Радиовреме разделно
Пазарът не прояви воля да избере една агенция, която да мери предпочитанията на слушателите
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Радиата отдавна се афишират като ефективен, но подценен рекламен канал. Taзи, позабравена от много рекламодатели медия загуби много по време на кризата след 2008 г., но всъщност големият автогол на радиоиндустрията е дългогодишната липса на единно проучване, което да е стандарт за работа с клиенти и рекламни агенции. Липсва и мониторинг, който да отчита рекламните инвестиции, направени в тази медия.
Преди малко повече от половин година ситуацията обещаваше да се промени в положителна посока. Тогава БНР и големите частни радиовериги представиха собствен проект за изследване на радиоаудиторията в България. Пилотното проучване бе извършено от международната агенция за маркетингови изследвания Ipsos и бе поръчано и подкрепено от почти всички водещи радиостанции. Изследването на аудиторията е национално представително, направено сред 4000 души на възраст 15 - 69 години. Според радиоиндустрията то осигурява пълна и подробна информация за радиопазара в услуга на медии и рекламодатели, които вече ще имат възможност да планират по-добре инвестициите си.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Консолидацията, която роди радиоверигите, уби романтиката на радиобизнеса. Силата на радиото като регионална медия вече е "ампутирана", но както виждаме, и големите национални вериги и радиогрупи имат немалки проблеми.
http://dohodite.com
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.