Бързооборотният сектор рекламира най-много в телевизиите
Според Be Media Consultant брутните инвестиции в телевизия и печат през третото тримесечие на годината са нараснали с 6.8%
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Българският рекламен пазар е нараснал с 6.8% (до 259.6 млн. лв. брутен обем) през третото тримесечие на тази година в сравнение със същия период на 2014 г. Това показват данните на Be Media Consultant за юли - септември. Мониторингът беше публикуван преди по-малко от седмица и в него са разгледани каналите телевизия и печат. Калкулациите на анализаторите използват брутните обеми на рекламните инвестиции и не отразяват отстъпките, които агенции и рекламодатели получават от страна на медиите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход