Бирен мач с двама победители

New Moment New Ideas Company и Publicis Sofia спечелиха конкурса за рекламно обслужване на брандовете на "Каменица" АД

Само за периода януари - септември 2015 г. от "Каменица" АД са инвестирали 20.4 млн. лв. в телевизионна реклама
Само за периода януари - септември 2015 г. от "Каменица" АД са инвестирали 20.4 млн. лв. в телевизионна реклама    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
Само за периода януари - септември 2015 г. от "Каменица" АД са инвестирали 20.4 млн. лв. в телевизионна реклама
Само за периода януари - септември 2015 г. от "Каменица" АД са инвестирали 20.4 млн. лв. в телевизионна реклама    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА

Повече от четири месеца след началото на конкурса на "Каменица" АД за рекламно обслужване на брандовете Kamenitza, Astika, "Бургаско" и Staropramen победителите вече са ясни. Тази седмица компанията подписа финално договорите с New Moment New Ideas Company и Publicis Sofia.

Двете агенции си разделиха брандовете, като New Moment ще продължи да обслужва рекламно Kamenitza, Staropramen и Carling. До началото на рекламния пич на "Каменица" АД (pitch - жаргон за рекламен конкурс, бел. авт.) агенцията се грижеше за рекламното присъствие на всички брандове на пивоварната компания, след като през 2009 г. спечели подобен по обем конкурс и измести Lowe Swing (рекламно обслужване) и Euro RSCG (PR обслужване). Publicis Sofia пък ще поеме локалните марки Astika и "Бургаско". "В България агенцията има богата история с "Пиринско" и "Загорка", разказва Калина Петкова, изпълнителен директор на агенцията. "На международно ниво Publicis работи за много локални и глобални марки, което несъмнено ни дава голяма увереност и опит", допълва тя. От март 2015 г. пък дигиталното обслужване на брандовете на "Каменица" АД се извършва от Interactive Share, а медийното - от ZenithOptimedia (част от групата на Publicis MARC Group) след петмесечен конкурс, приключил през ноември 2014 г.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал