Изборите в новинарски сайтове
Тенденции на потреблението и изводи от маркетинга на съдържанието в изборния ден


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Сайтът dnevnik.bg е бил един от водещите източници на информация в деня на първия тур на местните избори, 25 октомври. Това показват данни от различни метрики, включително Gemius, които измерват интернет пазара в България. От "несензационните" сайтове (тип "Гръм уби овца, кацат извънземни") единствено vesti.bg е с по-голям брой уникални браузъри (cookies, посещения на един потребител от един браузър – реалните уникални потребители са по-малко, защото един човек влиза през различни утройства и браузъри), но не и по отчетени имресии – презареждания на страници вътре в сайта, възможно обяснение за което е, че във vesti.bg се насочва и трафикът от потребителите на пощата abv.bg, част от същата група - "Нетинфо".
Водач в първата четворка сайтове е жълтият blitz.bg, там попада и pik.bg (Бомба в ПИК! - примерно голо селфи на Божинов).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Блиц и Пик ... толкова четени? Що за тъп народ сме?
Най-много ми допадна как отразихте 1-вото място на Путин в класацията на Форбс :)
Вашата обективност струеше още от заглавието.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход