Медийният комфорт струва пари

Медиите, близки до Пеевски, очаквано се оказват предпочитани за платена политическа реклама

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Колкото по-скучно, толкова по-скучно сякаш е мотото на предизборната кампания. Отегчителни телевизионни дебати и вестници, които продължават да маскират платени предизборни текстове като редакционно съдържание. Изглежда единствените печеливши от провежданата политическа агитация преди вота са медиите, които се надпреварват за парите на политическите партии за предизборна реклама, за да закърпят иначе отънелите си бюджети. А сумата не е малка. Според Изборния кодекс партиите и коалициите могат да похарчат за предизборна кампания до 8 милиона лева.

Мониторинговият доклад на Института за развитие на публичната среда, в който са включени 43 медии (телевизии, печат, радио и сайтове) констатира, че голяма част от играчите на пазара спазват Изборния кодекс и са публикували тарифи за отразяването на предстоящите избори. Оповестени са и първите сключени договори с политическите сили, които дават възможност да се направят  изчисления коя партия кои медии предпочита да отразяват предизборните й активности.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар