Седмични новини за маркетинг и реклама (28 август)

Nielsen ще даде безплатен достъп до данните за радиостанциите в България

Рекламните агенции, клиенти на Nielsen, получават промоционален безплатен достъп до данните за радиоаудиторията. Това съобщиха от компанията по-рано тази седмица. В изследването участват 82 радиостанции от групите на БНР и Communicorp, които са приели данните на Nielsen като официални. От компанията обясняват, че решението за предоставяне на достъп до данните за всички радиостанции, е израз на "желанието на Nielsen да допринесе за по-бързото развитие на радиопазара в страната". Изследването, проведено от Nielsen Admosphere Bulgaria, е национално представително и се извършва в сътрудничество с изследователската агенция IPSOS чрез провеждане на 1000 интервюта месечно. Потребителите на данните разполагат и с аналитичен софтуер на IPSOS.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал