Пътят към ФАРА 2015
Какво да очакваме от новото издание на най-важния фестивал за рекламната индустрия


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
"Триумф над бюджета". Това е мотото, под което ще премине новото издание на ФАРА, най-важното събитие за рекламната индустрия през годината. Идеята е на рекламна агенция The Smarts, която създаде кампанията за фестивала и поставя акцент върху ограниченията, които свитите бюджети за реклама поставят пред силните идеи.
Събитието, което събира на едно място агенции, рекламодатели и медии, се провежда от 9 до 12 септември в курортния комплекс Албена. А конкурсът на ФАРА оценява най-смелите и добри идеи, кампании и агенции през годината. Като част от програмата традиционно ще има лектори от международни рекламни и медийни мрежи, както и творческа академия за начинаещи рекламисти, организирана от Saatchi&Saatchi. Тази година младите таланти ще работят по бриф с помощта на Начо Естейре, преподавател в Miami Ad School, Мадрид.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.