Facebook започва публикуването на авторско медийно съдържание
Издателите ще могат да се възползват от формата Instant Articles, за да достигнат по-голяма аудитория


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
От днес Facebook започва да публикува авторско съдържание от някои от най-големите издатели на медии в света директно в своята платформа. Инициативата, обявена неофициално през март тази година, носи името Instant Articles, а в нея ще участват медии като The New York Times, National Geographic, BuzzFeed, NBC и The Atlantic. На по-късен етап ще бъдат включени и The Guardian, BBC News, Spiegel и Bild.
Чрез новия формат медиите ще могат да публикуват своето съдържание директно във Facebook, за да улеснят своите читатели. Фокусът на новата програма е върху мобилното приложение на социалната мрежа, а Instant Articles са достъпни засега само за устройства с iOS. Основната причина за появата на инициативата е фактът, че към момента съдържанието от новинарски тип се зарежда най-бавно (средно за 8 секунди), а това води до намален трафик, казват от Facebook в официалното си изявление. Новата услуга ще предложи моментално отваряне на желания материал в приложението на социалната мрежа, като така ще се осигури и по-високо потребление.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.