Износ на криейтив
Стагниращият рекламен пазар предизвиква българските агенции да търсят бизнес на чужди пазари


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
На стагниращия от години и (скромен) рекламен пазар в България са малко възможностите на рекламните агенции да търсят свежи източници на приходи. Затова напоследък част от тях търсят нови територии, на които да предлагат услугите и идеите си. Опознаването на нови аудитории и начини на правене на бизнес не само разширява възможностите им, но и ги развива и обогатява опита им. Как се печелят клиенти на други пазари и конкурентни ли са българските агенции на глобално ниво - разговаряхме с няколко агенции, които изнасят криейтив решения в чужбина, за да разберем.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.