Дигиталните първенци

IAB България проведе за пръв път дигиталните награди IAB Mixx Awards. Pernod Ricard и Next- DC с най-много отличия от фестивала

За разлика от повечето фестивали на пазара в конкурса на IAB България могат да се включат не само агенции, но и рекламодатели
За разлика от повечето фестивали на пазара в конкурса на IAB България могат да се включат не само агенции, но и рекламодатели
За разлика от повечето фестивали на пазара в конкурса на IAB България могат да се включат не само агенции, но и рекламодатели    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
За разлика от повечето фестивали на пазара в конкурса на IAB България могат да се включат не само агенции, но и рекламодатели    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

От тази седмица България има нов играч в конкурсните програми. Ако ФАРА е мястото, където рекламните агенции мерят мускули в креативност, а Effie - мястото, където доказват резултати и ефективност, то IAB Mixx Awards ще бъде територията за постижения в интерактивния и дигитален маркетинг както за агенции, така и за рекламодатели. Това е престижен международен фестивал, който се организира от българския клон на IAB (Interactive Advertising Bureau), а първото му издание се проведе в четвъртък, 12 ноември.

"IAB Mixx Awards е конкурс за digital, само за digital", казва накратко Жюстин Томс, мениджър "Бизнес развитие" в ABC Design & Communication Group и част от журито в конкурса. "Форматът е утвърден и представен на много места по света, където дигиталната индустрия е добре развита", допълва тя. Според нея провеждането му на българския пазар означава, че дигиталният бранш тук се развива динамично и е на ниво.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал