Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Пътят към ФАРА 2015

Какво да очакваме от новото издание на най-важния фестивал за рекламната индустрия

Марсел Леви, Noble Graphics, Антон Георгиев, Publicis, и Mарин Костов, All Channels
Марсел Леви, Noble Graphics, Антон Георгиев, Publicis, и Mарин Костов, All Channels
Марсел Леви, Noble Graphics, Антон Георгиев, Publicis, и Mарин Костов, All Channels    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Марсел Леви, Noble Graphics, Антон Георгиев, Publicis, и Mарин Костов, All Channels    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Триумф над бюджета". Това е мотото, под което ще премине новото издание на ФАРА, най-важното събитие за рекламната индустрия през годината. Идеята е на рекламна агенция The Smarts, която създаде кампанията за фестивала и поставя акцент върху ограниченията, които свитите бюджети за реклама поставят пред силните идеи.

Събитието, което събира на едно място агенции, рекламодатели и медии, се провежда от 9 до 12 септември в курортния комплекс Албена. А конкурсът на ФАРА оценява най-смелите и добри идеи, кампании и агенции през годината. Като част от програмата традиционно ще има лектори от международни рекламни и медийни мрежи, както и творческа академия за начинаещи рекламисти, организирана от Saatchi&Saatchi. Тази година младите таланти ще работят по бриф с помощта на Начо Естейре, преподавател в Miami Ad School, Мадрид.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар