Износ на криейтив
Стагниращият рекламен пазар предизвиква българските агенции да търсят бизнес на чужди пазари


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
На стагниращия от години и (скромен) рекламен пазар в България са малко възможностите на рекламните агенции да търсят свежи източници на приходи. Затова напоследък част от тях търсят нови територии, на които да предлагат услугите и идеите си. Опознаването на нови аудитории и начини на правене на бизнес не само разширява възможностите им, но и ги развива и обогатява опита им. Как се печелят клиенти на други пазари и конкурентни ли са българските агенции на глобално ниво - разговаряхме с няколко агенции, които изнасят криейтив решения в чужбина, за да разберем.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход