Най-взискателните потребители

Милениум поколението става все по-важна целева група за рекламодателите в България

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Нямам телевизор, а и не гледам телевизия. Прекарвам деня си в интернет - браузвам, информирам се, общувам. Не мисля за семейство, по-важно ми е да се развия професионално и да живея живота си така, както искам. Да имам свободата да се себеизразявам е най-важното за мен. Пазарувам неща, които харесвам, а не такива, от които имам нужда. Ако се припознавате в поне едно от тези твърдения, вероятно сте част от милениум поколението. Наричат го още поколение Y. Това са хората, родени между 1980 и 2000 г., които сега са на възраст между 15 и 35 години. И по-важното - хората, които компаниите масово се опитват да таргетират в своята комуникация.

Милениум групата е влиятелна на пазара, тъй като за разлика от представителите на предишното поколение Х (на възраст 36 - 48 години), не просто следи тенденциите, а ги създава. Според анализ на американското списание Forbes и Elite Daily (сайт, насочен към поколението Y), публикуван през януари 2015 г., повечето рекламодатели не успяват да разберат особеностите на това ново поколение потребители и това се отразява в слабоработещи маркетингови стратегии и комуникации.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове