С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 юни 2015, 18:28, 3427 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (11 юни)

"Нова тв" влиза в YouTube, Apple стъпва и на новинарския пазар, а Havas ще оценява качеството на рекламния инвентар в интернет

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Новините на "Нова тв" влизат в YouTube

"Нова тв" вече ще публикува своите емисии новини в международния канал за видеосподеляне YouTube. Новината е изненадваща, доколкото собственикът на телевизията "Нова броудкастинг груп" притежава българския конкурент на видеоплатформата - Vbox7. Според официалното прессъобщение на компанията обаче новата стъпка е насочена най-вече към хората, които живеят в чужбина, които ще могат да гледат емисиите "от всяка точка на света". От телевизията планират да използват всички предимства на YouTube, за да достигнат до нови потребители. "[Плейлистите им] дават възможност освен емисиите да проследяват и отделни теми, които представляват интерес за тях, като "Новини от България", "Водещи/Ексклузивни новини", "Престъпления и инциденти" и други", коментират от "Нова тв".

Havas представят нова метрика за качество на медиите



Межународната агенция Havas представи нов инструмент, с който може да се измерва цялостното представяне на онлайн рекламните кампании, съобщава AdExchanger. Новата метрика ще се казва Meta-Quality Barometer ("Барометър за мета-качество" - бел. авт.) и ще следи измамите с трафик, видимостта на рекламите, натовареността с други реклами и контекста, в който се показва брандът. Така на практика Havas ще оценява различните онлайн издатели и доставчици на рекламни позиции.

Идеята на Havas е да репликира стандартите за качество, които компаниите налагат например на веригите си за доставки, и по същия начин да гарантира и качество на онлайн рекламата. Медийната агенция няма да спре да използва и инвентара на издатели, които се нареждат на по-ниски позиции в класацията. "Искаме да работим с тези, които срещат проблеми с качеството на своя рекламен инвентар, за да подобрим нивото на индустрията като цяло", коментира директорът "Иновации" в Havas Роб Грифин.

Apple цели да бъде доставчик на музика, финансови услуги и новини


Дигиталните вестници и списания, услугите за онлайн музика и мобилните портфейли са част от обещаващите продукти, които все още не са станали съвсем масови. Вероятно за това технологичният гигант Apple е решил да навлезе на всеки от тези три пазара, пише AdAge. През седмицата компанията представи нови и подобрени версии на мобилен портфейл, приложение за стрийминг на музика, както и такова за четене на новини. Apple News е новото приложение за новини, което ще включва специално форматирани статии от издания като Vanity Fair, BuzzFeed и The New York Times (вестникът се е ангажирал да публикува 30 безплатни статии всеки ден в приложението). Според първите неофициални данни издателите ще могат да продават реклама в приложението, а 100% от приходите ще останат за тях.
Apple Music е директен конкурент на Spotify, който ще включва песни по заявка, радио и социална мрежа за музика. Приложението ще се появи в края на юни на цена от 9.99 долара на месец (абонаментът за Spotify струва два пъти по-малко). Apple Pay пък е приложението за мобилно разплащане. Целта на компанията е да събере на едно място програмите за лоялност на различни магазини и заведения, както и брандираните кредитни и дебитни карти, които те предлагат.

Новини в 140 символа:

CNN откри собствено студио за брандирано съдържание, където ще се използва "журналистически инстинкт" за създаването на подходящи за рекламодателите истории.



Facebook отново ще публикува авторско медийно съдържание, след като услугата не работеше в продължение на няколко седмици след официалното си представяне

RTL ще обедини всичките си инвестиции в онлайн видео в звеното RTL Digital Hub, което се работи за увеличаване на влиянието на групата в дигиталната реклама

Голяма част от потребителите се доверяват на YouTube, когато търсят отзиви за продукти, показва изследване

Бюджетите за реклама в мобилно видео съдържание се увеличават, но още не настигат останалите видео формати

Новата рекламна кампания на Кока-кола се обръща към абонатите поименно чрез специален формат в Twitter

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 31 август

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 август) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 август)

Българската реклама в чужбина; Google обновява снимките от български градове; CBS и Viacom се обединяват

20 авг 2019, 478 прочитания

Българската реклама в чужбина 1 Българската реклама в чужбина

Българските рекламни агенции все повече се ориентират към обслужването на клиент на чужди пазари

16 авг 2019, 2155 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Поставихме си задача да променим нагласите към нас

Директорът маркетинг комуникации на МТел Петя Стоянова, пред "Капитал"

Арх. Борислав Игнатов: Всеки лев от данъците трябва да добавя качество на живота

Кандидатът за кмет на София на "Демократична България" пред "Капитал"

Как Су-25 полетя към Беларус "през задния вход"

Ремонтът на щурмовите самолети продължава след сложен парламентарен лупинг

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

За нишките и хората

Чихару Шиота се завръща в Япония с първа голяма ретроспектива

БАЗА данни

Какво показва годишната изложба в СГХГ на номинираните за наградата за съвременно изкуство БАЗА