Поставихме си задача да променим нагласите към нас

Директорът маркетинг комуникации на МТел Петя Стоянова, пред "Капитал"

Когато загубиш емоционалната връзка с марката, нещата тръгват надолу
Когато загубиш емоционалната връзка с марката, нещата тръгват надолу
Когато загубиш емоционалната връзка с марката, нещата тръгват надолу    ©  Велко Ангелов
Когато загубиш емоционалната връзка с марката, нещата тръгват надолу    ©  Велко Ангелов
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Профил

Петя Стоянова е директор маркетинг комуникации на "Мобилтел" от февруари 2014г. Тя отговаря за всички рекламни дейности на телекома и се грижи за налагането на новите продукти и услуги, както и за успешното развитие на бранда Мтел. Стоянова има повече от 15 години опит в областта на маркетинга, брандинга и интегрираните комуникации в международни компании (от които 9 в телеком индустрията). Работила е за изграждането, управлението и развитието на марките Globul, Flirt, Toyota, DHL, Liqui Moly, Sonax, MV Agusta, БНТ и др. Петя Стоянова има магистърска степен по маркетинг от Bradford University, Management Center, UK и множество международно признати сертификати от различни образователни институции.
Инвестиция 7,2 млн. лв. са рекламните инвестиции на Мтел за първите четири месеца на 2015 г. в телевизия и прес в сравнение с 6,7 млн. лв. през 2014 г.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    yardadin avatar :-|
    yardadin
    • + 1

    Към Капитал: Поправете името на госпожа Стоянова в подзаглавието, че сте я направили мъж или жена омъжена в чужбина.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал