Българска рекламна агенция взе злато на фестивала Golden Drum
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Българска рекламна агенция взе злато на фестивала Golden Drum

NRG Creative Boutique

Българска рекламна агенция взе злато на фестивала Golden Drum

Наградата на NRG Creative Boutique е единственото отличие за българска кампания на тазгодишното издание на международния рекламен конкурс

5803 прочитания

NRG Creative Boutique

© NRG Creative Boutique


Злато за българска агенция на Golden Drum и нито една друга награда за местна кампания - това е равносметката след 22-рото издание на словенския рекламен фестивал. NRG Creative Boutique спечели златно отличие Golden Drum в категория "Външна реклама" за кампанията си Quattro Conquered The Mountain ("Quattro завладя планината"), реализирана за Audi. 

"В този проект, нямаше абсолютно нищо обичайно, нормално, стандартно, спокойно или "по план"," коментира пред "Капитал" творческият директор на агенцията Надежда Трифонова. Целта на кампанията е да покаже по нов начин предимствата на системата за задвижване на колелата Quattro на Audi. Проектът е реализиран през януари тази година, а работата по него е започнала през есента на 2014г.

Quattro Conquered The Mountain получи и две награди на българския рекламен фестивал ФАРА - злато в категория Ambient и бронз в "Нови комуникационни канали". На първото издание на международния фестивал Ad Black Sea в Грузия кампанията на NRG Creative Boutique се бореше и за наградата Best Idea (Най-добра идея).

NRG Creative Boutique участва за втори път на фестивала Golden Drum, като предишните заявки са били подадени през 2006г.

Да поговорим за реклама в Порторож

Тази година българското участие в Golden Drum е сравнително силно - осем български агенции подадоха общо 34 заявки, докато година по-рано кандидатурите бяха едва 14. Общият брой на заявките във фестивала през 2015г. е 1208 от общо 26 рекламни групи и 255 независими агенции. Конкурсът е насочен към държавите от т.нар. "Нова Европа" - Северна, Източна, Централна и Южна Европа, Русия и Близкия изток. 

Рекламната агенция Young & Rubicam получи титлата за най-успешна агенционна мрежа и наградата Golden Net. Отличието за "Най-добра агенция" - Golden Rose отиде при McCann/MRM Romania. Отново румънска агенция - GMP Advertising, получи и наградата "Tartini Award" за "Най-добра независима агенция". Най-награждаван рекламодател стана Vodafone, а наградата "Good Cause Brand Grand Prix" (отличаваща кампания с кауза) отиде при New Moment New Ideas Company (Сърбия) за проекта "Button for Help".

Злато за българска агенция на Golden Drum и нито една друга награда за местна кампания - това е равносметката след 22-рото издание на словенския рекламен фестивал. NRG Creative Boutique спечели златно отличие Golden Drum в категория "Външна реклама" за кампанията си Quattro Conquered The Mountain ("Quattro завладя планината"), реализирана за Audi. 

"В този проект, нямаше абсолютно нищо обичайно, нормално, стандартно, спокойно или "по план"," коментира пред "Капитал" творческият директор на агенцията Надежда Трифонова. Целта на кампанията е да покаже по нов начин предимствата на системата за задвижване на колелата Quattro на Audi. Проектът е реализиран през януари тази година, а работата по него е започнала през есента на 2014г.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK