Седмични новини за маркетинг и реклама (5 юни)

New Moment продължава кампанията "Погледни бежанците с други очи", Онлайн рекламата ще задмине телевизионната в САЩ до четири години, DailyMail.com ще заложи на native ads, Vimeo въвежда нов абонаментен модел

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

New Moment продължава кампанията "Погледни бежанците с други очи"

Инициативата на Агенцията на ООН за бежанците и рекламна агенция New Moment срещу ксенофобията продължава с нова визия върху билбордове в София и в избрани списания. Втората част на кампанията "Погледни бежанците с други очи", която започна в края на миналата година, ще се казва "Животът на Хана". В нея е представена историята на бежанеца от Сирия Хана, разказана графично от криейтив екипа на агенцията и професионалния илюстратор Иван Янчев, македонец, който понастоящем живее в Китай.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар