С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
17 ное 2015, 13:28, 1903 прочитания

Мисия "Промяна" за фестивала за рекламна ефективност Effie

Специална анкета, насочена към агенции и рекламодатели, ще определи посоката на развитие на конкурса

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) даде старт на свое проучване, насочено към развитието на фестивала за маркетингова ефективност Effie. Анкетата е насочена както към агенциите, така и към рекламодателите.

Резултатите от провежданото проучване, както и обратната връзка, дадена от двете страни, "ще определи в каква посока да се развива фестивалът в България, за да продължи да бъде авторитет и мерило за най-значимите постижения в областта на маркетинговите комуникации", казват още от БАКА. На въпросите, насочени към рекламодателите, може да се отговори тук, а анкетата за представителите на комуникационните агенции може да бъде намерена тук. И двата въпросника са отворени за попълване до 23 ноември, понеделник.


Фестивалът Effie се провежда в България от осем години, а организирането му става по лиценз на международния форум със същото име. Конкурсът се провежда през месец май, а комуникирането му започва в началото на годината. Участващите кампании традиционно се оценяват в пет категории - "Услуги", "Промоции", "Стоки", "Корпоративни комуникации" и "Социални, медийни, политически". По време на изданието на Effie през тази година три агенции си тръгнаха, поделяйки си първото място (т.е. най-много статуетки и съответно точки в надпреварата). Това бяха DDB Sofia, reforma и The Smarts. Най-награждаваният рекламодател пък беше "Мобилтел", а търговските марки с най-много отличия бяха "Международен София Филм Фест" и системата за облачни услуги "Облак.bg".


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Помагаме на хората, марките и бизнеса да разгърнат потенциала си за растеж Помагаме на хората, марките и бизнеса да разгърнат потенциала си за растеж

Вече второ десетилетие Българска Медиа Агенция се радва на растеж и продължава да утвърждава успешно партньорство със своите дългогодишни клиенти

15 дек 2019, 768 прочитания

Агенции на промяната Агенции на промяната

Кои са най-големите комуникационни компании в България и как се променят през последната година

13 дек 2019, 1633 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Социалните мрежи изцяло промениха рекламния модел

Президентът на Vizeum Тома лю Тиери пред "Капитал"

Още от Капитал
Новите владетели на "Булсатком"

Водещият тв доставчик има нова акционерна структура, в която присъства един от големите инвестиционни фондове - BlackRock

Любимата пица на София

Успехът на малката пицария Franco’s в центъра на града се крие в качествените продукти, добрата цена и бързото обслужване

В къщата на тайните търгове

In-house възлагането на обществени поръчки у нас се използва по странен начин на ръба на закона и за внушителната сума от над 3 млрд. лв.

Дигиталният фронт на търговската война: Шампанско и данъци

Франция е първата, но не единствената държава, която планира данък върху тех компаниите въпреки заплахите на САЩ от ответни мерки

20 книги в навечерието на 2020

Списък с книги от последните месеци и все още непреведени световни заглавия

Театър: "За едно явление от електричеството"

"Възраждане" променя камерното си пространство до неузнаваемост за пиесата по Чехов

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10