Новият творчески директор на Ogilvy Sofia: Фокусът ни е да развиваме силен екип

Агенцията въвежда и нова стратегия за интеграция на екипите си, разказва Илия Яков

Тази година Ogilvy Sofia няма да вземе участие в местния рекламен фестивал ФАРА, за да се фокусира върху създаването на стабилен екип.
Тази година Ogilvy Sofia няма да вземе участие в местния рекламен фестивал ФАРА, за да се фокусира върху създаването на стабилен екип.
Тази година Ogilvy Sofia няма да вземе участие в местния рекламен фестивал ФАРА, за да се фокусира върху създаването на стабилен екип.    ©  Надежда Чипева
Тази година Ogilvy Sofia няма да вземе участие в местния рекламен фестивал ФАРА, за да се фокусира върху създаването на стабилен екип.    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

От юни Ogilvy Sofia има нов творчески директор. Илия Яков е част от екипа на агенцията от началото на годината. Започва кариерата си в рекламна агенция "К+К". След това работи за PRO BG и bTV, където интегрира нова CMS система. Занимава се с дигитална реклама и маркетинг в TBWA и Saatchi & Saatchi, където е creative leader на дигиталната агенция Saatchi Interactive. Разговаряхме с него за посоката, в която ще поеме Ogilvy Sofia в развитието си и новите проекти, по които работи агенцията.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове