С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
16 юли 2015, 16:41, 5291 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (17 юли)

Saatchi & Saatchi с ново звено за бранд консултиране, "Нетинфо" създава продуцентска и дистрибуционна компания за онлайн видео, Vice и Verizon със сделка за разпространение, Twitter и Facebook се превръщат в основни новинарски източници в САЩ

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Saatchi & Saatchi с ново звено за бранд консултиране

Илюстрация


Рекламната агенция Saatchi & Saatchi представи по-рано тази седмица новото си специализирано звено за бранд консултиране. То ще носи името Saatchi Brandworks и ще се фокусира върху създаване и развитие на брандове чрез творчески концепции и услуги за бранд управление. Това включва бизнес консултиране, иновационни решения, маркетинг и брандинг стратегии.

"В най-голяма степен потенциалните ни клиенти са български компании, основани на конкурентни принципи и свикнали да търсят професионални решения във всичко, което правят. Често обаче виждаме изключително съвременни, професионални и конкурентни бизнеси, чийто бранд е остарял. Осъвременяването на марката дава възможност бизнесът да заеме много по-устойчиви позиции на настоящите си пазари и да се обърне към нови такива", казва Георги Гавазов, управляващ партньор в Saatchi & Saatchi.

Сред първите проекти на агенцията са налагането на бранда "Деликатес Житница", ребрандирането на ВУЗФ (Висше училище по застраховане и финанси), извеждането на стратегическа бранд платформа за веригата заведения за бързо хранене "К-експрес" и проекти за телекомуникационната компания "Нетера".



"Нетинфо" създава продуцентска и дистрибуционна компания за онлайн видео

Илюстрация



"Нетинфо", част от "Нова броудкастинг груп", представи в четвъртък 7Talents - нова компания, която ще се грижи за управлението на мрежа от потребителски канали (Multi Channel Network - MCN). Новото звено на интернет медийната група ще се занимава с продуциране и дистрибуция на онлайн видео. 7Talents ще бъде свързващо звено между създателите на съдържание, рекламодателите, медиите и потребителите. Новата компания ще създава собствено видеосъдържание и ще продуцира, дистрибутира, монетизира и управлява видеосъдържанието на свои партньори. Това ще се случва в платформите vbox7.com (част от медийното портфолио на компанията), YouTube ("Нетинфо" е сертифициран партньор на видеоплатформата на Google - бел. авт.), уебсайтовете, част от медийната група, Facebook, Instagram и други.

Екипът на 7Talents ще работи индивидуално със създателите на съдържание, като всеки от тях ще има на разположение екип от специалисти в областта на уеб видеопроизводството, дигиталния маркетинг, PR специалисти, уеб видеоредактори, рекламни и имиджови консултанти, търговци на интернет реклама и експерти по бизнес развитие и продажби.



Vice и Verizon със сделка за разпространение

Vice ще разпространява своето съдържание чрез новата услуга за интернет телевизия на телекомуникационния гигант Verizon, която ще стартира в края на лятото. Това се случва няколко месеца след като младежката медия сключи сделка за придобиването на кабелния канал H2 на А&E Networks, чрез който Vice ще влезе за пръв път самостоятелно в телевизионния ефир.

Интернет каналът ще бъде платформа за съдържанието за култура на Vice, тоест програмите за храна и пътувания, а не към станалите популярни напоследък новинарски или социално насочени предавания на медията. Публикуваното съдържание в мрежата на Verizon ще бъде създавано специално за услугата и ще представи новата серия интервюта на младежката медия, носеща името Autobiographies ("Автобиографии" - бел. авт.).

"Vice се свързва с цяло едно поколение по начин, непознат за другите медии, а Verizon ще свърже потребителите с това съдържание по начин, който никой друг не предлага", коментира в свое изказване Тери Денсон, вицепрезидент "Стратегическо съдържание и придобивки" във Verizon. Платформата за интернет телевизия на телекомуникационната компания ще бъде насочена основно към таблети и смартфони.

Twitter и Facebook се превръщат в основни новинарски източници в САЩ


Ново проучване на Pew Research Center показва, че все повече хора в САЩ използват Twitter и Facebook като основни информационни източници. "Броят на американците, за които двете социални мрежи служат за източник на новини, постоянно расте. Ръстът идва основно от това, че потребителите все по-често срещат новини именно във Facebook и Twitter, а не от покачването на самата потребителска база в платформите", посочва проучването.
Така например 63% от потребителите на двете социални медии твърдят, че се информират за "събития и казуси, различни от семейните и тези в приятелския кръг", от Facebook и Twitter за разлика от съответно 47% и 52%, отчетени през 2013 г.

