Рекламният конкурс на лятото
"Каменица" АД търси обслужваща агенция на Кamenitza, "Бургаско", "Астика" и Staropramen


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
"Каменица" АД е вторият най-голям рекламодател в телевизия за първите шест месеца на 2015 г. Пивоварът е инвестирал над 14 млн. лв. в българския ефир според данните на Be Media Consultant. Това е и причината провеждащият се в момента конкурс за обслужваща агенция на компанията да е най-важният питч за лятото (pitch - жаргон за рекламен конкурс, бел. авт.)
Конкурсът, в който тази седмица текат презентациите на агенциите, е за рекламно обслужване. Тоест в него не са включени дигиталните комуникации и медийното планиране, обясниха пред "Капитал" от "Каменица". Това е логично, тъй като те бяха поети от нови агенции сравнително скоро. От март 2015 г. дигиталното обслужване се извършва от Interactive Share, а медийното отиде при ZenithOptimedia след петмесечен конкурс, приключил през ноември 2014 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Откъс от горния текст - "Самият питч от своя страна "е стандартен и не се различава от установените на пазара практики", посочват от "Каменица"."
Откъс от текста "Правила и добри бизнес практики за отношенията клиент-агенция" подписан от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Българската асоциация на рекламодателите (БАР). Каменица АД е член на БАР.
"За провеждането на конкурса клиентът трябва да отсее само три или четири агенции (ако е поканена и настоящата)."
Не става ясно какъв е стандартът при конкурси - да се канят 6 агенции или само 3-4 агенции?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.