Кой говори в Канал 3

Телевизията иска да печели все по-голяма аудитория и влияние на телевизионния пазар

В единственото си студио телевизията снима 12 предавания
В единственото си студио телевизията снима 12 предавания
В единственото си студио телевизията снима 12 предавания    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
В единственото си студио телевизията снима 12 предавания    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

След като смени собствениците си преди две години, Канал 3 дълго стоя кротко в ъгъла на медийния ринг. Без остра публицистика и без най-силния си водещ от последните години Сашо Диков. Вече близо два месеца обаче медиата изглежда отново в играта. Каналът все по-категорично заявява активната си позиция в полето на телевизионната публицистика с две нови предавания, които успяха да привлекат дори част от зрителите на големите конкуренти bTV и Nova.

Първото е "Беновска пита" и се излъчва едновременно по Канал 3 и радио К2 с водещ Илияна Беновска. А второто - "Факторът Кошлуков", което доскоро беше част от програмната схема на TV7, а Емил Кошлуков за известно време беше и изпълнителен директор на телевизията. От средата на юни Кошлуков води по Канал 3 старото си предаване с нов декор, но със същата амбиция. Да кани силните на деня и да говори с тях "по най-пиперливите теми от седмицата", както самият водещ казва. През двете политически коментарни предавания става все по-видимо, че политиците както от управляващите партии, така и от опозицията, не заобикалят ефира на Канал 3 и намират в него добра трибуна. И очевидно каналът иска да участва в центъра на обществения и политическия дебат. Освен Беновска и Кошлуков коментарни политически предавания водят Мая Костадинова (до неотдавна журналист в TV7, преди това в ProBG) и парламентарният репортер Димитър Патарински. Програмният директор на Канал 3 Ива Стоянова също работеше в ТВ7 и заедно с Николай Бареков известно време водеше сутрешния блок "Бодилник". Беше и директор на новините в ВВТ (сега News7).  До лятото на 2012 г. BBT беше собственост на "Нова българска медийна група" на Ирена Кръстева, майка на депутата от ДПС Делян Пеевски.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
11 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    karen_walker avatar :-|
    karen_walker
    • - 1
    • + 44

    Нов бардак със стари труженички ли ще правим отново? Колко пъти сме го гледали това вече? А най-трагичното е че тези "цветарки" сменят работното си място по-често от бельото си (очевидно!), и пак не могат да измислят нищо по-различно или оригинално от клишираната представа за телевизия и от това което сме гледали до втръсване по другите канали. Толкова могат.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 2
    bojko84 avatar :-|
    Компетентен
    • + 34

    Не и вярвам на тая телевизия - още откак оная Опренова и стана собственик започна да намирисва работата.

    Нередност?
  • 3
    sylvester avatar :-|
    sylvester
    • + 40

    Канал 3 в момента е пълен с муцуни от ТВ7 от времето на Бареков и издръжката на КТБ. Има ли нужда от повече коментари кой е реалния собственик и кого обслужва тази псевдотелевизия? Истинският Канал 3 умря с напускането на Сашо Диков. Хубав или лош, тогава поне беше оригинален и не слугуваше очевидно на никого.

    Нередност?
  • Wizard
    • + 26

    Леле мале! Щом Кошлуков вдига рейтинга...абе, нямам какво да кажа, общо взето.

    Нередност?
  • 5
    shwarzspeht avatar :-P
    Клюводървец
    • + 8

    Скоро и на тия че им гледаме сеира.Че се явне друга и старият контингент ,от политически кур.и ще се премести.

    Нередност?
  • 6
    mavricii.plovdiv avatar :-|
    mavricii.plovdiv
    • + 19

    Не знам каква сума левове е платена да се публикува тази статия тук,но много ниско се пада да се осветява предаване с водещи Беновска или Кошлуков.Очевадно е че тв 7 се преоблича,не се отказва мафията от старите си похвати за оспиване на народа.

    Нередност?
  • 7
    dragozow avatar :-|
    dragozow
    • + 12

    Да не им изнасят и на тия компютрите после?

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 8
    whitemare avatar :-|
    whitemare
    • - 6
    • + 3

    Щом Капитал хвали Канал 3, значи новите собственици са близки до Прокопиев. Не ли? :)

    Нередност?
  • 9
    sashko1113 avatar :-|
    sashko1113
    • + 2

    една поправка Огнян Димов никога не е бил директор маркетинг и продажби на TV7 и защо след като твърди че Опренова е собственик в линкедин се е написал сам
    "Owner and CEO
    Kanal 3 TV, Bulgaria"

    Нередност?
  • 10
    nmw avatar :-|
    nmw
    • + 7

    #Кой говори в Канал 3. Не напразно няма въпросителен знак в заглавието.

    Нередност?
Нов коментар