Седмични новини за маркетинг и реклама (23 май)
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Седмични новини за маркетинг и реклама (23 май)

Седмични новини за маркетинг и реклама (23 май)

Български агенции с отличия на EMEA SABRE Awards, Financial Times представя нова рекламна метрика, USA Today може да спре печатното си издание в близко бъдеще

4003 прочитания

© All Channels Communication


Български агенции с отличия на EMEA SABRE Awards

Автор: All Channels Communication

All Channels Communication спечели първа награда в регионалната категория "Балкани" с кампанията "Говори открито срещу домашното насилие", реализирана за Avon, по време на наградите EMEA SABRE Awards. PR проектът е отличен и е сред финалистите в категорията за най-добрите постижения на конкурса според журито - Platinum Sabre Award for Best in Show.

От своя страна комуникационната група MSLGROUP, част от Publicis Groupe, е отличена като "PR агенция на годината за Източна Европа" за 2015 г. Според прессъобщението, изпратено до медиите, в надпреварата за тази категория са участвали над 150 други компании, които предлагат PR услуги. В България агенцията е представена от Publicis Consultants MSLGROUP, част от комуникационната мрежа "Публисис груп България".

Financial Times представя нова рекламна метрика

Financial Times представи по-рано тази седмица нова рекламна метрика - "cost-per-hour" (CPH), която ще замени стандартния CPC (cost-per-click) модел в сайта на медиата. Промените в измерването са направени съвместно с анализаторската компания Chartbeat и ще позволят на рекламодателите да заплащат за рекламни позиции на база на времето, което потребителите са прекарали върху страницата, а не по познатата методология за измерване на преглеждания (импресии) или кликове върху самия банер.

В допълнение към по-добрите условия за рекламодателите новата метрика ще работи по-добре за медии, които предлагат по-добро качество, а не количество на своите материали. От друга страна, CPH моделът позволява по-оптимизирано "сервиране" на рекламите чрез позиционирането им в статии, при които потребителите изкарват повече време в четене, обясняват от медиата.

USA Today може да спре печатното си издание в близко бъдеще

Американският всекидневник USA Today може да преустанови излизането на хартия в следващите пет или шест години. Това заяви главният му редактор Дейвид Калауей по време на дискусионен панел на конференцията Internet Week New York. Въпреки своето изказване Калауей допълни, че вестникът продължава да бъде печеливш продукт, което означава, че печатният продукт ще продължи да съществува по един или друг начин.

Изявлението за бъдещето на USA Today допълва новините, че издателят на медията Gannett се подготвя да отдели вестникарския си бизнес на 1 юли, за да се фокусира върху по-доходоносните си местни телевизионни станции. Въпреки че USA Today и останалите 81 вестника в портфолиото на компанията съставят голяма част от приходите на Gannett, сегментът отчита спад от 9% в първото тримесечие на 2015 г., съобщава Advertising Age.

Новини в 140 символа:

- Брандовете Venus, Braun и Gillette на P&G ще бъдат обслужвани медийно от Grey, разделят се с BBDO

Български агенции с отличия на EMEA SABRE Awards

Автор: All Channels Communication

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK