Дигиталните първенци
IAB България проведе за пръв път дигиталните награди IAB Mixx Awards. Pernod Ricard и Next- DC с най-много отличия от фестивала


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
От тази седмица България има нов играч в конкурсните програми. Ако ФАРА е мястото, където рекламните агенции мерят мускули в креативност, а Effie - мястото, където доказват резултати и ефективност, то IAB Mixx Awards ще бъде територията за постижения в интерактивния и дигитален маркетинг както за агенции, така и за рекламодатели. Това е престижен международен фестивал, който се организира от българския клон на IAB (Interactive Advertising Bureau), а първото му издание се проведе в четвъртък, 12 ноември.
"IAB Mixx Awards е конкурс за digital, само за digital", казва накратко Жюстин Томс, мениджър "Бизнес развитие" в ABC Design & Communication Group и част от журито в конкурса. "Форматът е утвърден и представен на много места по света, където дигиталната индустрия е добре развита", допълва тя. Според нея провеждането му на българския пазар означава, че дигиталният бранш тук се развива динамично и е на ниво.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.