С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
18 окт 2015, 9:34, 10745 прочитания

Светлана Василева оглавява продуцентската група на братя Халваджиян

Задачата й ще е развитие на нови проекти и излизане на международния пазар

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Компанията Global Group, създадена от Магърдич и Джуди Халваджиян, от тази седмица има нов главен изпълнителен директор - Светлана Василева. Тя поема поста по покана на двамата братя и ще отговаря за развитието на шестте компании под шапката на Global Group - Global Films, Global Frame, Global Vision, Global Web, Global Rent и Open Frames. Групата продуцира "Господари на ефира", X Factor, "Като две капки вода", "България търси талант", "Море от любов", "Пълна промяна", "Ясновидци", "Страх", както и сериалите "Морска сол" и "Седем часа разлика".

В съобщение до медиите създателите на компанията обясняват, че целта на тази стъпка е групата да започне работа по нови проекти, да разшири дейността си и да излезе на международния пазар.


Василева беше първият управляващ директор на телевизия bTV, която оглавява в периода 2000 – 2005 г. След това последователно е управлявала Fox International Channels Bulgaria, ТV7, Nova Broadcasting Group, а последният й пост е вицепрезидент на Fox International Channels за Североизточна Европа. Заради опита, който Василева има на телевизионния пазар, ходът с назначаването й в Global Group дава знак, че в дългосрочна перспектива компанията има амбициозни планове за развитието си. В момента Global Group е една от най-големите продуцентски компании на българския пазар.

"Винаги съм имала огромно желание да бъда по-близо до творческата част на телевизията, а не само част от администрацията й. В последните години се убедих, че най-успешните ми проекти са били тези, в които съм имала възможност да взимам активно участие в създаването на телевизия, каквито бяха bTV и Fox. Като част от екипа на Global Group ще имам отново възможността да участвам пряко в нови и интересни проекти не само за България, но и да допринеса на база опита си за излизането на компанията на международния пазар", коментира Светлана Василева в съобщение до медиите.

"Абсолютно убеден съм, че Global Group става много по-силна със Светлана Василева начело", допълва Магърдич Халваджиян.



Само за една година в екипа на компанията влиза втори опитен професионалист от телевизионния пазар. През март към eкипа на "Господари на ефира" се присъедини като консултант за разследванията на шоуто дългогодишният директор на "Новини и актуални предавания" в bTV Люба Ризова.
 
Какво прави Global Group

Global Films продуцира X Factor, "Като две капки вода", "България търси талант", "Море от любов", "Пълна промяна", "Ясновидци", "Страх", както и сериалите "Морска сол" и "Седем часа разлика". Има стотици музикални клипове и реклами.

Global Frame (наследник на Global Vision) продуцира "Господари на ефира", а в миналото "Пълна лудница", "Имаш поща", "Руска рулетка", "Игра за милиони" и др.

Global Vision е носител на запазените марки на компаниите.

Global Web се занимава с бизнес развитие в онлайн среда, вкл. със сайтовете  gospodari.com, beu.bg, мобилни приложения и др.

Global Rent отдава под наем снимачна техника и студийни площи.

Open Frames отговаря за сериали, филми и телевизионни продукции, насочени към международния пазар.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 1784 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари)

Забранена ли е наистина рекламата на хазарт; Новата кампания на "Сердика център"; Unilever спира рекламите за деца на храни и напитки и др.

18 фев 2020, 1181 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Българска рекламна агенция взе злато на фестивала Golden Drum

Наградата на NRG Creative Boutique е единственото отличие за българска кампания на тазгодишното издание на международния рекламен конкурс

Още от Капитал
Пазарът на жилища в София: Силен сезон, с първи епизоди на спадове

Ръст на сделките и застой в средните цени през 2019 г. Купувачите са млади, търсят нови сгради, сделките стават по-бавно и доминират двустайните апартаменти

Андон Балтаков: Не искам да звуча като прогноза за облачно време

Генералният директор на БНР пред "Капитал"

За дизайнерите с любов

Българският стартъп Artery Team представя местни и международни дизайнерски марки в Etsy

Вирусът, който смрази света

Епидемията от коронавирус за по-малко от месец запали Китай и уплаши целия свят с пандемия, която не е виждана от десетилетия. Рисковете са много, но и възможностите да бъдат избегнати още са живи и съвсем реални

Порто, Сиза и Елиасон

Музеят Serralves в Порто отбелязва своята 20-годишнина с изложби на архитекта Алваро Сиза и на артиста Олафур Елиасон

Гордост, кино и предразсъдъци

Sofia Pride Film Fest показва няколко филма за различните измерения на любовта и привличането

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10