Искахме да спрем да бъдем бранд, който предлага всичко за всеки

Директорът "Бранд и маркетинг комуникации" в "Теленор България" пред "Капитал"

Очаква се ребрандингът на "Теленор" да приключи през следващата година"
Очаква се ребрандингът на "Теленор" да приключи през следващата година"
Очаква се ребрандингът на "Теленор" да приключи през следващата година"    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
Очаква се ребрандингът на "Теленор" да приключи през следващата година"    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Галина Чулева е директор "Бранд и маркетинг комуникации" на "Теленор България" от 2009 г. Преди да се присъедини към "Теленор", е част от мениджърския екип на Leo Burnett София, а преди това заема поста директор "Развитие и връзки с обществеността" в Американския университет в България (АУБ), на който е и възпитаник. Галина Чулева е и магистър по икономика от American University във Вашингтон, САЩ.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
15 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dnanev avatar :-|
    Димитър Нанев
    • - 5
    • + 35

    Не става само с маркетинг и PR! Клиентите Ви очакват реални действия и когато двете двете се разминават, първоначалният ентусиазъм и позитивни очаквания преминават в разочарование!

    Аз лично се чувствам излъган. Корпоративен клиент съм на Глобул от 12 години, през които съм бил недоволен от някои неща - най-вече качеството на мрежата. През годините виждах, как Глобул залагат основно на маркетинга, рекламите гърмяха по телевизията, акаунт-мениджърите, сменящи се с бясна скорост, лъжеха като правителства преди подновяване на договора, а след това спираха да си вдигат телефона.

    Същевременно средства в мрежата не се инвестираха. Винаги сте имали проблеми с обхвата. Извън големи населени места е лош. Дори в градска среда има проблеми. Живея в центъра на Пловдив и имам 2 черти у дома си. За да говорим в къщи излизаме на терасата или близо до прозорците в най-добрия случай. Така беше през 2003 г., така е и днес! Жалка картина! Мобилният интернет също е слаб. Имам флашки от вас и от Виваком и съм правил многократно тестове - разликата е в пъти!

    Затова посрещнах с оптимизъм придобиването на Глобул от Теленор. Надявах се, че новия собственик ще инвестира средства и ще промени културата в компанията. И да, Теленор обяви пълна подмяна на мрежата (мечта!!!), която наскоро приключи...

    Въпросът ми е - защо нищо не се промени? Там където имаше проблеми с обхвата преди ги има и сега! В къщи пак сме на 2 черти. Местата по АМ Тракия, където преди се губеше обхвата се губи и сега. Всичко се запази по старому. Може би има някаква промяна в мобилния интернет, но спрямо предишната ниска база направо не се брои за успех. И пак е по-бавен от Виваком!

    Други неща се влошиха - разговорите започнаха да прекъсват често. Гласовото качество е лошо. Наскоро дори наблюдавах преплитане на разговори - разговори на други хора вървяха за фон... За Бога, мислех, че това е останало в миналото с аналоговите стационарни телефони. Не знам как го постигнахте в цифрова комуникация!

    И така - първоначалният ми оптимизъм и позитивния очаквания, плавно преминаха в съмнение, разочарование и накрая в яд, когато прочетох анонса, че подмяната на оборудването приключи. Значи това беше. По-добре няма са стане.

    Вбесен съм дори от това, че трябва да ви сменя, а алтернативите не са много по-различни от вас!

    Нередност?
  • 2
    viktor_k avatar :-|
    viktor_k
    • - 2
    • + 30

    Имиджовата кампания беше добра, но Мтел и Виваком ги размазаха откъм оферти, а Теленор реагира чак февруари-март. По-запознатите може да си спомнят как Мтел и Виваком пускаха много добри промоции, докато Теленор предлагаше някакви безсмислени резерви. След това пуснаха добри оферти, но подмяната на мрежата все още не беше приключила и критиките към качеството на мобилния интернет все още бяха големи. За 6 месеца изгубиха около 150 000 абоната, като от тях 100 000 на договор.
    Имам чувството, че "Капитал" много ги възхваляват тези Теленор, някак си подминават факта, че от есента на миналата година има сериозен отлив на клиенти.

    Нередност?
  • 3
    karen_walker avatar :-|
    karen_walker
    • - 2
    • + 35

    Всеки телеком се стреми да предлага "всичко за всеки". В Англия дори най-големият мобилен оператор (собственост на T-Mobile и Orange) се нарича EE - Everything Everywhere. В Сърбия Telenor дори отвори банка!!!

    Но българският Telenor е решил че няма нужда да имат 3G покритие навсякъде, нито да предлагат DTH услуга като другите два телекома, нито да си правят труда с оптични кабели и т.н.

    Ще пускаме олигофренни реклами с пъпчиви тийнейджъри, ще копираме офертите на конкуренцията, и ще чакаме със скъстени ръце клиентите да прииждат на тълпи към нашите магазини, си мислят в Telenor България.


    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 4
    forest avatar :-|
    Forest
    • - 1
    • + 27

    качеството на услугите им е ниско (рекламираната подмяна на мрежата явно е само на хартия), обслужването - средно, цените - неконкурентни. теленор си карат на самотек откакто бяха глобул - намалиха разходите, смениха името и с опитват да ни заблуждават с подобни платени "интервюта". най-зле от всички оператори са в момента.

    Нередност?
  • 5
    greenhrast avatar :-|
    greenhrast
    • + 21

    Сичките четат от 1 читанка, намаляват се разходите, "оптимизира" се личния състав... :-/

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 6
    simonov avatar :-|
    simonov
    • - 1
    • + 33

    От написаното оставам с убеждението, че основният таргет на компанията в България ще бъде - безделници с телефони за по 1500лв на лизинг! Жалко за корпоративните клиенти...

    Нередност?
  • 7
    lareman avatar :-|
    lareman
    • + 23

    ....и в момента предлагате нищо на никой.

    Нередност?
  • 8
    seniorbb avatar :-P
    джендър NATO generals
    • - 2
    • + 20

    Да ви брандирам и аз вас!
    Чуждиците прикриват неграмотността, или издигат нивото на сноба :D ?

    Нередност?
  • 9
    wood123 avatar :-P
    Арон
    • - 1
    • + 10

    [quote#8:"Бойко Борисов+Серге натикаха държавните пари в КТБ"]Чуждиците прикриват неграмотността, или издигат нивото на сноба [/quote]
    Това е правило, когато от селски срам скриваме комплексите на роба:)

    Нередност?
  • 10
    une1425204730392963 avatar :-|
    Георги Мартов
    • + 7

    Типичен пример за нейтив адвъртайзинг.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал