С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
4 юни 2015, 16:09, 3853 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (5 юни)

New Moment продължава кампанията "Погледни бежанците с други очи", Онлайн рекламата ще задмине телевизионната в САЩ до четири години, DailyMail.com ще заложи на native ads, Vimeo въвежда нов абонаментен модел

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

New Moment продължава кампанията "Погледни бежанците с други очи"

Инициативата на Агенцията на ООН за бежанците и рекламна агенция New Moment срещу ксенофобията продължава с нова визия върху билбордове в София и в избрани списания. Втората част на кампанията "Погледни бежанците с други очи", която започна в края на миналата година, ще се казва "Животът на Хана". В нея е представена историята на бежанеца от Сирия Хана, разказана графично от криейтив екипа на агенцията и професионалния илюстратор Иван Янчев, македонец, който понастоящем живее в Китай.


По повод Световния ден на бежанеца, 20 юни, в столичната галерия Credo Bonum ще бъде организирана изложба със сцени от живота на Хана, които "пресъздават знакови моменти от тежкия път на бежанците към нужното им убежище", разказват от агенцията. По време на официалното откриване картините ще се предлагат за продажба, а събраните средства ще отидат за грижи за жените, мъжете, непридружените деца и семействата, потърсили закрила в нашата страна. Графиките ще останат в столичната галерия до 5 юли, входът за експозицията ще е свободен, а всеки желаещ посетител ще може да подпомогне бежанците в България с дарение в предвидената за целта урна в галерията.

Онлайн рекламата ще задмине телевизионната в САЩ до четири години


До 2019 г. онлайн рекламата ще задмине телевизионната реклама в САЩ, достигайки 83.89 млрд. долара срещу очаквани 81.05 млрд долара при традиционната медия. Това е прогнозата в доклад на консултантската компания PriceWaterhouseCoopers. За сравнение - през 2014 г. обемите на двата канала в САЩ са били съответно 49.45 млрд. долара срещу 69.2 млрд. долара.
Според компанията това се дължи на увеличаващото се време, което потребителите прекарват онлайн чрез своите мобилни устройства. Това е и причината за високите очаквания на ръст и при мобилната реклама, която през 2010 г. е имала обем от 640 млн. долара, а през 2019 г. се очаква сумата да достигне 38.85 млрд. долара.

DailyMail.com ще заложи на native ads


DailyMail.com инвестира 3 млн. долара във фирмата за препоръчано съдържание Taboola. Медията инициира партньорството, за да обогати портфолиото от рекламни формати на сайта си. Към момента DailyMail и редица други издателски компании използват услугите на Taboola и основния й конкурент Outbrain, за да предоставят на читателите си препоръчано свързано съдържание. Препоръките се показват под настоящата статия и чрез тях медиите задържат потребителя в сайта си или го прехвърлят към друг сайт от медийната група, за да повишат трафика и съответно рекламните импресии.



Новото партньорство между двете компании ще се фокусира върху т.нар. native формати (т.е. такива, при които спонсорираното съдържание изглежда и се "усеща" като редакционно). Според DailyMail.com инструментите на Taboola са изиграли ключова роля за развитието на спонсорираното съдържание в сайта и именно това е предизвикало сделката. В допълнение компанията за препоръчани материали подготвя нов продукт, наречен Taboola Native, който ще позволи на пъблишърите да показват спонсорирани статии по по-органичен начин.

АOL обяви редизайн с фокус върху видеото

Интернет гигантът AOL представи през седмицата редизайн на своя сайт, чрез който ще се фокусира върху видеосъдържанието. През последните години компанията придоби редица мрежи за видеоматериали и съдържание, сред които 5min и Adap.tv, което се е отразило в 93.8% увеличение на видеовъзпроизвеждането в сайта АOl.com. Идеята зад редизайна е видеосъдържанието да е навсякъде - като отделни материали, но и като част от текстови статии. В допълнение всички бутони за възпроизвеждане са ярки и забележими, за да насочат потребителите към съответното видео. От друга страна, сайтът е оптимизиран допълнително за мобилни устройства, тъй като само през април AOL.com е бил посетен от 31.3 млн. уникални потребители, използващи смартфон или таблет.

