ФАРА, Ден Първи: Без радио реклами на финала

В първия кръг на конкурса нито една заявка от категорията "Радио реклама" не събра достатъчно гласове от журито

Председателят на творческото жури Марсел Леви откри фестивала с реч, в която обясни критериите за оценяване на журито
Председателят на творческото жури Марсел Леви откри фестивала с реч, в която обясни критериите за оценяване на журито
Председателят на творческото жури Марсел Леви откри фестивала с реч, в която обясни критериите за оценяване на журито    ©  Боян Петров
Председателят на творческото жури Марсел Леви откри фестивала с реч, в която обясни критериите за оценяване на журито    ©  Боян Петров
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Без финалисти в категорията "Радио реклама" и слабо представяне на категорията "Социални медии". Такава е равносметката след първия ден на рекламния фестивал ФАРА, в който журито на конкурса оценяваше реклами в общо четири категории. Разбира се, в следващите етапи на гласуване и дискусии журито може да преразгледа своите оценки от днешния ден, а финалният списък с борещите се за награди проекти ще стане ясен в събота.

Рекламният фестивал ФАРА, който събира представители на агенции, медии и рекламодатели в курортния комплекс Албена, започна днес и ще продължи до 12 септември, когато ще бъдат обявени победителите във всички 33 категории. Новост във фестивала е фактът, че категорията "Автореклама" е отпаднала.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар