ФАРА, Ден Втори: Четири медийни кампании продължават напред

Медийното жури беше критично към заявките в категорията "Дигитална кампания"

Председателката на медийното жури Десислава Векилска съобщава критериите за оценка в медийните категории
Председателката на медийното жури Десислава Векилска съобщава критериите за оценка в медийните категории
Председателката на медийното жури Десислава Векилска съобщава критериите за оценка в медийните категории    ©  Боян Петров
Председателката на медийното жури Десислава Векилска съобщава критериите за оценка в медийните категории    ©  Боян Петров
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Ще номинираме само идеи, които надхвърлят стандартното медийно планиране", заяви новата председателка на медийното жури на рекламния фестивал ФАРА Десислава Векилска във втория ден на оценяване на най-добрите рекламни идеи. 

Днес медийното жури гласува заявките в категориите "Дигитална кампания" и "Медийна кампания".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар