С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
21 май 2015, 16:47, 3762 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (23 май)

Български агенции с отличия на EMEA SABRE Awards, Financial Times представя нова рекламна метрика, USA Today може да спре печатното си издание в близко бъдеще

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Български агенции с отличия на EMEA SABRE Awards

Илюстрация




All Channels Communication спечели първа награда в регионалната категория "Балкани" с кампанията "Говори открито срещу домашното насилие", реализирана за Avon, по време на наградите EMEA SABRE Awards. PR проектът е отличен и е сред финалистите в категорията за най-добрите постижения на конкурса според журито - Platinum Sabre Award for Best in Show.


От своя страна комуникационната група MSLGROUP, част от Publicis Groupe, е отличена като "PR агенция на годината за Източна Европа" за 2015 г. Според прессъобщението, изпратено до медиите, в надпреварата за тази категория са участвали над 150 други компании, които предлагат PR услуги. В България агенцията е представена от Publicis Consultants MSLGROUP, част от комуникационната мрежа "Публисис груп България".

Financial Times представя нова рекламна метрика

Financial Times представи по-рано тази седмица нова рекламна метрика - "cost-per-hour" (CPH), която ще замени стандартния CPC (cost-per-click) модел в сайта на медиата. Промените в измерването са направени съвместно с анализаторската компания Chartbeat и ще позволят на рекламодателите да заплащат за рекламни позиции на база на времето, което потребителите са прекарали върху страницата, а не по познатата методология за измерване на преглеждания (импресии) или кликове върху самия банер.



В допълнение към по-добрите условия за рекламодателите новата метрика ще работи по-добре за медии, които предлагат по-добро качество, а не количество на своите материали. От друга страна, CPH моделът позволява по-оптимизирано "сервиране" на рекламите чрез позиционирането им в статии, при които потребителите изкарват повече време в четене, обясняват от медиата.

USA Today може да спре печатното си издание в близко бъдеще

Американският всекидневник USA Today може да преустанови излизането на хартия в следващите пет или шест години. Това заяви главният му редактор Дейвид Калауей по време на дискусионен панел на конференцията Internet Week New York. Въпреки своето изказване Калауей допълни, че вестникът продължава да бъде печеливш продукт, което означава, че печатният продукт ще продължи да съществува по един или друг начин.
Изявлението за бъдещето на USA Today допълва новините, че издателят на медията Gannett се подготвя да отдели вестникарския си бизнес на 1 юли, за да се фокусира върху по-доходоносните си местни телевизионни станции. Въпреки че USA Today и останалите 81 вестника в портфолиото на компанията съставят голяма част от приходите на Gannett, сегментът отчита спад от 9% в първото тримесечие на 2015 г., съобщава Advertising Age.

Новини в 140 символа:
- Брандовете Venus, Braun и Gillette на P&G ще бъдат обслужвани медийно от Grey, разделят се с BBDO
- Spotify представи промени в платформата си, с които се фокусира върху потребителите за сметка на рекламодателите
- Google започва да показва туитове в резултатите на своята търсачка
- Барак Обама регистрира свой Twitter профил; За 5 часа събра рекордни 1 млн. последователи
- Pinterest представи нов формат видеореклама и две нови метрики - "cost-per-engagement" (CPE) и "cost-per-action" (CPA)
- Starbucks влиза в партньорство със Spotify за специални музикални плейлисти и промотиране на стрийминг услугата
- В отговор на Instant Articles на Facebook Google ще позволи на брандовете да добавят бутон "Купи" в мобилната търсачка на компанията
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 3605 прочитания

ПИК-ът на отровената среда 12 ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

13 сеп 2019, 10396 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Какво се случва с новия собственик на TV7

Търговският регистър за втори път отказа да впише промени в управлението на доскоро свързаната с Цветан Василев медиа

Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

"Шпионският" скандал: 17 мига от есента

Разследването срещу лидера на Движение "Русофили" Николай Малинов изглежда повече като за предизборна вътрешнополитическа употреба, отколкото като реален шпионски скандал с Москва

Сметка за 600 милиона: обществените поръчки в края на мандата на Фандъкова

Дългосрочните поръчки за сметосъбиране, поддръжка и RDF бяха раздадени преди изборите и оставят следващия кмет с вързани ръце

Експериментът Бобов дол

В замрялото сърце на въгледобива е разрешено най-мащабното изгаряне на отпадъци на Ковачки

20 въпроса: Ралица Петрова

Режисьорката на "Безбог" завършва сценария към следващия си филм

Изкуството, майна

Нощта на музеите и галериите се завръща в Пловдив (13-15 септември) със силно международно участие