Търгът на БНТ за доставчик на рейтингови данни може да се провали отново
Nielsen Admosphere обжалва конкурса и обяви, че няма да участва в него


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Nielsen Admosphere - единият от двата доставчици на данни за телевизионната аудитория на българския пазар, съобщи официално във вторник, че няма да участва в откритата в края на октомври обществена поръчка на БНТ за доставка на пийпълметрични данни. От сайта на Комисията за защита на конкуренцията се вижда, че миналата седмица Nielsen Admosphere е обжалвала конкурса на обществената телевизия. Това е вторият такъв търг, който БНТ обявява и който вероятно ще се провали.
През юни 2014 г. обществената телевизия пак бе в процедура по избор на доставчик на рейтингови данни. Тогава отново Nielsen Admosphere (тогава "Медиарисърч") обжалва обществената поръчка и тя беше отменена. Така на практика повече от година БНТ няма сключен договор с агенция, предоставяща данни за аудиторията, и вероятно й се налага да купува такива от двете агенции на пазара, измерващи зрителския интерес - ГАРБ и Nielsen Admosphere.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.