"Мобилтел" смени медийната си агенция
Телекомът не е постигнал съгласие с първоначално избраната Carat и подписва с Mindshare


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Близо два месеца след като посочи Carat като агенция, която ще извършва медийното купуване на "Мобилтел", телекомът излезе с новината, че заменя първоначалния си избор с Mindshare. Причината компанията да си избере нова медийна агенция е фактът, че не е постигнато съгласие по условията на новия договор с досегашната агенция Carat.
От маркетинг отдела на "Мобилтел" не уточняват за кои условия точно не са се разбрали с първоначално избраната агенция. "Надяваме се на успешно сътрудничество с новата ни агенция Mindshare, което да ни помогне да изпълним медийната си стратегия", е краткият коментар на директора маркетинг комуникации на "Мобилтел" Петя Стоянова. От изказването на изпълнителния директор на Carat - България Мария Грашнова пред "Капитал" става ясно, че една от спорните точки е бил срокът на договора. "Като част от международна компания, ние сме улеснени да работим с ясни правила, едно от които не ни позволява да се обвързваме с договори за обслужване на клиенти, чийто срок е по-малко от година", коментира Грашнова.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Някой не е обещал да върне достатъчно пари на когото трябва.
Публикувано през m.capital.bg
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.