С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 сеп 2015, 12:52, 4080 прочитания

ФАРА, Ден Трети: Три агенции ще се борят за "Медиа агенция на годината"

reforma, Saatchi&Saatchi и New Moment New Ideas имат най-голям брой кампании в медийната част на фестивала

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
reforma, Saatchi&Saatchi и New Moment New Ideas ще са основните претенденти за наградата "Медиа агенция на годината" на ФАРА 2015. Това стана ясно, след като 6-членното жури обяви финалистите на медийния фестивал. Всяка от агенциите се бори за престижната титла със съответно по четири, четири и три кампании в петте медийни категории. Пълният списък с финалистите на медийния фестивал можете да видите по-долу.

През третия ден от българския рекламен форум творческото жури ще даде оценките си в категориите "One-to-one communication" (в която се отличават кампании, показали персонален подход към потребителите) и "Комуникационни кампании", в чиито 3 подкатегории се състезават общо 29 заявки.


В категорията "One-to-one communication" три кампании събраха най-много "да" от журито - "Kamenitza - Париж не е Перник" на New Moment New Ideas за Molson Coors, "Sofia welcomes the streets of London, Beefeter" на Tribal Worldwide Sofia за Pernod Ricard Bulgaria и "Бюрото за $1 000 000" на reforma "Перно-Рикар България".

При комуникационните кампании (подкатегория "Стоки") също три са кампании, които със сигурност продължават към финала. Това са "В чест на Грил Майстора" на Saatchi&Saatchi за "Лидл България", на "Sofia welcomes the streets of London, Beefeter", Tribal Worldwide Sofia за "Pernod Ricard Bulgaria"  и "Ретрото пак е на мода", Saatchi&Saatchi за "Загорка" АД. В подкатегорията "Услуги" на първо гласуване журито допусна на следващ етап само двата проекта на DDB Sofia, реализирани за "Теленор" - "Ново начало, нови планове" и "Ново начало, нова мрежа". При подкатегорията "Социална, Политическа, Медийна реклама" пък на финал със сигурност отиват "Да бъдеш баща" на reforma за "Асоциация "Родители" и двете кампании на New Moment New Ideas Company за UNHCR Bulgariq "Животът на Хана" и "Immingrant's Song".

Вижте финалистите в петте медийни категории:



Категория "ИНОВАТИВНО ИЗПОЛЗВАНЕ НА ТРАДИЦИОННИ МЕДИИ"

Заглавие на рекламата: Виж го тоя глупак
Рекламодател: FOX International Channels Bulgaria
Агенция: All Channels Communication

Заглавие на рекламата: Immigrant’s Song. Погледни бежанците с други очи.
Рекламодател: UNHCR Bulgaria
Агенция: New Moment New Ideas Company

Заглавие на рекламата: Кутии за пици
Рекламодател: FOX International Channels Bulgaria
Агенция: Noble Graphics

Заглавие на рекламата: Метър копи
Рекламодател: KWS
Агенция: reforma

Заглавие на рекламата: Spray Can Column
Рекламодател: The Coca-Cola Company
Агенция: FOUR PLUS

Заглавие на рекламата: Здрава реколта
Рекламодател: KWS
Агенция: reforma

Категория "ИНОВАТИВНО ИЗПОЛЗВАНЕ НА ДИГИТАЛНИ МЕДИИ"

Няма финалисти

Категория "НОВИ КОМУНИКАЦИОННИ КАНАЛИ"

Заглавие на рекламата: Carling Calling
Рекламодател: Molson Coors
Агенция: New Moment New Ideas Company

Заглавие на рекламата: Коктейл
Рекламодател: Порше БГ ЕООД
Агенция: Saatchi & Saatchi

Заглавие на рекламата: Liquid quattro
Рекламодател: Порше БГ ЕООД
Агенция: Saatchi & Saatchi

Заглавие на рекламата: Поръчка
Рекламодател: Pets&U
Агенция: reforma

Заглавие на рекламата: Път
Рекламодател: Порше БГ ЕООД
Агенция: NRG Creative Boutique


Категория "ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ"


Заглавие на рекламата: Bump Alert
Рекламодател: Volkswagen
Агенция: Havas Worldwide Sofia

Заглавие на рекламата: Конспирацията LOOP
Рекламодател: Мобилтел ЕАД
Агенция: All Channels Communication Group

