С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • K:Reader - изданията
1 7 дек 2015, 13:19, 4911 прочитания

Журналист от "Капитал" спечели първа награда от Балканската мрежа за разследваща журналистика

Текстът на Зорница Стоилова описва радикализацията сред някои членове на маргинализирани ромски общности в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Журналистът от "Капитал" Зорница Стоилова спечели голямата награда на BIRN - Балканската мрежа за разследваща журналистика за 2015 г. Отличието е за разследването й за радикализацията сред някои членове на маргинализирани ромски общности в България, което предстои да бъде публикувано на няколко езика. Наградата й беше връчена на специална церемония в Тирана.

В рамките на годишната програма на BIRN десет журналисти от Албания, България, Хърватия, Гърция, Косово, Румъния и Сърбия работиха в продължение на повече от шест месеца по разследвания и проучвания на различни аспекти от общата тема, зададена от организацията – "Ценности".


Балканската стипендия за отлични постижения в журналистиката се връчва от 2007 г. за насърчаване на висококачествени журналистически разследвания в балканския регион. Програмата предоставя финансова и редакторска подкрепа, което позволява на участниците в медийната програма да пътуват, изследват и напишат своите истории, като развиват журналистическите си умения.

Членовете на журито, които определиха победителите, са Флориан Хасел, кореспондент за Балканите на Süddeutsche Zeitung, Ремзи Лани, изпълнителен директор на Албанския медиен институт, Гералд Кнаус, основател и президент на Европейската инициатива за стабилност, Милорад Иванович, изпълнителен редактор на сръбското издание на Newsweek, Мартин Уокър, кореспондент на швейцарския вестник Neue Zürcher Zeitung, и Герфрид Шперл, колумнист за австрийския всекидневник Der Standard.

С отличените тази година журналисти Балканската мрежа за разследващи журналисти – BFJE, вече се състои от повече от 70 души от 10 балкански страни. Балканската мрежа за разследваща журналистика обединява местни неправителствени организации, които подкрепят свободата на словото, правата на човека и демократичните ценности.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 октомври) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 октомври)

СЕМ започна процедура за отстраняване на директора на БНР Светослав Костов; Колко инвестират партиите в политическа реклама за местните избори; Interpartners основа група от агенции на Балканите; TikTok забрани политически реклами в платформата си и др.

15 окт 2019, 838 прочитания

"Канал 3" е фаворитът на партиите за предизборна реклама "Канал 3" е фаворитът на партиите за предизборна реклама

Според официалните данни близкият до Пеевски канал е получил най-много средства от политическите формации, ВМРО и ДПС водят по инвестиции в медиите като цяло

13 окт 2019, 1997 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
България на половин милиард гледания

Министерство на туризма обяви резултатите от излъчваните рекламни туристически клипове в четири паневропейски телевизионни мрежи

Доктор Ружа и пътят на милиардите

Само до есента на 2016 г. схемата OneCoin е събрала над 3.3 млрд. eвро, а печалбата е над 2 млрд. евро

Ново време за "Славянска беседа"

Двама френски предприемачи са купили 2 хил кв. м за близо 3 млн. евро, за да направят офиси и споделено простраство

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Кеч с корупцията

За близо две години съществуване антикорупционната комисия не само не постигна резултати, но и създаде корупция

Надежда за "Ирина"

Режисьорката Надежда Косева преплита темите за женската сила и клаустрофобията на малкия град в новия си филм

Другари срещу "хулигани"

Изложба изследва хомосексуалността в България по време на комунизма