Гледайте на живо:
Кой ще спечели изборите: специалното студио на “Дневник”

Рекламният конкурс на лятото

"Каменица" АД търси обслужваща агенция на Кamenitza, "Бургаско", "Астика" и Staropramen

Последният рекламен конкурс на пивоварната компания беше проведен през 2009 г., а оттогава насам тя работи с New Moment New Ideas.
Последният рекламен конкурс на пивоварната компания беше проведен през 2009 г., а оттогава насам тя работи с New Moment New Ideas.
Последният рекламен конкурс на пивоварната компания беше проведен през 2009 г., а оттогава насам тя работи с New Moment New Ideas.    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
Последният рекламен конкурс на пивоварната компания беше проведен през 2009 г., а оттогава насам тя работи с New Moment New Ideas.    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Каменица" АД е вторият най-голям рекламодател в телевизия за първите шест месеца на 2015 г. Пивоварът е инвестирал над 14 млн. лв. в българския ефир според данните на Be Media Consultant. Това е и причината провеждащият се в момента конкурс за обслужваща агенция на компанията да е най-важният питч за лятото (pitch - жаргон за рекламен конкурс, бел. авт.)

Конкурсът, в който тази седмица текат презентациите на агенциите, е за рекламно обслужване. Тоест в него не са включени дигиталните комуникации и медийното планиране, обясниха пред "Капитал" от "Каменица". Това е логично, тъй като те бяха поети от нови агенции сравнително скоро. От март 2015 г. дигиталното обслужване се извършва от Interactive Share, а медийното отиде при ZenithOptimedia след петмесечен конкурс, приключил през ноември 2014 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    zhelez avatar :-|
    Жижо
    • + 4

    Откъс от горния текст - "Самият питч от своя страна "е стандартен и не се различава от установените на пазара практики", посочват от "Каменица"."

    Откъс от текста "Правила и добри бизнес практики за отношенията клиент-агенция" подписан от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Българската асоциация на рекламодателите (БАР). Каменица АД е член на БАР.

    "За провеждането на конкурса клиентът трябва да отсее само три или четири агенции (ако е поканена и настоящата)."

    Не става ясно какъв е стандартът при конкурси - да се канят 6 агенции или само 3-4 агенции?

    Нередност?
Нов коментар