С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
20 окт 2015, 16:44, 5616 прочитания

Българска рекламна агенция взе злато на фестивала Golden Drum

Наградата на NRG Creative Boutique е единственото отличие за българска кампания на тазгодишното издание на международния рекламен конкурс

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Злато за българска агенция на Golden Drum и нито една друга награда за местна кампания - това е равносметката след 22-рото издание на словенския рекламен фестивал. NRG Creative Boutique спечели златно отличие Golden Drum в категория "Външна реклама" за кампанията си Quattro Conquered The Mountain ("Quattro завладя планината"), реализирана за Audi. 

"В този проект, нямаше абсолютно нищо обичайно, нормално, стандартно, спокойно или "по план"," коментира пред "Капитал" творческият директор на агенцията Надежда Трифонова. Целта на кампанията е да покаже по нов начин предимствата на системата за задвижване на колелата Quattro на Audi. Проектът е реализиран през януари тази година, а работата по него е започнала през есента на 2014г.


Quattro Conquered The Mountain получи и две награди на българския рекламен фестивал ФАРА - злато в категория Ambient и бронз в "Нови комуникационни канали". На първото издание на международния фестивал Ad Black Sea в Грузия кампанията на NRG Creative Boutique се бореше и за наградата Best Idea (Най-добра идея).

NRG Creative Boutique участва за втори път на фестивала Golden Drum, като предишните заявки са били подадени през 2006г.

Да поговорим за реклама в Порторож



Тази година българското участие в Golden Drum е сравнително силно - осем български агенции подадоха общо 34 заявки, докато година по-рано кандидатурите бяха едва 14. Общият брой на заявките във фестивала през 2015г. е 1208 от общо 26 рекламни групи и 255 независими агенции. Конкурсът е насочен към държавите от т.нар. "Нова Европа" - Северна, Източна, Централна и Южна Европа, Русия и Близкия изток. 

Рекламната агенция Young & Rubicam получи титлата за най-успешна агенционна мрежа и наградата Golden Net. Отличието за "Най-добра агенция" - Golden Rose отиде при McCann/MRM Romania. Отново румънска агенция - GMP Advertising, получи и наградата "Tartini Award" за "Най-добра независима агенция". Най-награждаван рекламодател стана Vodafone, а наградата "Good Cause Brand Grand Prix" (отличаваща кампания с кауза) отиде при New Moment New Ideas Company (Сърбия) за проекта "Button for Help".


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (10 ноември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (10 ноември)

Как ще се промени вестник "Сега"; Кой иска да управлява БНР; Изхабените думи според комуникационните експерти; Антитръстовите регулатори на ЕС срещу Facebook и Google; Започна записването за "Рекламна академия 2020"; За Huawei - "Най силната история си ти!"

10 дек 2019, 1256 прочитания

Какво прави една реклама ефективна Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

6 дек 2019, 4392 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Най-доброто от рекламата...

според специалиста "PR и дигитални комуникации" в Sofia London Moskva Мирослав Карталски

Още от Капитал
На първо място инженер

Станислав Протасов, съосновател на софтуерната компания Acronis

LVMH тества границите на лукса

Може ли шик конгломератът да се разрасне още

Uber вече не е готин

Лондон удари силно Uber и вече има нови, по-евтини приложения за споделени пътувания

Трудните книжки

Министерството на труда предлага подмяна на сегашните трудови книжки с нови, без да може да обясни защо не ги цифровизира

Нова концепция: Bagri by Boykovski

"Искаме да придадем повече характер на заведението и на храната, която предлагаме"

Кино: "Болка и слава"

Алмодовар вълнуващо за спектакъла на живота и корените на творчеството

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10