Търгът на БНТ за доставчик на рейтингови данни може да се провали отново

Nielsen Admosphere обжалва конкурса и обяви, че няма да участва в него

БНТ не открива дискриминационни условия в конкурса за рейтингова агенция
БНТ не открива дискриминационни условия в конкурса за рейтингова агенция
БНТ не открива дискриминационни условия в конкурса за рейтингова агенция    ©  Георги Кожухаров
БНТ не открива дискриминационни условия в конкурса за рейтингова агенция    ©  Георги Кожухаров
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Nielsen Admosphere - единият от двата доставчици на данни за телевизионната аудитория на българския пазар, съобщи официално във вторник, че няма да участва в откритата в края на октомври обществена поръчка на БНТ за доставка на пийпълметрични данни. От сайта на Комисията за защита на конкуренцията се вижда, че миналата седмица Nielsen Admosphere е  обжалвала конкурса на обществената телевизия. Това е вторият такъв търг, който БНТ обявява и който вероятно ще се провали.

През юни 2014 г. обществената телевизия пак бе в процедура по избор на доставчик на рейтингови данни. Тогава отново Nielsen Admosphere (тогава "Медиарисърч") обжалва обществената поръчка и тя беше отменена. Така на практика повече от година БНТ няма сключен договор с агенция, предоставяща данни за аудиторията, и вероятно й се налага да купува такива от двете агенции на пазара, измерващи зрителския интерес - ГАРБ и Nielsen Admosphere.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар