Искахме да спрем да бъдем бранд, който предлага всичко за всеки
Директорът "Бранд и маркетинг комуникации" в "Теленор България" пред "Капитал"


Очаква се ребрандингът на "Теленор" да приключи през следващата година"
©
ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
Очаква се ребрандингът на "Теленор" да приключи през следващата година"
©
ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Галина Чулева е директор "Бранд и маркетинг комуникации" на "Теленор България" от 2009 г. Преди да се присъедини към "Теленор", е част от мениджърския екип на Leo Burnett София, а преди това заема поста директор "Развитие и връзки с обществеността" в Американския университет в България (АУБ), на който е и възпитаник. Галина Чулева е и магистър по икономика от American University във Вашингтон, САЩ.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове