Реклама в естествен хабитат

Спонсорираното съдържание става все по-търсен начин за ненатрапчиво представяне на брандовете и тeхните продукти

Безмоторни автомобили във всякакви причудливи форми и размери се спускат по булевард "Черни връх" в София. Някои от тях стигат финала, други се разпадат на първия завой, заграден със сламени бали. Пилотите им носят шарени и откровено странни костюми, които да забавляват публиката и да впечатлят конкурентите. Двама репортери щъкат между отборите и предават атмосферата на състезанието през онлайн стрийминг на живо. Тази картина е част от проекта "Red Bull Soapbox Race", реализиран от компанията за енергийни напитки Red Bull и медийната група на bTV. И пример за набиращата сила и популярност тенденция на т.нар. native реклама - тази, в която медии и рекламодатели обединяват усилия в създаването на съдържание.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се