Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
15 май 2015, 14:53, 3730 прочитания

NEXT-DC представи Quotes Magazine

Онлайн списанието е първата стъпка към поредица вътрешни проекти, които дигиталната агенция ще реализира

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
От тази седмица българското интернет пространство се сдоби с ново списание. То носи името Quotes Magazine и се списва от екипа на дигиталната агенция NEXT-DC. Платформата е независима, уточняват създателите й, и разказват, че проектът се реализира с помощта и на външни сътрудници, без да посочват конкретни имена.

"Идеята се роди преди повече от две години", разказва Мария Тодорова, съосновател и управляващ директор на агенцията. "Винаги ми се е искало с екипа ни да правим проекти отвъд рекламата, затова и стартирах NEXT-DC", уточнява тя.


Според нея с времето разпространяването и реализирането на идеи е станало много по-демократично, а интернет и социалните мрежи "дават трибуна и популяризират хора без особени заслуги". Това е и целта на Quotes Magazine - да покаже "не търсещите известност, а тези, които са концентрирани над работата си и по този начин движат света напред."

Да цитираш интересни личности

Самото списание представлява двуезичен сайт на български и английски език, който "ще представя вълнуващи хора от целия свят". "Търсим личности с интересни или по-малко познати професии, които да провокират и като хора, и като професионалисти", разказва Тодорова. За да бъде процесът по подбор на интервюираните по-интерактивен и да се осигури участие на читателите, сайтът включва и секция "Номинация", в която всеки може да предлага личност, която да бъде включена в Quotes Magazine.



Като читателска целева аудитория на проекта са набелязани "всички интелигентни и любознателни хора, които искат да разберат повече за различните професии и хората, които ги практикуват, както и да прочетат за малко познати, но вълнуващи личности, за техния живот и мотивация", разказват пред "Капитал" създателите му.

Бъдещите творчески планове

Дали Quotes Magazine ще остане само в онлайн пространството? Засега да. Това не пречи обаче екипът на NEXT-DC да обмисля различни формати, чрез които да разпространяват новото си списание.

Попитахме дигиталната агенция и дали създаването на медиен проект е нова посока, към която ще се насочат. Отговорът им беше ясен: "Quotes Magazine е първият от поредица нови вътрешни проекти, които смятаме да разработим в следващите години. Това беше наша цел от самото начало и се радвам, че успяхме да направим първата стъпка", казва Мария Тодорова.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Брандовете и вируса Брандовете и вируса

Тези, които не успеят ясно да (пре)дефинират мястото си в живота на хората, имат мрачно бъдеще

4 апр 2020, 579 прочитания

ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения

Към българските правоносители ще бъдат насочени близо 1 млн. лв.

1 апр 2020, 1180 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Как лекуваш последствията

Или три фундаментални PR грешки, които "Софиямед" допусна в комуникацията си при казуса с акушерката

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Пат в туризма

Хиляди туроператори трябва да върнат на клиенти си суми за провалени почивки, които обаче са предплатени към партньори

Коронабюджет 1.0: Оптимистичната версия

Правителството поиска спешна ревизия на бюджет 2020, която да му даде по-голяма гъвкавост за маневри

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

Всички в кухнята

Как да пазаруваме, какво да готвим и откъде да черпим кулинарно вдъхновение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10