Изборите в новинарски сайтове

Тенденции на потреблението и изводи от маркетинга на съдържанието в изборния ден

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Сайтът dnevnik.bg е бил един от водещите източници на информация в деня на първия тур на местните избори, 25 октомври. Това показват данни от различни метрики, включително Gemius, които измерват интернет пазара в България. От "несензационните" сайтове (тип "Гръм уби овца, кацат извънземни") единствено vesti.bg е с по-голям брой уникални браузъри (cookies, посещения на един потребител от един браузър – реалните уникални потребители са по-малко, защото един човек влиза през различни утройства и браузъри), но не и по отчетени имресии – презареждания на страници вътре в сайта, възможно обяснение за което е, че във vesti.bg се насочва и трафикът от потребителите на пощата abv.bg, част от същата група - "Нетинфо".

Водач в първата четворка сайтове е жълтият blitz.bg, там попада и pik.bg (Бомба в ПИК! - примерно голо селфи на Божинов).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    qdk12501326 avatar :-|
    qdk12501326
    • - 1
    • + 11

    Блиц и Пик ... толкова четени? Що за тъп народ сме?

    Нередност?
  • 2
    intergalactic avatar :-|
    intergalactic

    Най-много ми допадна как отразихте 1-вото място на Путин в класацията на Форбс :)
    Вашата обективност струеше още от заглавието.

    Нередност?
Нов коментар