България на половин милиард гледания

Министерство на туризма обяви резултатите от излъчваните рекламни туристически клипове в четири паневропейски телевизионни мрежи

Министерство на туризма
Министерство на туризма
Министерство на туризма    ©  Министерство на туризма
Министерство на туризма    ©  Министерство на туризма
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Българските туристически реклами - една имиджова и една с акцент върху културно-историческия туризъм, са реализирали близо 442 млн. гледания от европейски зрители - т.е. повече от половината жители на Стария континент. Данните са част от отчета за изпълнение на проект "Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали". Проектът е на обща стойност около 3 млн. евро и се финансира по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007 – 2013 г.

Посочените от Министерство на туризма почти половин милиард гледания са резултат на общо 2074 излъчвания в четири паневропейски телевизии - Eurosport, Discovery Channel, Euronews и National Geographic Channel, и са реализирани в периода март-октомври тази година. Тоест това са средно 504 излъчвания във всяка телевизия и 213 хил. гледания на излъчване. От министерството уточняват още, че кампанията е била проведена на 3 вълни, всяка от които с продължителност от около 8 седмици, в които видеата са били излъчвани по средно 3 пъти дневно в мрежите на четирите телевизии - в праймтайма и в сутрешните емисии.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    v_iliev avatar :-(
    V.Iliev

    "измерване на гледанията, а именно чрез пийпълметрични панели"

    Министерство на туризма не може да преброи колко са местата за настаняване и леглата (законни и незаконни), ама е успяло да преброи зрителите на световни телевизионни канали!
    Сигурно има полза от рекламите, но вече не вярвам на такива отчети.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал