Свърши ли ерата "Да направим нещо във Facebook"

Рекламодателите от първо лице за това как инвестират в дигитална среда и как това работи за бизнеса им

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Начинът, по който рекламните агенции и рекламодателите разбират работата си в дигитална среда, е различен. Ако в офисите на агенциите е модерно да се говори за Big Data и Programmatic, то в маркетинг отделите на компаниите дигиталното е мястото, където се учат да слушат. Да научават повече за навиците на потребителите си. Да се стараят да сегментират публиките си по-добре. Да правят по-нишови проекти. Да тестват възможностите за директни покупки.

Попитахме дигиталните експерти на няколко големи компании как инвестират в дигитална среда, какво правят, за да развиват продуктите и услугите си онлайн, и как това работи за бизнеса им. Всички се заклеха, че непрекъснато увеличават бюджетите си за дигитален маркетинг. И признават, че ръстът на онлайн пазара е по-бавен, отколкото им се иска. Но пък е стабилен.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове