Седмични новини за маркетинг и реклама (28 август)

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Nielsen ще даде безплатен достъп до данните за радиостанциите в България

Рекламните агенции, клиенти на Nielsen, получават промоционален безплатен достъп до данните за радиоаудиторията. Това съобщиха от компанията по-рано тази седмица. В изследването участват 82 радиостанции от групите на БНР и Communicorp, които са приели данните на Nielsen като официални. От компанията обясняват, че решението за предоставяне на достъп до данните за всички радиостанции, е израз на "желанието на Nielsen да допринесе за по-бързото развитие на радиопазара в страната". Изследването, проведено от Nielsen Admosphere Bulgaria, е национално представително и се извършва в сътрудничество с изследователската агенция IPSOS чрез провеждане на 1000 интервюта месечно. Потребителите на данните разполагат и с аналитичен софтуер на IPSOS.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.