bTV Media Group отчита ръст на печалбата за полугодието
В долари нетните приходи са се свили с 16.2%, но реално увеличението е с 3%


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Една от водещите медийни групи в България - bTV Media Group, е приключила първите шест месеца на годината с ръст на оперативната печалба от 116.2%. За полугодието OIBDA (оперативна печалба преди обезценки и амортизации) е близо 6.2 млн., долара, докато през същия период на предходната година е била 2.8 млн. Това показват финансовите резултати на международния собственик на bTV - Central European Media Group (CME). Нетните приходи на българската медийна група за същото време (януари - юни) са се свили с над 16.2%, показва още официалният отчет. Ако през първите шест месеца на 2014 г. те са близо 43.2 млн. долара, то за същия период на 2015 са 36.2 млн. долара. Реално обаче огромна част от спада е заради силния долар спрямо лева. Ако се приложи един и същ курс за двата периода увеличението е 3%, сочи отчета. Същата е тенденцията и на тримесечна база - април - юни. Нетните приходи в долари на bTV Media Group са се свили с 18.8% през второто тримесечие на тази година до 19.4 млн. долара, но реално увеличението е с 0.9%. Оперативната печалба само за второто тримесечие на годината е намаляла с 28.2% до 4 млн. долара.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.