Има ли място за малките
Четири истории за това какво е да направиш нова агенция при свит рекламен пазар


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Улицата е "11-ти август". Мястото е офисът на най-новата агенция на българския рекламен пазар, който предстои да бъде открит официално на 11 август (разбира се). На две бюра стои четиричленният екип на Nitram, самостоятелен проект на добре познато име в бранша - Мартин Димитров, съосновател и бивш творчески директор на reforma и доскорошен творчески директор на Ogilvy Sofia.
Отделянето му е част от тенденция, все по-видима в последните няколко години: опитни хора от индустрията да напускат големите агенции и да търсят бизнес и място на пазара без подкрепата на глобалната мрежа и международния бранд. Попитахме няколко от тях струва ли си подобна рискова постъпка на малък и свит пазар като българския и как можеш да оцелееш в среда, диктувана от отстъпки и компромиси.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Нитрам - Мартин, някои хора никога не излизат от пубертета. Основната задача на Мартин Димитров на понеделнишките оператовки в Реформа беше да демонстрира колко е остроумен, но не и мен. Обикновен нещастен киселяк.
Публикувано през m.capital.bg
"Според мен тази година беше лоша за рекламата, защото с изключение на "Теленор" почти не виждам нищо, което да ми харесва.
Явно като ти хареса, рекламата ще да е хубава! Други причини?!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.