Българска агенция за пръв път беше номинирана на Cannes Lions
Кампанията "Йога закачалки" на Noble Graphics се състезаваше за награда на най-престижния рекламен фестивал в света


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Кампанията "Йога закачалки" на Noble Graphics, реализирана за марката специализирани дрехи за йога Omnitom, е първият български проект, номиниран да се състезава в най-големия рекламен фестивал в света - Cannes Lions. Това се случи на тазгодишното издание на конкурса, приключил преди няколко дни. Кампанията се е състезавала в категорията "Outdoor - Ambient - Non-standart indoor advertising" ("Външна реклама - Нестандартна вътрешна реклама" - бел. авт.) "В тази подкатегория имаше 117 заявки, а само 8 от тях бяха номинирани за награди", уточнява пред "Капитал" Желез Атанасов, директор "Стратегическо планиране" в агенцията.
Голямата награда за външна реклама накрая печели Tbwa\media Arts Lab за кампания "World Gallery", реализирана за Аpple. (Всички наградени можете да разгледате тук.)
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Браво на Нобъл и всички замесени! Това е супер новина - номинация на Кан е мечта за всяка българска рекламна агенция. Идеята е проста и доста яко изпълнена. Пичове, другата година - злато!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.