Подготовка за сезона на пичовете*
Няколко съвета за провеждане на рекламни конкурси от рекламодатели за рекламодатели


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Традиционно лятото е "по-лекият" сезон в българската реклама. Това в никакъв случай не означава, че текуща работа няма, напротив. Лекотата на сезона идва от това, че обикновено през лятото рекламодателите не провеждат конкурси, а с това и агенциите могат да отдъхнат от тежката подготовка за участие в тях. Както повелява друга традиция обаче, есента идва "с нова песен". Тогава компаниите ще се раздвижат и ще започне своеобразният "сезон на пичовете" (браншови жаргон за рекламен конкурс - бел. авт.). Те имат голямо значение както за отделните компании, така и в някои случаи за целия пазар. През последните две години се проведоха няколко конкурса, които доведоха до движения на кадри и агенции, каквито браншът не беше виждал от доста време. Такива бяха например четирите конкурса за обслужващи агенции на "Мобилтел", конкурсите на "Теленор", медийният пич на "Каменица", конкурсите за рекламна агенция на "Ариана" и Unicredit Bulbank и други.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Както на Теленор, така и на Каменица, рекламите могат да се харесат само на хипстър или жена в кризата на 30-те. А иначе имат някои интересни продукти, но направо би ме било срам да ме видят в техен офис...
Пичове, пичовеее... Каква я мислихме, каква стана!
Сори, само това ми беше в главата докато четях. Това не е жаргон, а чист мързел! И защо, моля ви се, да не е конкурс?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.