Има ли място за малките

Четири истории за това какво е да направиш нова агенция при свит рекламен пазар

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Улицата е "11-ти август". Мястото е офисът на най-новата агенция на българския рекламен пазар, който предстои да бъде открит официално на 11 август (разбира се). На две бюра стои четиричленният екип на Nitram, самостоятелен проект на добре познато име в бранша - Мартин Димитров, съосновател и бивш творчески директор на reforma и доскорошен творчески директор на Ogilvy Sofia. 

Отделянето му е част от тенденция, все по-видима в последните няколко години: опитни хора от индустрията да напускат големите агенции и да търсят бизнес и място на пазара без подкрепата на глобалната мрежа и международния бранд. Попитахме няколко от тях струва ли си подобна рискова постъпка на малък и свит пазар като българския и как можеш да оцелееш в среда, диктувана от отстъпки и компромиси.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове