Новият брой:
Служебната президентска република

ФАРА, Ден Трети: Три агенции ще се борят за "Медиа агенция на годината"

reforma, Saatchi&Saatchi и New Moment New Ideas имат най-голям брой кампании в медийната част на фестивала

   ©  Боян Петров
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

reforma, Saatchi&Saatchi и New Moment New Ideas ще са основните претенденти за наградата "Медиа агенция на годината" на ФАРА 2015. Това стана ясно, след като 6-членното жури обяви финалистите на медийния фестивал. Всяка от агенциите се бори за престижната титла със съответно по четири, четири и три кампании в петте медийни категории. Пълният списък с финалистите на медийния фестивал можете да видите по-долу.

През третия ден от българския рекламен форум творческото жури ще даде оценките си в категориите "One-to-one communication" (в която се отличават кампании, показали персонален подход към потребителите) и "Комуникационни кампании", в чиито 3 подкатегории се състезават общо 29 заявки.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар