С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
11 сеп 2015, 12:52, 4125 прочитания

ФАРА, Ден Трети: Три агенции ще се борят за "Медиа агенция на годината"

reforma, Saatchi&Saatchi и New Moment New Ideas имат най-голям брой кампании в медийната част на фестивала

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
reforma, Saatchi&Saatchi и New Moment New Ideas ще са основните претенденти за наградата "Медиа агенция на годината" на ФАРА 2015. Това стана ясно, след като 6-членното жури обяви финалистите на медийния фестивал. Всяка от агенциите се бори за престижната титла със съответно по четири, четири и три кампании в петте медийни категории. Пълният списък с финалистите на медийния фестивал можете да видите по-долу.

През третия ден от българския рекламен форум творческото жури ще даде оценките си в категориите "One-to-one communication" (в която се отличават кампании, показали персонален подход към потребителите) и "Комуникационни кампании", в чиито 3 подкатегории се състезават общо 29 заявки.


В категорията "One-to-one communication" три кампании събраха най-много "да" от журито - "Kamenitza - Париж не е Перник" на New Moment New Ideas за Molson Coors, "Sofia welcomes the streets of London, Beefeter" на Tribal Worldwide Sofia за Pernod Ricard Bulgaria и "Бюрото за $1 000 000" на reforma "Перно-Рикар България".

При комуникационните кампании (подкатегория "Стоки") също три са кампании, които със сигурност продължават към финала. Това са "В чест на Грил Майстора" на Saatchi&Saatchi за "Лидл България", на "Sofia welcomes the streets of London, Beefeter", Tribal Worldwide Sofia за "Pernod Ricard Bulgaria"  и "Ретрото пак е на мода", Saatchi&Saatchi за "Загорка" АД. В подкатегорията "Услуги" на първо гласуване журито допусна на следващ етап само двата проекта на DDB Sofia, реализирани за "Теленор" - "Ново начало, нови планове" и "Ново начало, нова мрежа". При подкатегорията "Социална, Политическа, Медийна реклама" пък на финал със сигурност отиват "Да бъдеш баща" на reforma за "Асоциация "Родители" и двете кампании на New Moment New Ideas Company за UNHCR Bulgariq "Животът на Хана" и "Immingrant's Song".

Вижте финалистите в петте медийни категории:



Категория "ИНОВАТИВНО ИЗПОЛЗВАНЕ НА ТРАДИЦИОННИ МЕДИИ"

Заглавие на рекламата: Виж го тоя глупак
Рекламодател: FOX International Channels Bulgaria
Агенция: All Channels Communication

Заглавие на рекламата: Immigrant’s Song. Погледни бежанците с други очи.
Рекламодател: UNHCR Bulgaria
Агенция: New Moment New Ideas Company

Заглавие на рекламата: Кутии за пици
Рекламодател: FOX International Channels Bulgaria
Агенция: Noble Graphics

Заглавие на рекламата: Метър копи
Рекламодател: KWS
Агенция: reforma

Заглавие на рекламата: Spray Can Column
Рекламодател: The Coca-Cola Company
Агенция: FOUR PLUS

Заглавие на рекламата: Здрава реколта
Рекламодател: KWS
Агенция: reforma

Категория "ИНОВАТИВНО ИЗПОЛЗВАНЕ НА ДИГИТАЛНИ МЕДИИ"

Няма финалисти

Категория "НОВИ КОМУНИКАЦИОННИ КАНАЛИ"

Заглавие на рекламата: Carling Calling
Рекламодател: Molson Coors
Агенция: New Moment New Ideas Company

Заглавие на рекламата: Коктейл
Рекламодател: Порше БГ ЕООД
Агенция: Saatchi & Saatchi

Заглавие на рекламата: Liquid quattro
Рекламодател: Порше БГ ЕООД
Агенция: Saatchi & Saatchi

Заглавие на рекламата: Поръчка
Рекламодател: Pets&U
Агенция: reforma

Заглавие на рекламата: Път
Рекламодател: Порше БГ ЕООД
Агенция: NRG Creative Boutique


Категория "ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ"


Заглавие на рекламата: Bump Alert
Рекламодател: Volkswagen
Агенция: Havas Worldwide Sofia

Заглавие на рекламата: Конспирацията LOOP
Рекламодател: Мобилтел ЕАД
Агенция: All Channels Communication Group

Категория "МЕДИЙНА КАМПАНИЯ"

Заглавие на рекламата: Бюрото за $1 000 000
Рекламодател: Перно-Рикар България
Агенция: reforma

Заглавие на рекламата: В чест на Грил Майстора
Рекламодател: Лидл България
Агенция: Saatchi & Saatchi

Заглавие на рекламата: Immigrant’s Song
Рекламодател: UNHCR Bulgaria
Агенция: New Moment New Ideas Company

Заглавие на рекламата: Ретрото пак е на мода
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: Saatchi & Saatchi

Ето и списъка с гласуваните през третия ден категории, както и оценките, които всеки един от проектите получи:

One-to-one communication
- "Виж го тоя глупак", All Channels Communication Group за FOX International Channels Bulgaria - ДА 4, НЕ 9
- "Коктейл", Saatchi&Saatchi за "Порше БГ" ЕООД - ДА 4, НЕ 7
- "Кутии за пици", Noble Graphics за "Фокс Интернешънъл Ченълс България" - ДА 6, НЕ 7
- "Lowe Candles", Lowe Swing Communications за Lowe Swing Communications - ДА 1, НЕ 13
- "Carling Calling", New Moment New Ideas за Molson Coors - ДА 4, НЕ 8
- "Виж го И тоя глупак", All Channels Communication Group за FOX International Channels Bulgaria - ДА 0, НЕ 13
- "Подложка за чаша", Noble Graphics за Carlsberg Bulgaria - ДА 2, НЕ 11
- "Миналата Коледа", ББДО Груп/Графити ББДО за bTV Media Group - ДА 2, НЕ 12
- "Покана за среща", Interpartners за Interpartners - ДА 0, НЕ 14
- "Kamenitza - Париж не е Перник", New Moment New Ideas за Molson Coors - ДА 9, НЕ 3 (продължава напред)
- "Поръчка", reforma за Pets&U - ДА 3, НЕ 10
- "Sofia welcomes the streets of London, Beefeter", Tribal Worldwide Sofia за Pernod Ricard Bulgaria - ДА 7, НЕ 5 (продължава напред)
- "Животът на Хана - Изложба", New Moment New Ideas Company за UNHCR Bulgaria - ДА 4, НЕ 8
- "Гипсиран човек", All Channels Communication Group за FOX International Channels Bulgaria - ДА 3, НЕ 9
- "Бюрото за $1 000 000", reforma "Перно-Рикар България" - ДА 7, НЕ 6 (продължава напред)
- "Спри порочния кръг", ББДО Груп/Графити ББДО за bTV Media Group - ДА 1, НЕ 13
- "Liquid quattro", Saatchi&Saatchi за "Порше БГ" ЕООД - ДА 4, НЕ 8
- "Доставка с дрон, DigitalK", Tribal Worldwide Sofia за "Икономедиа" АД - ДА 5, НЕ 7
- "1 на 1000", reforma за MasterCard - ДА 0, НЕ 13
- "Златен билет", DDB Sofia за Sofia International Film Fest - ДА 3, НЕ 9
- "Kamenitza - Да си ги посрещнем у дома", New Moment New Ideas за Molson Coors - ДА 4, НЕ 8
- "Глупава машина", All Channels Communication Group за FOX International Channels Bulgaria - ДА 3, НЕ 10

Категория "Комуникационна кампания"

Подкатегория "Стоки"

- "Налей време в правилната чаша", All Channels Communication Group за "Загорка" АД - ДА 0, НЕ 13
- "В чест на Грил Майстора", Saatchi&Saatchi за "Лидл България" - ДА 10, НЕ 1 (продължава напред)
- "Kamenitza - Да съберем приятелите на по бира", New Moment New Ideas за Molson Coors - ДА 6, НЕ 6
- "Sofia welcomes the streets of London, Beefeater", Tribal Worldwide Sofia за "Pernod Ricard Bulgaria" - ДА 10, НЕ 2 (продължава напред)
- "Саундтракът на града", All Channels Communication Group за Philips Gibson Innovation - ДА 5, НЕ 8
- "Бюрото за $1 000 000", reforma "Перно-Рикар България" - ДА 5, НЕ 8
- "Филияда", DDB Sofia за "Белла България" - ДА 2, НЕ 10
- "Ретрото пак е на мода", Saatchi&Saatchi за "Загорка" АД - ДА 6, НЕ 5 (продължава напред)

Подкатегория "Услуги"
- "Благодаря", The Smarts за UniCredit Bulbank - ДА 0, НЕ 13
- "Малко лудост всеки ден", Virus Creative за Sofia South Ring Mall EAD - ДА 0, НЕ 14
- "Емблематичните сгради на България", Tribal Worldwide Sofia за Alpha Bank Bulgaria - ДА 0, НЕ 12
- "Лятото отива на кино", Noble Graphics за Cinema City - ДА 3, НЕ 10
- "Ново начало, нова мрежа", DDB Sofia за "Теленор" - ДА 10, НЕ 2 (продължава напред)
- "Ново начало, нови планове", DDB Sofia за "Теленор" - ДА 10, НЕ 2 (продължава напред)

- "OLX Crew", Tribal Worldwide Sofia за "Алегро Груп" - ДА 5, НЕ 7
- "Стена на обяви OLX", Tribal Worldwide Sofia за "Алегро Груп" - ДА 5, НЕ 7
- "Превърти интернета", The Smarts за "Мтел" - ДА 0, НЕ 13
- "Ти водиш", The Smarts за "Мтел" - ДА 2, НЕ 11

Подкатегория "Социална, политическа, медийна реклама"

- "Глупостта е навсякъде около нас", All Channels Communication Group за FOX International Channels Bulgaria - ДА 0, НЕ 13
- "Да бъдеш баща", reforma за "Асоциация "Родители" - ДА 10, НЕ 3 (продължава напред)
- "Да дариш кръв няма цена", "Публисис" АД за "Български алианс за кръводаряване" - ДА 2, НЕ 9
- "Доставка с дрон, DigitalK", Tribal Worldwide Sofia за "Икономедиа" АД - ДА 0, НЕ 12
- "Животът на Хана", New Moment New Ideas Company за UNHCR Bulgaria - ДА 7, НЕ 5 (продължава напред)
- "За малкия бизнес смехът е здраве", All Channels Communication Group за "Вестникарска група България" ООД - ДА 2, НЕ 11
- "Златен Билет", DDB Sofia за Sofia International Film Fest - ДА 1, НЕ 11
- "Прецакай #КОЙ", The Smarts за "Dnevnik.bg" - ДА 4, НЕ 9
- "Нощ на музеите", DDB Sofia за Open Arts Foundation - ДА 2, НЕ 10
- "Рекламата на Капитал", Tribal Worldwide Sofia за "Икономедиа" АД - ДА 0, НЕ 12
- "Imigrant’s Song", New Moment New Ideas Company за UNHCR Bulgaria - ДА 8, НЕ 4 (продължава напред)

* Обновена в 18:14
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Критична година за медиите 1 Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

17 яну 2020, 3352 прочитания

Без вода няма индустрия Без вода няма индустрия

Промишленото водоснабдяване засега е осигурено на повечето места в страната, но за някои компании има притеснения

17 яну 2020, 1762 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Медийните бухалки на мръсната власт

Кафявите сайтове "Пик" и "Блиц" излизат начело в играта на Пеевски за разгромяване на критиците на статуквото и на всяка потенциална опозиция още в зародиш

Още от Капитал
Два милиарда евро бонус за енергийния преход

България ще получи субсидия от ЕС, за да се справи с последиците от закриването на въглищните централи

Първи борсов тест за 2020

Интересът към предложените 14% от акциите на "Телелинк" в края на януари, ще е показателен за апетита на инвеститорите

Скритите мащаби на водната криза

Водният режим в Перник е най-строгият от години насам, но това далеч не е единственото място, където има подобен проблем

Защо свърши водата

ВиК дружествата в България дълги години се управляват безотговорно, зад това вероятно стои корупция и некомпетентност на места, затова и се стига до кризи

Зеленият път

Как неизползваните жп линии в София може да се превърнат във велоалеи и пешеходни зони

Всичко се връща, Руши също

Рушен Видинлиев за новите си роли и преоткритата страст към музиката

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10