Новият творчески директор на Ogilvy Sofia: Фокусът ни е да развиваме силен екип
Агенцията въвежда и нова стратегия за интеграция на екипите си, разказва Илия Яков


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
От юни Ogilvy Sofia има нов творчески директор. Илия Яков е част от екипа на агенцията от началото на годината. Започва кариерата си в рекламна агенция "К+К". След това работи за PRO BG и bTV, където интегрира нова CMS система. Занимава се с дигитална реклама и маркетинг в TBWA и Saatchi & Saatchi, където е creative leader на дигиталната агенция Saatchi Interactive. Разговаряхме с него за посоката, в която ще поеме Ogilvy Sofia в развитието си и новите проекти, по които работи агенцията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове