Искахме да спрем да бъдем бранд, който предлага всичко за всеки

Директорът "Бранд и маркетинг комуникации" в "Теленор България" пред "Капитал"

Очаква се ребрандингът на "Теленор" да приключи през следващата година"
Очаква се ребрандингът на "Теленор" да приключи през следващата година"
Очаква се ребрандингът на "Теленор" да приключи през следващата година"    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
Очаква се ребрандингът на "Теленор" да приключи през следващата година"    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Галина Чулева е директор "Бранд и маркетинг комуникации" на "Теленор България" от 2009 г. Преди да се присъедини към "Теленор", е част от мениджърския екип на Leo Burnett София, а преди това заема поста директор "Развитие и връзки с обществеността" в Американския университет в България (АУБ), на който е и възпитаник. Галина Чулева е и магистър по икономика от American University във Вашингтон, САЩ.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове