Седмични новини за маркетинг и реклама (29 май)
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Седмични новини за маркетинг и реклама (29 май)

Ogilvy

Седмични новини за маркетинг и реклама (29 май)

Ogilvy пита #къдеекултурата, Деница Сачева е новият председател на BAPRA, United Partners представи на българския пазар маркетинговия инструмент SocialNation

3984 прочитания

Ogilvy

© Ogilvy


Ogilvy пита #къдеекултурата

Източник: Ogilvy

Навръх 24 май Ogilvy PR и MediaCom, част от групата Ogilvy Group Bulgaria, представиха кампания, която задава въпроса "Къде е културата" (#къдеекултурата). "Идеята е да създадем една нова онлайн платформа за диалог, която да ползваме и за в бъдеще и по други теми, важни за нашия бизнес", разказват пред "Капитал" от двете агенции. "Целта на #къдеекултурата е да се развива като отворена платформа, която започва с провокация и мнение от лидери в дадена област, но предизвиква диалог онлайн и въвлича и разширява кръга от хора с отношение по темите", обясняват още създателите на идеята. В първия етап на проекта са се включили "хора, които го правят всеки ден, като създават, разпространяват и подкрепят култура." Това са режисьорите Явор Гърдев и Теди Москов, учителят по история Емил Джасим, създателят на Софтуерния университет Светлин Наков, журналистите Венелин Петков, Драгомир Симеонов, Георги Милков и Велислава Попова, водещият на БНТ Даниел Ненчев, певиците Мила Михова и Белослава, DJ Любо Урсини, съвременният артист Иван Мудов, издателят Жаклин Вагенщайн и актрисата Теодора Духовникова. Те записват кратки видеа, в които задават своите въпроси за културата.

Комуникацията на проекта е изцяло онлайн, тъй като според Ogilvy "това е естествената среда за тази идея, тъй като целта й е да предизвика диалог с #къдеекултурата, в който да вземат участие по-широк кръг от хора."

Деница Сачева е новият председател на BAPRA

Източник: BAPRA

Основателят на PR агенцията Intelday Solutions Деница Сачева наследява Николай Неделчев (изпълнителен директор на Publicis Groupe Bulgaria) на поста председател на Българската асоциация на PR aгенциите (БАПРА) за следващите две години. Това е решило сдружението по време на годишното си общо събрание. Сачева става първата жена, която заема поста в асоциацията, която обединява най-големите агенции на пазара. Като изпълнителен директор на Intelday тя е работила за клиенти в областта на финансите, IT, здравеопазването, социалния сектор, политика и международни организации. Тя поставя специален фокус върху междукултурните комуникации и по-специално работата с малцинства, бежанци и мигранти.

За заместник-председател и следващ председател на BAPRA беше избрана Екатерина Димитрова, изпълнителен директор на PR агенцията "ИнтерИмидж". Освен нов председател BAPRA избра и нов седемчленен управителен съвет, който ще развива и управлява дейността на асоциацията за периода юни 2015 - юни 2017 г. Това са Деница Сачева, Екатерина Димитрова, Александър Дурчев, Камелия Димитрова, Мария Гергова-Бенгтссон, Николай Неделчев и Ружа Загорска.

United Partners представи на българския пазар маркетинговия инструмент SocialNation

United Partners ще бъде българският представител на платформата SocialNation (http://socialnation.us) на комуникационната група MSLGROUP и Brand24, която цели да идентифицира кои са най-влиятелните лидери на мнение в социалните мрежи. От прессъобщението, изпратено до медиите, става ясно, че "платформата е безплатна и отворена за всеки, който иска да добави профилите в Twitter, Facebook и Instagram на дадена личност или да провери класациите по географско местоположение и тема."

Създателите на платформата разказват, че желанието им е тя да се превърне в "най-голямата глобална база данни от личности, които оказват влияние върху потребителите онлайн". Идеята на SocialNation е да служи на маркетолозите да намерят най-подходящите влиятелни личности за тяхната кампания по критерии като локация, използвана социална мрежа и теми, в които потребителят е най-активен. "На пазар като българския, където технологиите за идентификация на лидери на мнение все още се развиват, SocialNation дава уникална възможност на специалистите като нас да открият влиятелните личности, които са важни за тях", коментира Мария Гергова-Бенгтссон, управляващ директор на United Partners.

Ogilvy пита #къдеекултурата

Източник: Ogilvy

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK