Мисия "Промяна" за фестивала за рекламна ефективност Effie
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Мисия "Промяна" за фестивала за рекламна ефективност Effie

DDB Sofia, reforma и The Smarts бяха най-ефективните агенции според Effie 2015. Най-награждаваният рекламодател пък беше "Мобилтел".

Мисия "Промяна" за фестивала за рекламна ефективност Effie

Специална анкета, насочена към агенции и рекламодатели, ще определи посоката на развитие на конкурса

2040 прочитания

DDB Sofia, reforma и The Smarts бяха най-ефективните агенции според Effie 2015. Най-награждаваният рекламодател пък беше "Мобилтел".

© The Smarts


Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) даде старт на свое проучване, насочено към развитието на фестивала за маркетингова ефективност Effie. Анкетата е насочена както към агенциите, така и към рекламодателите.

Резултатите от провежданото проучване, както и обратната връзка, дадена от двете страни, "ще определи в каква посока да се развива фестивалът в България, за да продължи да бъде авторитет и мерило за най-значимите постижения в областта на маркетинговите комуникации", казват още от БАКА. На въпросите, насочени към рекламодателите, може да се отговори тук, а анкетата за представителите на комуникационните агенции може да бъде намерена тук. И двата въпросника са отворени за попълване до 23 ноември, понеделник.

Фестивалът Effie се провежда в България от осем години, а организирането му става по лиценз на международния форум със същото име. Конкурсът се провежда през месец май, а комуникирането му започва в началото на годината. Участващите кампании традиционно се оценяват в пет категории - "Услуги", "Промоции", "Стоки", "Корпоративни комуникации" и "Социални, медийни, политически". По време на изданието на Effie през тази година три агенции си тръгнаха, поделяйки си първото място (т.е. най-много статуетки и съответно точки в надпреварата). Това бяха DDB Sofia, reforma и The Smarts. Най-награждаваният рекламодател пък беше "Мобилтел", а търговските марки с най-много отличия бяха "Международен София Филм Фест" и системата за облачни услуги "Облак.bg".

Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) даде старт на свое проучване, насочено към развитието на фестивала за маркетингова ефективност Effie. Анкетата е насочена както към агенциите, така и към рекламодателите.

Резултатите от провежданото проучване, както и обратната връзка, дадена от двете страни, "ще определи в каква посока да се развива фестивалът в България, за да продължи да бъде авторитет и мерило за най-значимите постижения в областта на маркетинговите комуникации", казват още от БАКА. На въпросите, насочени към рекламодателите, може да се отговори тук, а анкетата за представителите на комуникационните агенции може да бъде намерена тук. И двата въпросника са отворени за попълване до 23 ноември, понеделник.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK