С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 7 май 2015, 18:32, 9589 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (8 май)

Адрияна Михайлова става управляващ директор на Ogilvy PR, Facebook и IBM влизат в ново партньорство, Sanoma продава дела си в руския вестник "Ведомости"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Адрияна Михайлова става управляващ директор на Ogilvy PR

[Личен архив]


От началото на май Ogilvy Public Relations, част от Ogilvy Group Bulgaria и Ogilvy Public Relations Worldwide, има нов управляващ директор. Това е Адрияна Михайлова, която има над десет години опит в корпоративните комуникации. В работата си тя ще постави фокус върху това агенцията да предлага по-добри интегрирани решения за съществуващите и новите клиенти на групата, както и да обогати PR обслужването със стратегически анализи, нестандартни медии и персонализирани комуникационни подходи към различни общности.   


Адриана Михайлова работи във VIVACOM от 2007 до 2014 г., където се занимава с външни и вътрешни комуникации, социални мрежи, спонсорства и събития и реализира големи стратегически проекти. Сред тях са PR кампанията за ребрандирането на БТК и vivatel и дългосрочни имиджови проекти като старта на платформата за социална корпоративна отговорност VIVACOM Fund, програмата за подкрепа на млади предприемачи VIVA Start Up и др. Тя е работила и като външен консултант за Аbsolut, OLX, HEAD, HTC, Meizu, CAT Phones, Hewlett-Packard, Siemens, Springfield, "Топливо газ", betahaus и някои от най-големите културни събития в страната като "Нощ/Пловдив" и One Architecture Week.

Facebook и IBM влизат в ново партньорство

Гигантите Facebook и IBM обявиха, че ще започнат ново партньорство, което ще преплете някои от рекламните инструменти на двете компаниите и ще предложи на рекламодателите възможност за по-добро таргетиране. Партньорството е част от новата инициатива на IBM Commerce, която носи името THINKLab.



На продуктово ниво по-голяма част от ресурсите ще бъдат предоставени от Marketing Cloud базата данни на IBM, а информацията ще служи за създаването на кампании с инструмента Journey Designer на компанията. Партньорството ще позволи тези кампании да бъдат продължени и обогатени чрез дигиталното рекламно портфолио на Facebook, за да достигнат по-голяма и добре таргетирана аудитория. По този начин рекламодателите ще могат да създадат по-добри отношения с важните за тях клиенти чрез т.нар. персонализирана реклама.

5.5% от потребителите онлайн виждат нежелани реклами

Над 50 хил. софтуерни продукти добавят нежелани реклами в сайтовете, които потребителите посещават, показва доклад на Google. Практиката, наречена ad injection, се прилага най-вече чрез разширения за браузъри, които потребителят инсталира съзнателно. Проблемът идва от това, че кодът за вмъкването на рекламите често не е обявен като част от приложението. Според отчета 5.5% от всички уникални потребители, които посещават сайтове, индексирани от Google, стават жертва на ad injection.

Според изследването повече от 3000 рекламодатели са инвестирали в ad injection екосистемата, без да са наясно с това. Най-често този тип трафик идва от автоматизирани системи, чрез които клиентът купува аудитория, а не конкретни позиции в дадени сайтове. По този начин рекламата може да бъде показана както при издания с добра репутация, така и в порнографски сайт или в платформа, използваща ad injection.

Sanoma продава дела си в руския вестник "Ведомости"

Финландският издател Sanoma продаде своя дял от 33.3% в руския вестник "Ведомости" на медийния предприемач Демян Кудрявцев. Сделката става, след като в края на миналата година Русия прие два закона, според които чужди собственици не могат да държат повече от 20% в местни медии, а чуждестранните издатели на печатни медии не могат да купуват или продават дялове, по-големи от 25%, без специално разрешение от държавата. Тогава редица анализатори посочиха, че промените са направени специално срещу "Ведомости", който често критикува политиката на Кремъл. Според съобщение на Sanoma нетният ефект на сделката се очаква да бъде "около 8 млн. евро". В допълнение към дела от в. "Ведомости" Кудрявцев ще придобие и портфолио от печатни списания, сред които и руското издание на National Geographic, както и англоезичния вестник The Moscow Times.

Новини в 140 знака:
- Бритни Спиърс представя новия си албум в специални брандирани автомобили на Uber
- Facebook добавя видеореклами в приложенията на външни разработчици за платформата
- Samsung и Samsonite си партнират, за да създадат умен куфар, който изпраща своята локация на смартфона на собственика си
- Google представя нови формати мобилна реклама, продиктувани от нарастващото потребление на мобилни устройства
- Vice създава свой телевизионен канал в САЩ; рекламните блокове на медията са продадени за две години напред
- Facebook започва да използва Nokia Maps в Android версиите на Instagram и Messenger
- Google ще показва повече туитове в резултатите на своята търсачка
- Foursquare представи Location Cloud - база данни, която ще предоставя на бизнес клиентите на компанията информация за локацията на потребителите
- Reddit създава звено, което ще работи върху създаването на видеосъдържание
- Twitter работи върху проблеми в рекламните си формати, след като промотираните туитове на Nielsen са били публикувани в порнографски сайтове
- Сатиричната медия The Onion обяви редизайн на своя сайт
- Комуникационната група Havas отчете органичен ръст на приходите си от 7.1% за първото тримесечие на 2015 г.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: Facebook Google IBM Ogilvy Sanoma

Прочетете и това

Славка Бозукова напуска ръководството на дружеството - издател на вестник "Стандарт" 1 Славка Бозукова напуска ръководството на дружеството - издател на вестник "Стандарт"

От протокола за събранието на акционерите става ясно, че Тодор Батков е прехвърлил мажоритарния пакет на "Мастър Пи Ар"

16 дек 2018, 1758 прочитания

Новото лице на PR агенциите 4 Новото лице на PR агенциите

Най-големите компании в сектора достигат общи приходи от 25.3 млн. лв. и ръст от 11%

14 дек 2018, 2427 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Предприемаческа програма изпраща 70 европейци в САЩ

Двама българи бяха стипендианти на Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative през 2018 г.

Стажове, стипендии, конкурси (19 – 25 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Брандираното съдържание е бъдещето на рекламата

Режисьорът Пабло Паласон пред "Капитал"

Краят на митата върху износа на ток

Съдът на ЕС реши, че е незаконно държавите членки да налагат такси при износа на електроенерегия. Бълагрия единствена все още прави това

Пазаруване без граници

EС забрани геоблокирането в онлайн търговията с изключение на някои сфери

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Кино: "Ще се видим там горе"

Красиви чувства и раните от войната в артистична френска драма

Книга: "Малка история на философията"

Найджъл Уорбъртън запазва лаконичния си стил, за да въведе по разбираем начин читателите дори в най-оплетените философски школи

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 50

Капитал

Брой 50 // 15.12.2018 Прочетете
Капитал PRO, Нов мениджър за фонд за стартъпи, размествания в "Стандарт", Ковачки трупа дългове към "Булгаргаз"

Емисия

DAILY @7AM // 17.12.2018 Прочетете