Категория "МЕДИЙНА КАМПАНИЯ"

Заглавие на рекламата: Бюрото за $1 000 000
Рекламодател: Перно-Рикар България
Агенция: reforma

Заглавие на рекламата: В чест на Грил Майстора
Рекламодател: Лидл България
Агенция: Saatchi & Saatchi

Заглавие на рекламата: Immigrant’s Song
Рекламодател: UNHCR Bulgaria
Агенция: New Moment New Ideas Company

Заглавие на рекламата: Ретрото пак е на мода
Рекламодател: Загорка АД
Агенция: Saatchi & Saatchi

Ето и списъка с гласуваните през третия ден категории, както и оценките, които всеки един от проектите получи:

One-to-one communication
- "Виж го тоя глупак", All Channels Communication Group за FOX International Channels Bulgaria - ДА 4, НЕ 9
- "Коктейл", Saatchi&Saatchi за "Порше БГ" ЕООД - ДА 4, НЕ 7
- "Кутии за пици", Noble Graphics за "Фокс Интернешънъл Ченълс България" - ДА 6, НЕ 7
- "Lowe Candles", Lowe Swing Communications за Lowe Swing Communications - ДА 1, НЕ 13
- "Carling Calling", New Moment New Ideas за Molson Coors - ДА 4, НЕ 8
- "Виж го И тоя глупак", All Channels Communication Group за FOX International Channels Bulgaria - ДА 0, НЕ 13
- "Подложка за чаша", Noble Graphics за Carlsberg Bulgaria - ДА 2, НЕ 11
- "Миналата Коледа", ББДО Груп/Графити ББДО за bTV Media Group - ДА 2, НЕ 12
- "Покана за среща", Interpartners за Interpartners - ДА 0, НЕ 14
- "Kamenitza - Париж не е Перник", New Moment New Ideas за Molson Coors - ДА 9, НЕ 3 (продължава напред)
- "Поръчка", reforma за Pets&U - ДА 3, НЕ 10
- "Sofia welcomes the streets of London, Beefeter", Tribal Worldwide Sofia за Pernod Ricard Bulgaria - ДА 7, НЕ 5 (продължава напред)
- "Животът на Хана - Изложба", New Moment New Ideas Company за UNHCR Bulgaria - ДА 4, НЕ 8
- "Гипсиран човек", All Channels Communication Group за FOX International Channels Bulgaria - ДА 3, НЕ 9
- "Бюрото за $1 000 000", reforma "Перно-Рикар България" - ДА 7, НЕ 6 (продължава напред)
- "Спри порочния кръг", ББДО Груп/Графити ББДО за bTV Media Group - ДА 1, НЕ 13
- "Liquid quattro", Saatchi&Saatchi за "Порше БГ" ЕООД - ДА 4, НЕ 8
- "Доставка с дрон, DigitalK", Tribal Worldwide Sofia за "Икономедиа" АД - ДА 5, НЕ 7
- "1 на 1000", reforma за MasterCard - ДА 0, НЕ 13
- "Златен билет", DDB Sofia за Sofia International Film Fest - ДА 3, НЕ 9
- "Kamenitza - Да си ги посрещнем у дома", New Moment New Ideas за Molson Coors - ДА 4, НЕ 8
- "Глупава машина", All Channels Communication Group за FOX International Channels Bulgaria - ДА 3, НЕ 10

Категория "Комуникационна кампания"

Подкатегория "Стоки"

- "Налей време в правилната чаша", All Channels Communication Group за "Загорка" АД - ДА 0, НЕ 13
- "В чест на Грил Майстора", Saatchi&Saatchi за "Лидл България" - ДА 10, НЕ 1 (продължава напред)
- "Kamenitza - Да съберем приятелите на по бира", New Moment New Ideas за Molson Coors - ДА 6, НЕ 6
- "Sofia welcomes the streets of London, Beefeater", Tribal Worldwide Sofia за "Pernod Ricard Bulgaria" - ДА 10, НЕ 2 (продължава напред)
- "Саундтракът на града", All Channels Communication Group за Philips Gibson Innovation - ДА 5, НЕ 8
- "Бюрото за $1 000 000", reforma "Перно-Рикар България" - ДА 5, НЕ 8
- "Филияда", DDB Sofia за "Белла България" - ДА 2, НЕ 10
- "Ретрото пак е на мода", Saatchi&Saatchi за "Загорка" АД - ДА 6, НЕ 5 (продължава напред)

