Новият творчески директор на Ogilvy Sofia: Фокусът ни е да развиваме силен екип

Агенцията въвежда и нова стратегия за интеграция на екипите си, разказва Илия Яков

Тази година Ogilvy Sofia няма да вземе участие в местния рекламен фестивал ФАРА, за да се фокусира върху създаването на стабилен екип.
Тази година Ogilvy Sofia няма да вземе участие в местния рекламен фестивал ФАРА, за да се фокусира върху създаването на стабилен екип.
Тази година Ogilvy Sofia няма да вземе участие в местния рекламен фестивал ФАРА, за да се фокусира върху създаването на стабилен екип.    ©  Надежда Чипева
Тази година Ogilvy Sofia няма да вземе участие в местния рекламен фестивал ФАРА, за да се фокусира върху създаването на стабилен екип.    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

От юни Ogilvy Sofia има нов творчески директор. Илия Яков е част от екипа на агенцията от началото на годината. Започва кариерата си в рекламна агенция "К+К". След това работи за PRO BG и bTV, където интегрира нова CMS система. Занимава се с дигитална реклама и маркетинг в TBWA и Saatchi & Saatchi, където е creative leader на дигиталната агенция Saatchi Interactive. Разговаряхме с него за посоката, в която ще поеме Ogilvy Sofia в развитието си и новите проекти, по които работи агенцията.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    milko_stoyanov avatar :-P
    Milko Stoyanov
    • - 4
    • + 25

    СТРЕСНАТ-ТРОГНАТ-ОЧАРОВАН...

    Стана ми интересно, девети или десети пореден Криейтив директор в любимото ми Ogilvy. Чета, чета и нещо усещам как мозъчните ми клетки (и трите) започват да се препотяват. Лелиии, човекът яко се е назобал с бомбастичните лафове на бранша...

    "Не предлагаме на клиентите ни просто криейтив за телевизионна или друга реклама, а бизнес стратегия, която стъпва на целите им. В зависимост от казуса, върху който работим, даваме превес на различни комуникационни подходи и канали. Обхващаме всичко, не само ATL, BTL, PR и умно таргетиране през медийни и немедийни канали, но и стратегия за нерекламно отношение към нуждите на конкретната среда."

    Готов е за политиката. Там говорят точно така - гръмко и продължително, без да е задължително да се каже нещо по същество. Отваряш книгата или интервюто на някой американски гуру (Алекс Богъски, да речем) и... бум - съвсем различен тон, прости и ясни мисли, без да те е страх, че звучиш недостатъчно префърцунено.

    "...утилизираме нова стратегия и сме в процес на трансформация на цялата група. Добавената ни стойност се крие в интеграцията на всички звена. Това ни позволява да имаме нерекламен подход към рекламните неща."

    УСПЕХ, КОЛЕГИ, В УТИЛИЗАЦИЯТА, ТРАНСФОРМАЦИЯТА И БЛАБЛАЛИЗАЦИЯТА НА ИНТЕГРАЦИЯТА НА НЕРЕКЛАМНИТЕ НЕЩА. Може да почнете например с "Биг Брадър" - че там простотията е... леле майко! Особено щом умеете "да дефинираме реални проблеми на обществото"...

    Нередност?
  • 2
    brontozavarbgr avatar :-P
    brontozavarbgr
    • - 2
    • + 4

    "Но то, аслъ, човек бидува човек, ама и човек, човек бидува и магаре...", както казва филмовия герой Дилбер Танас. :)

    Нередност?
  • 3
    stavrogin avatar :-|
    Stavrogin
    • - 2
    • + 4

    ужас, болен мозък, казвам го без да обиждам, просто наистина считам,че подобен тип мислен не само няма нищо общо с креативността, а тъкмо обратно - с едно колосално затъпяване, рекламите трябва да бъдат забранени като вредни и да имат специализирано място в интернет или телевизията както порно каналите

    Нередност?
  • 4
    gph1410858172376982 avatar :-|
    Ivan Stoev
    • + 3

    Напълно подкрепям прежде писалите... Това май е най-сериозния проблем на повечето творчески директори, а от там и на агенциите им - толкова са си повярвали, че от високопарност не им остава време да слязат на земята и видят на кой говорят. Този иначе засукан младеж, ако го изправиш срещу един 50 годишен мъж от Нова Загора напр., който си купува пиле Градус, няма да могат да се разберат, толкова различен български говорят двамата...

    Нередност?
  • 5
    oligofree avatar :-?
    Radoslav Minchev

    До коментар [#1] от "Milko Stoyanov":

    Благодаря за градивните редове, чичо Милко! :)

    Нередност?
Нов коментар