Бирен мач с двама победители

New Moment New Ideas Company и Publicis Sofia спечелиха конкурса за рекламно обслужване на брандовете на "Каменица" АД

Само за периода януари - септември 2015 г. от "Каменица" АД са инвестирали 20.4 млн. лв. в телевизионна реклама
Само за периода януари - септември 2015 г. от "Каменица" АД са инвестирали 20.4 млн. лв. в телевизионна реклама
Само за периода януари - септември 2015 г. от "Каменица" АД са инвестирали 20.4 млн. лв. в телевизионна реклама    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
Само за периода януари - септември 2015 г. от "Каменица" АД са инвестирали 20.4 млн. лв. в телевизионна реклама    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Повече от четири месеца след началото на конкурса на "Каменица" АД за рекламно обслужване на брандовете Kamenitza, Astika, "Бургаско" и Staropramen победителите вече са ясни. Тази седмица компанията подписа финално договорите с New Moment New Ideas Company и Publicis Sofia.

Двете агенции си разделиха брандовете, като New Moment ще продължи да обслужва рекламно Kamenitza, Staropramen и Carling. До началото на рекламния пич на "Каменица" АД (pitch - жаргон за рекламен конкурс, бел. авт.) агенцията се грижеше за рекламното присъствие на всички брандове на пивоварната компания, след като през 2009 г. спечели подобен по обем конкурс и измести Lowe Swing (рекламно обслужване) и Euro RSCG (PR обслужване). Publicis Sofia пък ще поеме локалните марки Astika и "Бургаско". "В България агенцията има богата история с "Пиринско" и "Загорка", разказва Калина Петкова, изпълнителен директор на агенцията. "На международно ниво Publicis работи за много локални и глобални марки, което несъмнено ни дава голяма увереност и опит", допълва тя. От март 2015 г. пък дигиталното обслужване на брандовете на "Каменица" АД се извършва от Interactive Share, а медийното - от ZenithOptimedia (част от групата на Publicis MARC Group) след петмесечен конкурс, приключил през ноември 2014 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    arax avatar :-|
    arax
    • - 70
    • + 5

    Реклама не им трябва. Трябва да си оправят качеството. Единствената българска не-крафт бира в България в момента, която става за нещо е Столично вайс. Всичко останало е царевично-грисен буламач и не става да се нарича даже бира...

    Нередност?
  • 2
    djb95 avatar :-|
    djb95
    • - 65
    • + 6

    За мен Каменица има най-слабата реклама в сегмента.Постоянната смяна на собственици може би е една от причините.Липсва приемственост в рекламните послания и едно догонване на останалите.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал