Седмични новини за маркетинг и реклама (14 август)
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Седмични новини за маркетинг и реклама (14 август)

Седмични новини за маркетинг и реклама (14 август)

Dentsu Aegis Network представи платформата Amnet в България, "Ogilvy Group България" поема визуалната идентичност на "Фокус: България", Нова визия за bTV Action и RING

4583 прочитания

© bTV Media Group


Dentsu Aegis Network представи платформата Amnet в България

Автор: Dentsu Aegis Network
Преглед на оригинала

Dentsu Aegis Network навлиза на българския пазар за автоматизирано купуване на рекламна площ (т.нар. programmatic) чрез своето глобално подразделение Amnet. Агенцията обяви това в прессъобщение, изпратено до медиите по-рано тази седмица. Чрез стъпването на Аmnet в България компанията ще разшири портфолиото си до 35 пазара и ще има възможност "да предостави своя глобален опит в регион, където автоматизирано купуване на онлайн реклама тепърва започва да се развива", посочват от компанията.

Автоматизираното купуване на реклама е метод, който предлага позиционирането на рекламен инвентар чрез индивидуален подход, който съчетава профила на интернет потребителите със специална технология, която да доставя таргетирана реклама в реално време до най-подходящите консуматори.

"Аmnet България" ще си партнира със звеното на компанията в Полша, което е и основната операционна точка за Централна и Източна Европа. "Необходимите процедури по въвеждането на новия подход за купуване и продаване на онлайн инвентар вече са въведени и първите кампании с ефективност, която отговаря на изискванията на клиентите, вече са факт", казва Павел Ласковски, генерален мениджър, Amnet Poland.

"Ogilvy Group България" поема визуалната идентичност на "Фокус: България"

Автор: Ogilvy Group България
Преглед на оригинала

"Ogilvy Group България" е комуникационният партньор на проекта "Фокус: България", част от престижния панаир за съвременно изкуство viennacontemporary. Тази година България е държавата, която ще бъде на фокус по време на събитието. То ще се проведе от 24 до 27 септември във Виена и традиционно ще представи най-добрите автори и галерии от Централна, Източна и Югоизточна Европа.

"Участието на България като страна на фокус всъщност е лична инициатива на няколко от най-активните дейци в сферата на съвременното изкуство у нас - Веселина и Катрин Сариеви от Sariev Contemporary и фондация "Отворени изкуства", Елена Тодорова (президент на Hugo Vouten Collection), Весела Ножарова (Фондация "Изкуство дела и документи") и Яра Бубнова (Институт за съвременно изкуство - София)", разказва Адрияна Михайлова, управляващ директор на Ogilvy PR Bulgaria. Комуникационната група ще поеме PR кампанията и визуалната идентичност за събитието. В допълнение агенцията ще подготви и графичния дизайн на специален вестник, който ще се разпространява в София и Виена. Той ще бъде "отделен кураторски проект в рамките на "Фокус: България" и ще представи значими български артисти", разказват пред "Капитал" от Ogilvy и допълват: "За съжаление подобен некомерсиален проект у нас рядко може да си позволи медийна кампания и така е и в този случай."

Агенцията обаче е решила да проведе по време на събитието и второ издание на инициативата си "#къдеекултурата".

Нова визия за bTV Action и RING

Автор: bTV Media Group
Преглед на оригинала
Автор: bTV Media Group
Преглед на оригинала

Два от каналите на bTV Media Group ще бъдат ребрандирани на 18 август, съобщиха от телевизията по-рано тази седмица. "Мъжкият" канал bTV Action ще получи новата си графична идентичност малко преди своя пети юбилей, а спортният канал RING ще представи ново лого и обогатено програмно съдържание.

Графичните елементи в новата визия на bTV Action отговарят на основното послание на канала - "разнообразна селекция от качествени програми, насочени към активната аудитория, която търси провокация, високо качество на продукцията и силни емоции пред екрана", посочват от bTV. Това е и целта на програмната схема, която ще влезе в сила от средата на август с излъчването на футболния турнир УЕФА Шампионска лига, италианската Серия А ТИМ, както и на автомобилни програми, предавания за дома и строителството и поредица екшън филми, обединени под името "Бандата на Аction".

Спортният канал RING от своя страна ще промени визията си, за да покаже "онези детайли в спорта, които го издигат до съвършено ниво", пише в прессъобщението на bTV. В допълнение към това каналът ще представи и ново спортно новинарско-коментарно предаване – "РИНГ 24", което ще се излъчва всеки ден от 20:30 ч. Негов водещ през седмицата ще бъде Николета Маданска, а през уикенда Кирил Веселински. Програмата на спортния канал ще включва още едно спортно предаване с актуални теми ­– "Зона спорт", което след 18 август ще се излъчва всеки понеделник от 21:00 ч.

16% от българите блокират рекламите в интернет

Общо 16% от българите онлайн (средно 655 хил. души) блокират рекламите в интернет. По този показател българите са в средата на класацията, представена в ежегодното проучване на PageFair и Adobe. Само до края на тази година сайтовете по света ще изгубят близо 22 млрд. долара заради общо 198 млн. души, инсталирали подобен софтуер. В процентно отношение тенденцията на блокиране на рекламни послания се забелязва най-активно в Гърция (37%), Полша (35%) и в Германия и Швеция (25%). Най-нисък процент пък се отчита в Русия (едва 6%) и в Китай (само 1%). Количествено броят хора, които са инсталирали софтуер за блокиране на реклами, е най-голям в САЩ - 43 млн. души, но пропорционално това се равнява на едва 15% от общото население на страната.

PageFair посочва като причина за ръста на потребителите, блокиращи онлайн рекламния инвентар (41% през последната година), начините на разпространение на реклами в момента и повишаващите се проблеми при сигурността на рекламните мрежи онлайн.

Новини в 140 символа:

- Facebook въвежда видеореклами с автоматично възпроизвеждане в инвентара на своята програма Audience Network - New York Times реализира близо една трета от рекламните си приходи чрез онлайн реклама за второто тримесечие на 2015 г.

Dentsu Aegis Network представи платформата Amnet в България

Автор: Dentsu Aegis Network
Преглед на оригинала

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    eightnine avatar :-|
    web

    Явно сега е време за промени даже гугъл и фейсбук си смениха логото :)


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK