С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 19 юни 2015, 10:01, 12127 прочитания

"Мобилтел" смени медийната си агенция

Телекомът не е постигнал съгласие с първоначално избраната Carat и подписва с Mindshare

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Близо два месеца след като посочи Carat като агенция, която ще извършва медийното купуване на "Мобилтел", телекомът излезе с новината, че заменя първоначалния си избор с Mindshare. Причината компанията да си избере нова медийна агенция е фактът, че не е постигнато съгласие по условията на новия договор с досегашната агенция Carat.

От маркетинг отдела на "Мобилтел" не уточняват за кои условия точно не са се разбрали с първоначално избраната агенция. "Надяваме се на успешно сътрудничество с новата ни агенция Mindshare, което да ни помогне да изпълним медийната си стратегия", е краткият коментар на директора маркетинг комуникации на "Мобилтел" Петя Стоянова. От изказването на изпълнителния директор на Carat - България Мария Грашнова пред "Капитал" става ясно, че една от спорните точки е бил срокът на договора. "Като част от международна компания, ние сме улеснени да работим с ясни правила, едно от които не ни позволява да се обвързваме с договори за обслужване на клиенти, чийто срок е по-малко от година", коментира Грашнова.


През януари тази година "Мобилтел" започна конкурс за обслужваща медийна агенция. В него участваха пет международни компании - Mindshare, Carat, Universal Media, Media S, Media Direction OMD. Конкурсът беше проведен с помощта на консултант в областта на медийното одитиране и експертиза при провеждането на конкурси за медийни агенции - Media Path Network. Състезанието между агенциите беше в два етапа. Според критериите за оценка - финансови и качествени, за победител първоначално беше избрана международната агенция Carat. Процесът по избор е бил според вътрешните правила за тръжни процедури на доставчици, като е включвал експерти от различни звена на Telekom Austria Group – Виена, и на "Мобилтел".

Два месеца след избора на агенция, телекомът не постига споразумение за условията по договора с Carat и решава да се свърже с класираните на второ и на трето място агенции. От "Мобилтел" не уточняват кой е класиран на второ и кой на трето място. В резултат на разговорите с тези компании обаче Mindshare е предпочетена за агенцията, която ще работи по медийната стратегия на "Мобилтел". Договорът между компанията и телекома вече е подписан за една година с опция за продължаване.

Задачата на медийната агенция е не да създава рекламни послания, а да купува рекламни площи в различните комуникационни канали.



Mindshare e глобална медийна агенция, която работи на българския пазар като част от Ogilvy Group България. Групата обслужва над 60 търговски марки и се състои от седем компании: Ogilvy&Mather, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, MediaCom, Intomedia и Metric DS.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Какво прави една реклама ефективна Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

6 дек 2019, 2707 прочитания

Този път има силна конкуренция за директор на БНР 3 Този път има силна конкуренция за директор на БНР

Седем кандидати са подали документи в конкурса за предсрочния избор, след като СЕМ отстрани Светослав Костов след шумен скандал

5 дек 2019, 2600 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Утрешен вестник

Пет тенденции, които променят издателския бизнес и медийното съдържание

Още от Капитал
Да пазиш традицията "Под Балкана"

Животновъдната ферма на семейство Кулови край Карлово е затворила целия цикъл на производство

Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

Анестезиолозите на алианса

Лидерската среща на НАТО в Лондон се проведе "на обезболяващи", позаглади противоречията и отложи решаването на фундаменталните проблеми за по-късно

От какво боледува педиатрията

За лечението на 1.2 млн. деца в България се отделят само 11% от бюджета на здравната каса

ЕСМ на 50

Поглед към влиянителния музикален лейбъл навръх 50-годишнината му

20 въпроса: Красимир Георгиев

Често предизвиква себе си, а с това мотивира и други хора към промяна

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10