Износ на криейтив

Стагниращият рекламен пазар предизвиква българските агенции да търсят бизнес на чужди пазари

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

На стагниращия от години и (скромен) рекламен пазар в България са малко възможностите на рекламните агенции да търсят свежи източници на приходи. Затова напоследък част от тях търсят нови територии, на които да предлагат услугите и идеите си. Опознаването на нови аудитории и начини на правене на бизнес не само разширява възможностите им, но и ги развива и обогатява опита им. Как се печелят клиенти на други пазари и конкурентни ли са българските агенции на глобално ниво - разговаряхме с няколко агенции, които изнасят криейтив решения в чужбина, за да разберем.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал