

Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Nielsen ще даде безплатен достъп до данните за радиостанциите в България
Рекламните агенции, клиенти на Nielsen, получават промоционален безплатен достъп до данните за радиоаудиторията. Това съобщиха от компанията по-рано тази седмица. В изследването участват 82 радиостанции от групите на БНР и Communicorp, които са приели данните на Nielsen като официални. От компанията обясняват, че решението за предоставяне на достъп до данните за всички радиостанции, е израз на "желанието на Nielsen да допринесе за по-бързото развитие на радиопазара в страната". Изследването, проведено от Nielsen Admosphere Bulgaria, е национално представително и се извършва в сътрудничество с изследователската агенция IPSOS чрез провеждане на 1000 интервюта месечно. Потребителите на данните разполагат и с аналитичен софтуер на IPSOS.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.