Седмични новини за маркетинг и реклама (5 юни)
New Moment продължава кампанията "Погледни бежанците с други очи", Онлайн рекламата ще задмине телевизионната в САЩ до четири години, DailyMail.com ще заложи на native ads, Vimeo въвежда нов абонаментен модел


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
New Moment продължава кампанията "Погледни бежанците с други очи"
Инициативата на Агенцията на ООН за бежанците и рекламна агенция New Moment срещу ксенофобията продължава с нова визия върху билбордове в София и в избрани списания. Втората част на кампанията "Погледни бежанците с други очи", която започна в края на миналата година, ще се казва "Животът на Хана". В нея е представена историята на бежанеца от Сирия Хана, разказана графично от криейтив екипа на агенцията и професионалния илюстратор Иван Янчев, македонец, който понастоящем живее в Китай.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход