С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
10 сеп 2015, 12:34, 3574 прочитания

ФАРА, Ден Втори: Четири медийни кампании продължават напред

Медийното жури беше критично към заявките в категорията "Дигитална кампания"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Ще номинираме само идеи, които надхвърлят стандартното медийно планиране", заяви новата председателка на медийното жури на рекламния фестивал ФАРА Десислава Векилска във втория ден на оценяване на най-добрите рекламни идеи. 

Днес медийното жури гласува заявките в категориите "Дигитална кампания" и "Медийна кампания".
Десислава Векилска, която е и Client service director в Next-DC посочи като основен проблем пред шестчленното жури "борбата с основополагащия въпрос "Кое е всъщност медиата". Сред критериите, на които оценяващите държат, е това стратегията на кампанията да е приложена оригинално и критично спрямо особеностите на всеки медиен канал, както и да се забелязва видимо познаване на целевата аудитория.


Журито беше критично към заявките в категорията "Дигитална кампания" и проектите получиха в най-добрия случай равен брой "Да" и "Не". Все още не е ясно кои от тях ще продължат към финал. Подобно на оценките на творческото жури, и тук финалистите ще бъдат обсъдени и гласувани допълнително, а имената им ще станат ясни в събота.

В категорията "Медийна кампания" обаче четири от проектите събраха достатъчно гласове. Това са "Бюрото за $1 000 000" на reforma за "Перно-Рикар България", "В чест на Грил Майстора" на Saatchi&Saatchi за "Лидл България", "Immigrant’s Song" на New Moment New Ideas Company за UNHCR Bulgaria и "Ретрото пак е на мода" на Saatchi&Saatchi за "Загорка" АД.

През втората половина на деня бяха гласувани категориите "Филм", подкатегория "Интерактивна кампания" на категория "Digital", както и категория "Събития". При първият кръг на журиране на рекламните клипове напред продължават "Ода за Грил Майстора" на Saatchi&Saatchi за "Лидл България" (подкатегория "Стоки"), "Бизнес е мръсна дума" на Noble Graphics за "Банка ДСК" и "Ново начало, нови планове" на DDB Sofia за "Теленор" (подкатегория "Услуги"), "Да бъдеш баща" на reforma за "Асоциация "Родители" и "Скандинавски север (серия от 3)" на Havas Worldwide Sofia за "Асоциация "Българска книга" (подкатегория "Социална, политическа, медийна реклама"), както и "Конспирацията LOOP" на All Channels Communication Group за "Мобилтел" ЕАД и "Оправете си мрежата - teaser серия от 2" на DDB Sofia за "Теленор" (подкатегория "Други филмови форми").



При интерактивните кампании в първия кръг на оценяване, творческото жури допусна напред единствено проекта "Porn or Prom" на DDB Sofia за Moto-Pfohe.

През втория ден на ФАРА четири проекта събраха позитивните гласове на оценяващия екип при първоначалното гласуване на категория "Събития". Това са "Есетра" на Noble Graphics за WWF България, "Изложба на звук" на All Channels Communication Group за Philips Gibson Innovation, "Sofia welcomes the streets of London, Beefeter" на Tribal Worldwide Sofia за Pernod Ricard Bulgaria и "Immigrant’s Song" на New Moment New Ideas Company за UNHCR Bulgaria.

Ето и списък с всички гласувани досега категории, както и оценките, които получи всеки проект:

Категория "Дигитална кампания":
- "Налей време в правилната чаша", All Channels Communication Group за "Загорка" АД - ДА 2, НЕ 4
- "Bump Alert", Havas Worldwide Sofia за Volkswagen - ДА 3, НЕ 3
- "Конспирацията LOOP", All Channels Communication Group за "Мобилтел" АД - ДА 3, НЕ 3
- "Ти водиш - тийзър кампания", The Smarts за "Мтел" - ДА 2, НЕ 4
- "Превърти интернета", The Smarts за "Мтел" - ДА 1, НЕ 5
- "SCRABBLE: Изпрати послание на любим човек", Carat Bulgaria за "Mattel" - ДА 1, НЕ 5
- "Не позволявай дърветата да станат дървесина", STAINDPOINT MEDIA за "ЧЕЗ България" - ДА 1, НЕ 5
- "Прецакай #КОЙ", The Smarts за "Дневник.bg" - ДА 2, НЕ 4

Категория "Медийна кампания":
- "Бюрото за $1 000 000", reforma за "Перно-Рикар България" - ДА 4, НЕ 1 (продължава напред)
- "В чест на Грил Майстора", Saatchi&Saatchi за "Лидл България" - ДА 3, НЕ 2 (продължава напред)

- "Истина или предизвикателство", ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД за Wrigley България - ДА 0, НЕ 6
- "Immigrant’s Song", New Moment New Ideas Company за UNHCR Bulgaria - ДА 5, НЕ 0 (продължава напред)
- "Kamenitza - Париж не е Перник", New Moment New Ideas Company за Molson Coors - ДА 2, НЕ 3
- "Прецакай #КОЙ", The Smarts за "Дневник.bg" - ДА 0, НЕ 6
- "Suzuki Vitara - Легендата се завръща!", STAINDPOINT MEDIA за Suzuki - ДА 0, НЕ 5
- "Ти водиш", The Smarts за "Мтел" - ДА 2, НЕ 4
- "Революция Z - първи виртуален концерт", ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД за "Карлсберг България" - ДА 1, НЕ 4
- "Своге: Българката днес", Carat Bulgaria за "Монделийз България" ООД - ДА 0, НЕ 6
- "Своге: Вкусът на малките удоволствия", Carat Bulgaria за "Монделийз България" ООД - ДА 0, НЕ 6
- "Ретрото пак е на мода", Saatchi&Saatchi за "Загорка" АД - ДА 4, НЕ 1 (продължава напред)
- "Sofia Ring Mall Малко лудост всеки ден", STANDPOINT MEDIA за "Търговски център Sofia Ring Mall" - ДА 0, НЕ 6

Категория "Филм"
Подкатегория "ТВ реклама и кинореклама"

- "Стоки""Аликанте", New Moment New Ideas за Molson Coors - ДА 0, НЕ 12
- "Да готвим на български", The Smarts за "Колбасо" -  ДА 1, НЕ 12
- "Канада", New Moment New Ideas за Molson Coors - ДА 3, НЕ 9
- "Заден план", FCB Sofia за Surecheck ДА 0, НЕ 14
- "Канада", New Moment New Ideas за Molson Coors - ДА 1, НЕ 11
- "Ода за Грил Майстора", Saatchi&Saatchi за "Лидл България" - ДА 9, НЕ 2 (продължава напред)
- "Най-бързият спрей за сън", Lowe Swing за "Натурфарма България" АД -  ДА 2 НЕ 12
- "Ретрото пак е на мода ", Saatchi&Saatchi за "Загорка" АД - ДА 4, НЕ 7
- "Пикадили - Серия от 2", DDB Sofia за "Пикадили - ДА 1, НЕ 12
- "Светлина", NRG Creative Boutique за "В-ТЕК" - ДА 0, НЕ 13
- "Филияда - Серия от 2", DDB Sofia за "Белла България" - ДА 4, НЕ 8
- "Тони, Мони и Дони", Noble Graphics за "Бони" - ДА 4, НЕ 9
- "Хамбург", New Moment New Ideas за Molson Coors - ДА 2, НЕ 10

"Услуги"
- "Превърти интернета", The Smarts за "Мтел" - ДА 0, НЕ 13
- "20 години растем, за да станем големи колкото теб", The Smarts за "Мтел" - ДА 0, НЕ 13
- "Бизнес е мръсна дума", Noble Graphics за "Банка ДСК" - ДА 7, НЕ 6 (продължава напред)
- "Ангел Делибалтов", DDB Sofia за "Теленор" - ДА 5, НЕ 7
- "Благодаря", The Smarts за UniCredit Bulbank - ДА 6, НЕ 7
- "Ново начало, нови планове", DDB Sofia за "Теленор" - ДА 10, НЕ 2 (продължава напред)
- "Времето лети, когато ти е хубаво!", Virus Creative за "Лили Дрогерия" ЕООД - ДА 0, НЕ 14
- "Летни хора", DDB Sofia за "Теленор" - ДА 5, НЕ 7
- "История с овце - серия от 3", E-act за "Евробет" - ДА 7, НЕ 7
- "Ода за многото", DDB Sofia за "Теленор" - ДА 2, НЕ 10
- "За от А до Я", DDB Sofia за "Теленор" - ДА 5, НЕ 7
- "Можеше да живееш на гости. Ти избра да живееш у дома", The Smarts за UniCredit Bulbank - ДА 0, НЕ 13
- "Празникът е в общуването", The Smarts за "Мтел" - ДА 2, НЕ 11
- "Луда съм по това място", Virus Creative за Sofia South RIng Mall ЕАД - ДА 0, НЕ 14
- "Ново начало, нова мрежа", DDB Sofia за "Теленор" - ДА 9, НЕ 3 (продължава напред)
- "Бам Бам", DDB Sofia за "Теленор" - ДА 6, НЕ 6
- "TVC Куче", All Channels Communication Group за "Райфайзенбанк (България)" ЕАД - ДА 2, НЕ 11
- "Ти водиш (серия от 2)", The Smarts за "Мтел" - ДА 3, НЕ 10
- "Не почти, а наистина качествена мрежа ", The Smarts за "Мтел" - ДА 4, НЕ 9

"Социална, политическа, медийна реклама"
- "Да бъдеш баща", reforma за "Асоциация "Родители" - ДА 10, НЕ 3 (продължава напред)
- "Explore Bulgaria", АГИТПРОП ООД за "ФОКС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ЧЕНЪЛС" - ДА 0, НЕ 14
- "За малкия бизнес смехът е здраве", All Channels Communication Group за "Вестникарска група България" ООД - ДА 5, НЕ 8
- "Златен Билет", DDB Sofia за Sofia International Film Fest - ДА 6, НЕ 6
- "Изпълнен с живот", "Публисис" АД за "Община Пловдив" - ДА 0, НЕ 12
- "Коя е звездата на радио NJoy", Virus Creative за bTV Media Group - ДА 0, НЕ 14
- "Политическа партия "Движение 21", Archer Ideas за "Политическа партия "Дживения 21" - ДА 0, НЕ 14
- "S.O.S. от природата - Сериа от 2), All Channels Communication Group за "Загорка" АД - ДА 1, НЕ 12
- "Скандинавски север (серия от 3)", Havas Worldwide Sofia за "Асоциация "Българска книга" - ДА 7, НЕ 6 (продължава напред)

Подкатегория "Други филмови форми"

- "Виж го тоя глупак", All Channels Communication Group за FOX International Channels Bulgaria - ДА 3, НЕ 10
- "Launch серия от 11", DDB Sofia за "Теленор" - ДА 5, НЕ 7
- "Отваряш бира, отваряш история", Saatchi&Saatchi за "Загорка" АД - ДА 2, НЕ 9
- "Прецакай #КОЙ", The Smarts за "Дневник.bg" - ДА 5, НЕ 8
- "Маскот", DDB Sofia за "Белла България" - ДА 3, НЕ 9
- "Конспирацията LOOP", All Channels Communication Group за "Мобилтел" ЕАД - ДА 9, НЕ 4 (продължава напред)
- "Рекламата на Капитал", Tribal Worldwide Sofia за "Икономедиа" АД - ДА 6, НЕ 6
- "ФилиФитнес серия от 4", DDB Sofia за "Белла България" - ДА 2, НЕ 10
- "Свободата има нови правила. Твоите правила.", The Smarts за "Мтел" - ДА 3, НЕ 10
- "Парна баня", Saatchi&Saatchi за "Загорка" АД - ДА 0, НЕ 11
- "Оправете си мрежата - teaser серия от 2", DDB Sofia за "Теленор" - ДА 7, НЕ 5 (продължава напред)

Категория "Digital"
Подкатегория "Интерактивна кампания"
- "Рекламата на Капитал", Tribal Worldwide Sofia за "Икономедиа" АД - ДА 5 НЕ 7
- "Филияда - тийзър кампания", DDB Sofia за "Билла България" - ДА 1, НЕ 11
- "Бюрото за $1 000 000", reforma за "Перно-Рикар България" - ДА 3, НЕ 10
- "В чест на Грил Майстора", Saatchi&Saatchi за "Лидл България" - ДА 2, НЕ 9
- "Да загащим прасето", Ilyan.com за Danone Bulgaria - ДА 0, НЕ 14
- "Доставка с дрон, DigitalK", Tribal Worldwide Sofia за "Икономедиа" АД - ДА 1, НЕ 11
- "Конспирацията LOOP", All Channels Communication Group за "Мобилтел" АД - ДА 2, НЕ 11
- "Мисия Коледа с Чък", Ilyan.com за Interfoods Bulgaria - ДА 0, НЕ 14
- "Емблематични сгради на България", Tribal Worldwide Sofia за Alpha Bank Bulgaria - ДА 5, НЕ 7
- "Превърти интернета", The Smarts за "Мтел" - ДА 1, НЕ 12
- "Porn or Prom", DDB Sofia за Moto-Pfohe - ДА 8, НЕ 4 (продължава напред)
- "Налей време в правилната чаша", All Channels Communication Group за "Загорка" АД - ДА 0, НЕ 13
- "Прецакай #КОЙ", The Smarts за "Дневник.bg" - ДА 4, НЕ 9
- "Sofia welcomes the streets of London, Beefeter", Tribal Worldwide Sofia за Pernod Ricard Bulgaria - ДА 4, НЕ 8

Категория "Събития"
- "Brighter than ever", ББДО Груп/Графити ББДО за bTV Media Group - ДА 6, НЕ 8
- "Есетра", Noble Graphics за WWF България - ДА 7, НЕ 6 (продължава напред)
- "Hendrick’s Odd Party 2015", A Team за "Трансимпорт" ООД - ДА 0, НЕ 14
- "Животът на Хана - Изложба", New Moment New Ideas Company за UNHCR Bulgaria - ДА 5, НЕ 7
- "Pancake Day", Ilyan.com за Groupe SEB - ДА 0, НЕ 14
- "Изложба на звук", All Channels Communication Group за Philips Gibson Innovation - ДА 13, НЕ 0 (продължава напред)
- "Britos Summer Fest", Interpartners за Britos - ДА 0, НЕ 14
- "Мой малък Лондон", All Channels Communication Group за Philips Gibson Innovation - ДА 0, НЕ 13
- "Sofia welcomes the streets of London, Beefeter", Tribal Worldwide Sofia за Pernod Ricard Bulgaria - ДА 12, НЕ 0 (продължава напред)
- "Suzuki Vitara - Легендата се завръща!", Virus Creative за "МИРКАТ" ООД - ДА 0, НЕ 14
- "Immigrant’s Song", New Moment New Ideas Company за UNHCR Bulgaria - ДА 10, НЕ 2 (продължава напред)
- "Път", NRG Creative Boutique за "Порше БГ" - ДА 5, НЕ 8
- "Човекът е изчезващ вид", All Channels Communication Group за "Мобилтел" ЕАД - ДА 5, НЕ 8
- "Перформанс с цел представяне на новата дестинация Дюселдорф", Brand New Ideas за "България Ер" - ДА 0, НЕ 14

* Обновена в 17:33
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

"Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война" "Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война"

Международната организация помоли президента Румен Радев да помогне за преодоляване на кризата със свободата на медиите

18 окт 2019, 386 прочитания

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

18 окт 2019, 507 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Рупърт Мърдок поема контрола над National Geographic

21st Century Fox ще обедини списанието с другите си медийни активи

Още от Капитал
Земеделецът, който не оре

Александър Китев си поставя за цел да образова земеделците за ползите от нулева обработка на почвата с "Агримат БГ"

Лесният паник бутон на гетата

В ромската "Надежда" в Сливен почти всички са във фейсбук, а евангелски църкви заместват държавата срещу 10% "плосък данък"

Турската офанзива в Сирия: Раздвижване на смъртоносните пясъци

Военната операция на Анкара повишава риска от нова вълна бежанци и терористични атаки в Европа

Нобел за икономика: Как да се правят ефективни реформи

Тазгодишните лауреати намират начин да използват полеви изследвания, за да избегнат политиките тип "проба-грешка"

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10