С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
15 15 сеп 2015, 17:50, 12892 прочитания

Телевизията на "Химимпорт" ще има втори канал*

Той ще е с бизнес насоченост, ще се прави от екипа на Bulgaria ON AIR и ще има съдържание от Bloomberg

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Bloomberg и Bulgaria ON AIR обявиха, че са сключили дългосрочно споразумение за създаване на нов бизнес телевизионен канал на български език. Собственик на бизнеса е изцяло българско дружество - "Инвестор ТВ", което е с акционери дружества от групата на "Химимпорт". Няма детайли колко годишен е договорът и каква цена ще се плаща за бранда и съдържанието, осигурявано от Bloomberg.

Bloomberg TV Bulgaria ще се излъчва от октомври в мрежите на кабелните и сателитните оператори в страната. Каналът получи регистрация от Съвета за електронни медии още в края на август.


Николина Димитрова, програмен директор на Bulgaria ON AIR, и Георги Бисерински, изпълнителен директор на медийна група Investor, ще са изпълнителни директори на Bloomberg TV Bulgaria. Джеф Грийн, изпълнителен продуцент в Bloomberg Television, ще работи заедно с екипа на Bulgaria ON AIR за създаването на икономическото и бизнес съдържание на новия канал.

От 21 септември в България ще пристигнат още двама представители на Bloomberg, за да обучават екипа по стандартите на медийния гигант. "Ще имаме включвания от всички техни офиси, пряка връзка с Лондон, Ню Йорк, Хонконг", разказа изпълнителният директор на Bloomberg TV Bulgaria.

Взаимоотношенията между BG On Air и Bloomberg започнаха преди две години, когато международната бизнес медиа започна да предоставя срещу заплащане интервюта, новини и друга програма, която се излъчваше на български език от Bulgaria ON AIR. Сега това съдържание се отделя в самостоятелен кабелен канал, в който ще се излъчва почти равен процент българско медийно съдържание с бизнес насоченост и такова, предоставено от Bloomberg.



Параметрите на новия договор са променени, но са търговска тайна, обясниха от българското дружество. Разликата сега е, и че всяка излъчена минута съдържание трябва да е одобрена от представител на Bloomberg.

Какво става с Bulgaria ON AIR

Ходът с отделянето на бизнес съдържанието в отделен нишов канал дава възможност на медийната група да развива Bulgaria ON AIR като ефирен политематичен канал, в който да бъде включено по-разнообразно съдържание - филми, публицистика и развлекателни формати за масовата аудитория.

Преди няколко седмици мениджмънтът на медиата обяви, че Bulgaria ON AIR се променя от 21 септември. "Телевизията с икономически профил разширява обхвата на програмното си съдържание... Всичко, което определя, вълнува и засяга живота на българите днес", се казва в официалната пресинформация. До момента обаче екипът на телевизията не дава повече подробности как ще разнообрази програмното си съдържание.

Има ли място

Двата телевизионни канала Bulgaria ON AIR и Bloomberg TV Bulgaria ще имат самостоятелни тарифи, но рекламният отдел ще предлага и пакети, които ще включват и телевизиите, и сайтовете на медийната група. Тя включва два телевизионни канала, радиомрежа, списание и една онлайн група "Инвестор".

Двама от представителите на медиа агенциите, с които "Капитал" се свърза, смятат, че все още има свободна ниша за телевизионна реклама, защото според данните за зрителския интерес, до 30% от аудиторията в праймтайм (най-гледането тв време от 19 до 22 часа) е разпределена извън основните телевизии - bTV, Nova и БНТ. "Всеки зрител търси разнообразие и канал, който в праймтайма си разчита на алтернативно съдържание, базирано на актуална информация. Такъв канал има сериозен шанс да привлече аудиторията, която е отегчена от еднообразието, което наблюдаваме в момента в праймтайма на основните тв канали", коментира управляващият директор на Media Club Катерина Буюклиева. От търговска гледна точка обаче според медиа директора на Argent Симона Тенчева изграденият модел на продажба на рекламното време намалява шансовете за каналите извън двете големи тв групи Nova и bTV да привлекат средства от рекламните бюджети на компаниите.

Правенето на телевизия в страната далеч не е най-печелившия бизнес. За миналата година "България он ер" има приходи от 7.4 млн. лв. и загуба от 462 хил. лв. През 2013 г. постъпленията са били повече - 7.68 млн. лв., но и загубата е в пъти по-голяма - 1.6 млн. лв. По данни на агенция ГАРБ телевизията не влиза в топ 20 по гледаемост.

* Текстът е променен на 15.09.2015г в 19:37
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 май)

Компаниите за медиен мониторинг и анализ Perceptica и Media Monitor обединиха екипите си; All Channels е най-добрата PR агенция на годината; Агенция APRA Porter Novelli стана член на БАКА; Ръстът на рекламния пазар ще се забави; Πлaтфopмaтa YоuТubе Мuѕіс вeчe e дocтъпнa нa бългapcĸия пaзap

21 май 2019, 803 прочитания

All Channels е най-добрата PR агенция на годината All Channels е най-добрата PR агенция на годината

БДВО връчи 44 отличия, като в състезанието участваха 93 проекта

18 май 2019, 2317 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Най-доброто от рекламата...

според арт-директора и съдружник в LOVE+HATE studio Мартин Милев

Aéroport de Sofia

Френският кандидат Aéroports de Paris Group излетя към победата в концесията на софийското летище с изключително високо ценово и инвестиционно предложение

Рецесията се отлага

Опасенията за бързо влошаване на икономиката на еврозоната се разсейват, а българската икономика расте, но не достатъчно

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

In memoriam: Владимир Трендафилов (1955 - 2019)

"Не си създавай кумир" - това беше първата заповед, която следваше

Кино: "Щастливия Лазаро"

С фантазия и щедро сърце срещу неправдите в света