Социалните мрежи изцяло промениха рекламния модел

Президентът на Vizeum Тома лю Тиери пред "Капитал"

Тома Лю Тиери беше в България по покана на българския клон на Dentsu Aegis Network, за да се запознае с българския екип и ключови за агенцията клиенти.
Тома Лю Тиери беше в България по покана на българския клон на Dentsu Aegis Network, за да се запознае с българския екип и ключови за агенцията клиенти.
Тома Лю Тиери беше в България по покана на българския клон на Dentsu Aegis Network, за да се запознае с българския екип и ключови за агенцията клиенти.    ©  Цветелина Белутова
Тома Лю Тиери беше в България по покана на българския клон на Dentsu Aegis Network, за да се запознае с българския екип и ключови за агенцията клиенти.    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Тома лю Тиери е един от основателите на Vizeum, част от групата на Dentsu Aegis Network. През последните три години той изпълнява длъжността президент на медийната агенция. Лю Тиери работи в Dentsu Aegis Network от 20 години, през които е бил на ключови постове в различни агенции от мрежата, сред които и длъжността изпълнителен директор на Carat във Франция. Тома лю Тиери беше в България по покана на българския клон на Dentsu Aegis Network, за да се запознае с българския екип и с ключови за агенцията клиенти.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    vladimiryosifov avatar :-?
    Владимир Йосифов

    Как социалните мрежи повлияха на рекламата на имоти ?

    Нередност?
  • 2
    dohoditednes avatar :-|
    dohoditednes
    • - 10

    Да, много правилно изложение.
    Да видим как ще се случи прилагането на всичко на практика.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал