Новини по всеки вкус

Българската компания Оntotext съдава технологии, чрез които медиите могат да персонализират съдържание за читателите си

Използването на семантичен анализ на текстовите материали улеснява не само потреблението, но и работата на журналистите, разказва Милена Янкова, маркетинг директор на Ontotext
Използването на семантичен анализ на текстовите материали улеснява не само потреблението, но и работата на журналистите, разказва Милена Янкова, маркетинг директор на Ontotext
Използването на семантичен анализ на текстовите материали улеснява не само потреблението, но и работата на журналистите, разказва Милена Янкова, маркетинг директор на Ontotext    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Използването на семантичен анализ на текстовите материали улеснява не само потреблението, но и работата на журналистите, разказва Милена Янкова, маркетинг директор на Ontotext    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Пътуваш в автобуса и нямаш много време. Искаш обаче да разбереш най-интересните новини и коментари от деня. Зареждаш уебсайта на любимата си медиа, а началната й страница е персонализирана специално за теб и твоите интереси. След това сайтът ти предлага още материали, които са подбрани така, че да отговарят максимално на темите, които те вълнуват точно в този момент. Не, това не е реклама на нова услуга от голям технологичен играч като Apple или Google, а технология за т.нар. dynamic semantic publishing, разработена от българската компания Ontotext и използвана в редица от водещите световни медии.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове