобилните оператори се готвят да блокират онлайн реклами

Подобен ход ще се отрази драстично на бизнеса на интернет компаниите

17 май 2015

Седмични новини за маркетинг и реклама (15 май)

Kamenitza с нова кампания за връзка с българите от чужбина, Google е най-големият медиен собственик

14 май 2015

Седмични новини за маркетинг и реклама (30 април)

MTG разработва своя автоматизирана платформа, Google ще си партнира с европейски медии, Snapchat създава новинарско звено

29 апр 2015

Седмични новини за маркетинг и реклама (17 април)

За втори път ще се проведат наградите BAAwards, AOL представи автоматизираната си рекламна платформа, Рекламните инвестиции в социални мрежи ще достигнат 24 млрд. долара

16 апр 2015

От началото на май Ogilvy Public Relations, част от Ogilvy Group Bulgaria и Ogilvy Public Relations Worldwide, има нов управляващ директор. Това е Адрияна Михайлова, която има над десет години опит в корпоративните комуникации. В работата си тя ще постави фокус върху това агенцията да предлага по-добри интегрирани решения за съществуващите и новите клиенти на групата, както и да обогати PR обслужването със стратегически анализи, нестандартни медии и персонализирани комуникационни подходи към различни общности.   

Адриана Михайлова работи във VIVACOM от 2007 до 2014 г., където се занимава с външни и вътрешни комуникации, социални мрежи, спонсорства и събития и реализира големи стратегически проекти. Сред тях са PR кампанията за ребрандирането на БТК и vivatel и дългосрочни имиджови проекти като старта на платформата за социална корпоративна отговорност VIVACOM Fund, програмата за подкрепа на млади предприемачи VIVA Start Up и др. Тя е работила и като външен консултант за Аbsolut, OLX, HEAD, HTC, Meizu, CAT Phones, Hewlett-Packard, Siemens, Springfield, "Топливо газ", betahaus и някои от най-големите културни събития в страната като "Нощ/Пловдив" и One Architecture Week.

Facebook и IBM влизат в ново партньорство

Гигантите Facebook и IBM обявиха, че ще започнат ново партньорство, което ще преплете някои от рекламните инструменти на двете компаниите и ще предложи на рекламодателите възможност за по-добро таргетиране. Партньорството е част от новата инициатива на IBM Commerce, която носи името THINKLab.

На продуктово ниво по-голяма част от ресурсите ще бъдат предоставени от Marketing Cloud базата данни на IBM, а информацията ще служи за създаването на кампании с инструмента Journey Designer на компанията. Партньорството ще позволи тези кампании да бъдат продължени и обогатени чрез дигиталното рекламно портфолио на Facebook, за да достигнат по-голяма и добре таргетирана аудитория. По този начин рекламодателите ще могат да създадат по-добри отношения с важните за тях клиенти чрез т.нар. персонализирана реклама.



5.5% от потребителите онлайн виждат нежелани реклами

Над 50 хил. софтуерни продукти добавят нежелани реклами в сайтовете, които потребителите посещават, показва доклад на Google. Практиката, наречена ad injection, се прилага най-вече чрез разширения за браузъри, които потребителят инсталира съзнателно. Проблемът идва от това, че кодът за вмъкването на рекламите често не е обявен като част от приложението. Според отчета 5.5% от всички уникални потребители, които посещават сайтове, индексирани от Google, стават жертва на ad injection.

Според изследването повече от 3000 рекламодатели са инвестирали в ad injection екосистемата, без да са наясно с това. Най-често този тип трафик идва от автоматизирани системи, чрез които клиентът купува аудитория, а не конкретни позиции в дадени сайтове. По този начин рекламата може да бъде показана както при издания с добра репутация, така и в порнографски сайт или в платформа, използваща ad injection.

Sanoma продава дела си в руския вестник "Ведомости"

Финландският издател Sanoma продаде своя дял от 33.3% в руския вестник "Ведомости" на медийния предприемач Демян Кудрявцев. Сделката става, след като в края на миналата година Русия прие два закона, според които чужди собственици не могат да държат повече от 20% в местни медии, а чуждестранните издатели на печатни медии не могат да купуват или продават дялове, по-големи от 25%, без специално разрешение от държавата. Тогава редица анализатори посочиха, че промените са направени специално срещу "Ведомости", който често критикува политиката на Кремъл. Според съобщение на Sanoma нетният ефект на сделката се очаква да бъде "около 8 млн. евро". В допълнение към дела от в. "Ведомости" Кудрявцев ще придобие и портфолио от печатни списания, сред които и руското издание на National Geographic, както и англоезичния вестник The Moscow Times.

Новини в 140 знака:
- Бритни Спиърс представя новия си албум в специални брандирани автомобили на Uber
- Facebook добавя видеореклами в приложенията на външни разработчици за платформата
- Samsung и Samsonite си партнират, за да създадат умен куфар, който изпраща своята локация на смартфона на собственика си
- Google представя нови формати мобилна реклама, продиктувани от нарастващото потребление на мобилни устройства
- Vice създава свой телевизионен канал в САЩ; рекламните блокове на медията са продадени за две години напред
- Facebook започва да използва Nokia Maps в Android версиите на Instagram и Messenger
- Google ще показва повече туитове в резултатите на своята търсачка
- Foursquare представи Location Cloud - база данни, която ще предоставя на бизнес клиентите на компанията информация за локацията на потребителите
- Reddit създава звено, което ще работи върху създаването на видеосъдържание
- Twitter работи върху проблеми в рекламните си формати, след като промотираните туитове на Nielsen са били публикувани в порнографски сайтове
- Сатиричната медия The Onion обяви редизайн на своя сайт
- Комуникационната група Havas отчете органичен ръст на приходите си от 7.1% за първото тримесечие на 2015 г.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: Facebook Google IBM Ogilvy Sanoma

30 януари 2018г.
София Хотел Балкан

capital.bg/ governmentevent

Дванадесета годишна среща на бизнеса с правителството



Акценти в програмата:
Загубата на човешки капитал през последните години - колко голям е проблемът, какви са ефектите за икономиката и какви държавни политики могат да го решат
Какво може да направи правителството за задържане и развитие на човешкия капитал
Докога ще расте европейската икономика и кои политики могат да повлияят на българския пазар на труда
Ще постигне ли България устойчив ръст, докато губи човешки капитал
Как българската икономика да стане атрактивна за работещите в чужбина


Прочетете и това

Кой страхува журналистите Кой страхува журналистите

Депутатът от ДПС Делян Пеевски системно използва медиите си за атака срещу независими издания, телевизии и журналисти. Тази седмица си набеляза Светослав Иванов от bTV

16 яну 2018, 433 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (16 януари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (16 януари)

Осем оферти в търга за мащабната туристическа реклама в 22 държави; Рекламните инвестиции в България ще нарастнат с 3% през 2018 г.; "Нова броудкастинг груп" получи правата за тенис турнира в София; "Стандарт" може да смени собственика си; Новата печатна реклама на IKEA и расистка ли е наистина рекламата на H&M и др.

16 яну 2018, 630 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Как да организираме по-добре работното си време

Няколко основни съвета как да бъдете по-ефективни и фокусирани

Стажове, стипендии, конкурси (8-14 януари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 декември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (4 - 10 декември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (27 ноември - 3 декември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Брандираното съдържание е бъдещето на рекламата

Режисьорът Пабло Паласон пред "Капитал"

"Телиш": между дълга и вината

Централна кооперативна банка е изкупила всички обезпечени вземания към финансираната от КТБ изба и се превръща в основен кандидат да я придобие

Извинете, къде има фак?

Или как да четете лавината от термини и абревиатури, която ще ви засипе покрай българското председателство

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Музика за очите

Мадрид представя Дебора Файнголд, пред чийто обектив са заставали някои от най-големите имена в поп културата през последните няколко десетилетия

Комунизмът (не) си отива

Най-обемният труд за социалистическия концлагер в Белене и други проекти, свързани с близкото минало

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 2

Капитал

Брой 2 // 13.01.2018 Прочетете
Капитал PRO, Бизнесменът Любомир Минчев купи хърватски сателитен оператор

Емисия

DAILY @7AM // 16.01.2018 Прочетете