Българска агенция за пръв път беше номинирана на Cannes Lions

Кампанията "Йога закачалки" на Noble Graphics се състезаваше за награда на най-престижния рекламен фестивал в света

Noble Graphics    ©  Noble Graphics
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Кампанията "Йога закачалки" на Noble Graphics, реализирана за марката специализирани дрехи за йога Omnitom, е първият български проект, номиниран да се състезава в най-големия рекламен фестивал в света - Cannes Lions. Това се случи на тазгодишното издание на конкурса, приключил преди няколко дни. Кампанията се е състезавала в категорията "Outdoor - Ambient - Non-standart indoor advertising" ("Външна реклама - Нестандартна вътрешна реклама" - бел. авт.) "В тази подкатегория имаше 117 заявки, а само 8 от тях бяха номинирани за награди", уточнява пред "Капитал" Желез Атанасов, директор "Стратегическо планиране" в агенцията.

Голямата награда за външна реклама накрая печели Tbwa\media Arts Lab за кампания "World Gallery", реализирана за Аpple. (Всички наградени можете да разгледате тук.)


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    cmotan avatar :-P
    cmotan
    • + 2

    Браво на Нобъл и всички замесени! Това е супер новина - номинация на Кан е мечта за всяка българска рекламна агенция. Идеята е проста и доста яко изпълнена. Пичове, другата година - злато!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал