Брандираното съдържание е бъдещето на рекламата

Режисьорът Пабло Паласон пред "Капитал"

Пабло Паласон беше в България по покана на Saatchi&Saatchi Bulgaria.
Пабло Паласон беше в България по покана на Saatchi&Saatchi Bulgaria.
Пабло Паласон беше в България по покана на Saatchi&Saatchi Bulgaria.    ©  Надежда Чипева
Пабло Паласон беше в България по покана на Saatchi&Saatchi Bulgaria.    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Пабло Паласон започва работа в рекламния бизнес на 23 години. Работил е като копирайтър и криейтив директор в агенции като Leo Burnett, J. Walter Thompson и Ogilvy в Уругвай, както и Tiempo BBDO, Tandem DDB, Vitruvio Leo Burnett и Ruiz Nicoli в Испания. Сред клиентите в портфолиото му са Мovistar, Diario AS, Renault, Ginebra Tanqueray, ONCE, McDonalds, Johnson & Johnson, BBVA и Schweppes. Паласон прави своя агенция в Испания, която затваря врати през 2009 г. заради кризата. На 34- годишна възраст заснема пълнометражния си филм Shevernatze un ángel corrupto. В момента работи като продуцент и режисьор в рекламни продукции. Пабло Паласон беше в България по покана на Saatchi&Saatchi Bulgaria, за да заснеме серия от три рекламни клипа за нова кампания на Zagorka.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар