Седмични новини за маркетинг и реклама (11 декември)
bTV Media Group ще продава рекламното време на Nickelodeon, Omnicom ще обслужва медийно Procter & Gamble в САЩ, До 2018 г. инвестициите в онлайн реклама ще задминат телевизионните


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
bTV Media Group ще продава рекламното време на Nickelodeon

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.