Данните на Pew посочват още, че тези навици се отнасят за всички демографски групи. През 2013 г. потребителите под 35-годишна възраст, които се информират през социалните мрежи, са били 55%, а сега - 67%. Тези над 35 години пък са нараснали от 47% до 59%.  
От проучването става ясно, че Twitter е предпочитаната социална мрежа, в която потребителите да следват новинарски организации, репортери или коментатори (46% срещу 28% за Facebook), докато платформата на Марк Зукърбърг се използва повече за коментиране на политически теми (32% срещу едва 13% от потребителите на Twitter, които си взаимодействат с такъв тип съдържание). Twitter обаче е по-подходящата медия за разпространяване на новини по теми за международни отношения (63% срещу 51%), бизнес (55% срещу 42%) и спорт (70% срещу 55%).

Google тества бутон за мобилни онлайн покупки

Google тества функционалност, която ще позволи на потребителите да закупуват директно продукти при клик върху реклама, която са видели в търсачката, посочва Bloomberg. От интернет компанията посочват, че по този начин се стремят да увеличат възможностите на рекламодателите да продават през мобилни устройства. Новата услуга ще се казва Purchases on Google и дава възможност на потребителите да посетят специално създадена от интернет гиганта продуктова страница само с един клик върху съответното рекламно съобщение. Засега новият маркетингов инструмент ще бъде достъпен само за "ограничен брой компании", посочиха по-рано тази седмица от Google.

От компанията обявиха още и нова функционалност, с която да изпращат известия до смартфон потребителите с информация за разпродажби и намаления в близки магазини посредством платформата Google Now. В допълнение от Google съобщиха и че работят върху допълване на продуктовите информация и оценки в рекламите и ще предоставят повече данни на хората за инвентара на близки до тях обекти.

Новини в 140 знака:
- Facebook разработва инструмент за асистенция при онлайн пазаруването; ще бъде част от Messenger
- Google обяви Eddystone - технология, конкурент на iBeacon, която ще взаимодейства с близките до предавателя мобилни устройства на потребителите

- Facebook тества функционалност Watch later, с която да увеличи допълнително потреблението на видео в социалната мрежа
- American Airlines обяви конкурс за обслужваща агенция след 20-годишно партньорство с McCann Ericksonn
- Discovery маркетира своя популярен Shark Week с функционалността Buy Now на Twitter
- Bloomberg се раздели с Джош Тополски, който реализира уеб редизайна на бизнес медията

- Fox реализира 400% по-големи продажби на рекламен инвентар по време на Световната футболна купа за жени в сравнение с 2011 г.
- Facebook ще представи бутон за директно закупуване на продукти от корпоративните страници на рекламодателите в социалната мрежа


    Искам да получавам маркетинг бюлетина
    • Facebook
    • Twitter
    • Зарче
    • Email
    • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

      Дарение
      Плащането се осъществява чрез ePay.bg

    Прочетете и това

    Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 януари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 януари)

    Рекламните инвестиции в България ще нараснат с 6.9% през 2019 г.; ЕК отпуска близо 200 млн. евро за реклама на храни; Жени Марчева става радиопродуцент в bTV Media Group; Какво е мъжествеността според новата реклама на Gillette

    22 яну 2019, 618 прочитания

    Иван Бедров: "Свободна Европа" работи там, където се усеща дефицит на качествена информация 4 Иван Бедров: "Свободна Европа" работи там, където се усеща дефицит на качествена информация

    Управляващият редактор на българската секция на "Радио Свободна Европа/Радио Свобода" в Прага пред "Капитал"

    21 яну 2019, 2915 прочитания

    24 часа 7 дни

    Кариерен клуб: Финанси »

    Предприемаческа програма изпраща 70 европейци в САЩ

    Двама българи бяха стипендианти на Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative през 2018 г.

    Стажове, стипендии, конкурси (19 – 25 ноември)

    Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

     
    Капитал

    Абонирайте се и получавате повече

    Капитал
    • Допълнителни издания
    • Остъпки за участие в събития
    • Ваучер за реклама
    Още от "Медиа и реклама" Затваряне
    Рекламният конкурс на лятото

    "Каменица" АД търси обслужваща агенция на Кamenitza, "Бургаско", "Астика" и Staropramen

    Как се делят 134 млрд. долара

    След 25 години брак семейство Безос се развежда. Какво означава това за Amazon?

    Може ли Лондон да излезе от ЕС с "гръм и трясък"

    Вероятността Великобритания да напусне ЕС с едностранно решение засега е малка, но в Брюксел вече кипи подготовка

    "Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

    Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

    България изнася все повече машини и авточасти

    Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

    Аз (вече) не пия

    Как и защо се променя отношението към алкохола по света и у нас

    Книга: Тара Съливан - "Златното момче"

    Дебютният роман на американската писателка ни представя историята на дете-албинос в Африка

    K:Reader

    Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

    Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
    Капитал, брой 3

    Капитал

    Брой 3 // 19.01.2019 Прочетете
    Капитал PRO, Вечерни новини: За какво говори Давос, край на българското гражданство срещу инвестиции

    Емисия

    DAILY @7PM // 22.01.2019 Прочетете