Vimeo въвежда нов абонаментен модел

Видеоплатформата Vimeo представи нов начин, по който създателите на съдържание да го монетизират. Няколко години след като въведе възможността за наем и закупуване на публикуваните видеа, компанията ще позволи използването на месечен абонамент за достъп до съдържанието на всеки един от каналите в платформата. "Често се смята, че рекламите са единственият начин за монетизиране на видеосъдържанието", казва Кери Трейнър, изпълнителен директор на Vimeo, цитиран ot TechCrunch. "Ние от своя страна вярваме, че бъдещето на видеоплатформите се крие в платеното съдържание", допълва той.

От години Vimeo се позиционира като алтернатива на YouTube и други платформи за дистрибуция на видео, предлагайки на потребителите удобен HD плеър и липса на реклами. Въведената преди две години политика, наречена Vimeo On Demand, регистрира над 20 хил. продадени уникални видеа, а потребителите, които използват услугата са над 500 хил., уточняват от компанията. Този модел обаче прави достъпа до цялото съдържание на даден канал изключително скъп. Именно това е и причината за въвеждането на месечния абонамент, при който всеки създател на съдържание ще може сам да определя таксата, а потребителите ще могат да гледат всички публикувани видеа. Предварителните прогнози на Vimeo са, че всеки месец приблизително 90% от публикуваното съдържание ще бъде достигано чрез новия абонаментен модел.

Новини в 140 знака:
- Нови потребителски условия на PayPal ще позволят на компанията да прави рекламни обаждания на номера "придобити от трети страни"
- Yahoo въвежда възможност рекламодателите да следят данните от публикуваните банери чрез чужд аналитичен софтуер
- The Altantic наема бивш редактор в Time, който да оглави отдела за брандирано съдържание
- Twitter ще заложи на анализаторската платформа Heron, за да подобри данните, които рекламодателите получават
- За пръв път Amazon позволява реклама върху пакетите на своите пратки; причината е новият анимационен филм Minions
- Instagram отваря потока от снимки в приложението за рекламни публикации
- Twitter започва програма за сертифициране на партньорите си; първият участник е IBM
- Pinterest представи дългоочакваната възможност за закупуване на продукти директно от публикуваните постове в платформата
- Imgur официално представи native реклами в сайта си и ново мобилно приложение за Android
- Foursquare и Uber влизат в партньорство, което ще позволи на потребителите да поръчат Uber автомобил директно през социалната мрежа
- Yahoo получи правата за първия онлайн стрийм на редовен мач от Американската футболна лига NFL.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 септември)

All Channels Communication Group създаде звено за медиа планиране и купуване Connected; "Нова тв" ще може да купи малкия дял в "Нет инфо" и още

17 сеп 2019, 1719 прочитания

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 4570 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Реклама в естествен хабитат

Спонсорираното съдържание става все по-търсен начин за ненатрапчиво представяне на брандовете и тeхните продукти

Моят все по-скъп банкер

Банките започнаха да повишават таксите, като засилване на тенденцията, която не е нова, се очаква от есента

"Шпионският" скандал: 17 мига от есента

Разследването срещу лидера на Движение "Русофили" Николай Малинов изглежда повече като за предизборна вътрешнополитическа употреба, отколкото като реален шпионски скандал с Москва

Ковачки цапа, всички му плащат

Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

Как започва вносът на боклуци в България

Отпадъци за горене започват да се внасят в периода 2014 - 2016 г., като зад начинанието е бившият директор на "Лукойл България" Валентин Златев.

Книга: Иън Макюън - "Машини като мен"

Най-новият роман на популярния британски писател

Кино: "То: Част втора"

Сумата от всичките ни страхове по Стивън Кинг