С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 19 юни 2015, 10:01, 12218 прочитания

"Мобилтел" смени медийната си агенция

Телекомът не е постигнал съгласие с първоначално избраната Carat и подписва с Mindshare

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Близо два месеца след като посочи Carat като агенция, която ще извършва медийното купуване на "Мобилтел", телекомът излезе с новината, че заменя първоначалния си избор с Mindshare. Причината компанията да си избере нова медийна агенция е фактът, че не е постигнато съгласие по условията на новия договор с досегашната агенция Carat.

От маркетинг отдела на "Мобилтел" не уточняват за кои условия точно не са се разбрали с първоначално избраната агенция. "Надяваме се на успешно сътрудничество с новата ни агенция Mindshare, което да ни помогне да изпълним медийната си стратегия", е краткият коментар на директора маркетинг комуникации на "Мобилтел" Петя Стоянова. От изказването на изпълнителния директор на Carat - България Мария Грашнова пред "Капитал" става ясно, че една от спорните точки е бил срокът на договора. "Като част от международна компания, ние сме улеснени да работим с ясни правила, едно от които не ни позволява да се обвързваме с договори за обслужване на клиенти, чийто срок е по-малко от година", коментира Грашнова.


През януари тази година "Мобилтел" започна конкурс за обслужваща медийна агенция. В него участваха пет международни компании - Mindshare, Carat, Universal Media, Media S, Media Direction OMD. Конкурсът беше проведен с помощта на консултант в областта на медийното одитиране и експертиза при провеждането на конкурси за медийни агенции - Media Path Network. Състезанието между агенциите беше в два етапа. Според критериите за оценка - финансови и качествени, за победител първоначално беше избрана международната агенция Carat. Процесът по избор е бил според вътрешните правила за тръжни процедури на доставчици, като е включвал експерти от различни звена на Telekom Austria Group – Виена, и на "Мобилтел".

Два месеца след избора на агенция, телекомът не постига споразумение за условията по договора с Carat и решава да се свърже с класираните на второ и на трето място агенции. От "Мобилтел" не уточняват кой е класиран на второ и кой на трето място. В резултат на разговорите с тези компании обаче Mindshare е предпочетена за агенцията, която ще работи по медийната стратегия на "Мобилтел". Договорът между компанията и телекома вече е подписан за една година с опция за продължаване.

Задачата на медийната агенция е не да създава рекламни послания, а да купува рекламни площи в различните комуникационни канали.



Mindshare e глобална медийна агенция, която работи на българския пазар като част от Ogilvy Group България. Групата обслужва над 60 търговски марки и се състои от седем компании: Ogilvy&Mather, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, MediaCom, Intomedia и Metric DS.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

21 фев 2020, 1576 прочитания

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 2430 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Утрешен вестник

Пет тенденции, които променят издателския бизнес и медийното съдържание

Още от Капитал
10 мита за еврото

Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Валдис Домбровскис: В България виждам опит да се реши несъществуващ проблем

Изпълнителният заместник-председател на Европейската комисия пред "Капитал"

Коронавирусът приближава към пандемия

Бързата и разумна реакция може да намали щетите от масовото разпространение на заразата

Моя страна, моя Южна Корея

Кратък гид към корейската нова вълна в киното

Нова книга: "Математика на живот и смърт" от Кит Йейтс

Истории за ключовата роля на математиката от съдебната зала до медицината и изборите ни в живота

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10