Подкатегория "Услуги"
- "Благодаря", The Smarts за UniCredit Bulbank - ДА 0, НЕ 13
- "Малко лудост всеки ден", Virus Creative за Sofia South Ring Mall EAD - ДА 0, НЕ 14
- "Емблематичните сгради на България", Tribal Worldwide Sofia за Alpha Bank Bulgaria - ДА 0, НЕ 12
- "Лятото отива на кино", Noble Graphics за Cinema City - ДА 3, НЕ 10
- "Ново начало, нова мрежа", DDB Sofia за "Теленор" - ДА 10, НЕ 2 (продължава напред)
- "Ново начало, нови планове", DDB Sofia за "Теленор" - ДА 10, НЕ 2 (продължава напред)

- "OLX Crew", Tribal Worldwide Sofia за "Алегро Груп" - ДА 5, НЕ 7
- "Стена на обяви OLX", Tribal Worldwide Sofia за "Алегро Груп" - ДА 5, НЕ 7
- "Превърти интернета", The Smarts за "Мтел" - ДА 0, НЕ 13
- "Ти водиш", The Smarts за "Мтел" - ДА 2, НЕ 11

Подкатегория "Социална, политическа, медийна реклама"

- "Глупостта е навсякъде около нас", All Channels Communication Group за FOX International Channels Bulgaria - ДА 0, НЕ 13
- "Да бъдеш баща", reforma за "Асоциация "Родители" - ДА 10, НЕ 3 (продължава напред)
- "Да дариш кръв няма цена", "Публисис" АД за "Български алианс за кръводаряване" - ДА 2, НЕ 9
- "Доставка с дрон, DigitalK", Tribal Worldwide Sofia за "Икономедиа" АД - ДА 0, НЕ 12
- "Животът на Хана", New Moment New Ideas Company за UNHCR Bulgaria - ДА 7, НЕ 5 (продължава напред)
- "За малкия бизнес смехът е здраве", All Channels Communication Group за "Вестникарска група България" ООД - ДА 2, НЕ 11
- "Златен Билет", DDB Sofia за Sofia International Film Fest - ДА 1, НЕ 11
- "Прецакай #КОЙ", The Smarts за "Dnevnik.bg" - ДА 4, НЕ 9
- "Нощ на музеите", DDB Sofia за Open Arts Foundation - ДА 2, НЕ 10
- "Рекламата на Капитал", Tribal Worldwide Sofia за "Икономедиа" АД - ДА 0, НЕ 12
- "Imigrant’s Song", New Moment New Ideas Company за UNHCR Bulgaria - ДА 8, НЕ 4 (продължава напред)

* Обновена в 18:14
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 октомври) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 октомври)

СЕМ започна процедура за отстраняване на директора на БНР Светослав Костов; Колко инвестират партиите в политическа реклама за местните избори; Interpartners основа група от агенции на Балканите; TikTok забрани политически реклами в платформата си и др.

15 окт 2019, 222 прочитания

Най-важните бизнес новини: всяка сутрин и вечер в мобилното приложение "Kапитал PRO" Най-важните бизнес новини: всяка сутрин и вечер в мобилното приложение "Kапитал PRO"

Четете бизнес, икономическа, международна и политическа информация в нов удобен формат на своя телефон

10 окт 2019, 1428 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Медийните бухалки на мръсната власт

Кафявите сайтове "Пик" и "Блиц" излизат начело в играта на Пеевски за разгромяване на критиците на статуквото и на всяка потенциална опозиция още в зародиш

Арабският пробив на IPS

Българската семейна компания "Интернешънъл пауър съплай" завърши ключов проект за Saudi Aramco

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

Предизборният "Route 66" на арх. Игнатов

Според кандидата на "Демократична България" електронното управление на София ще реши два ключови проблема - с бюрокрацията и с корупцията

В Белград, на чисто

С изложбата The Cleaner Марина Абрамович показва творчеството си в родния Белград след 44-годишно отсъствие

Другари срещу "хулигани"

Изложба изследва хомосексуалността в България по време на комунизма